آنجلوتی مربی جدید رئال مادرید خواهد بود

کارلو آنجلوتی مربی اسبق تیم پاری سن ژرمن که سابقه ی مربی گری در چلسی را هم داشته . بالاخره به شایعات پایان داد و با قرار دادی سه ساله با رئال مادرید از این پس بر روی نیمکت مادریسیموها خواهد نشست . 

کارلو آنجلوتی سابقه ی فتح دو چمپیونزلیگ را در کارنامه اش دارد و تا 2016 با رئال مادرید قرار داد بسته و قرار است چهارشنبه بعد از ظهر معارفه شود .

تساوی برابر سوسیه داد بدون مربی و رونالدو

رئال مادرید . دیشب با تساوی 3 بر 3 مقابل رئال سوسیه داد متوقف شد .

در دیدار دیشب به علت محرومیت  , مربی و رونالدو نتوانستند رئال مادرید را در این دیدار بی اهمیت همراهی کنند. و رونالدو بعد از بازی دیشب برای استفاده از فرصت استراحت دو روزه راهی پرتغال شد . و همچنین مورینیو که رفتنش از رئال مادرید قطعی شده به فکر انجام کارهای قرار دادش با چلسی است. و تا هفته ی دیگر به همراه دستیارانش برای هدایت شیرهای آبی چلسی راهی لندن خواهد شد . 

آقای خاص(مورینیو ) . خاص ماند چه بی جام چه با جام

مورینیو همیشه در قلب ما می ماند . مهم نیست که این فصل جامی به دست نیاوردیم . ولی می دانیم با تمام وجودش برای تیممان زحمت کشید . 

و همیشه خاطرات خوبی که با هم داشتیم در ذهنمان می ماند . . .


یادداشت : تیر آخر را اتلتیکو بر قلب ما زد

فصل پیچیده ای بود . خیلی پیچیده . بعد از یک فصل رویایی در فصل 2011-2012 که رئال مادرید مقتدرانه قهرمان لالیگا شد و در نیمه نهایی در ضربات پنالتی به بایرن مونیخ باخت . همه ی ما رئالی ها انتظار داشتیم بعد از پایان دادن سلطه ی بارسا بتوانیم دهمین جام اروپایی را از آن خود کنیم . اما نشد , همه ی رویاهایمان بعد از دست دادن آن امتیاز ها مقابل اسپانیول مالاگا و . . . در لالیگا از بین رفت و تیم سراسر از حاشیه شد . حاشیه های مربی و دروازه بان . حاشیه های مربی و بازیکن و خیلی از حاشیه هایی که رسانه ها برای تیم محبوبمان ایجاد کردند 

بگذریم همه ی این ها به کنار , شاید از دست دادن لالیگا یک فاجعه محسوب نمی شد چون زمان زیادی نمی گذرد که مورینیو این عطش ما را با آن رکورد های حیرت انگیز فرونشاند .  اما شکست به دورتموند با چهار گل میتواند یک حادثه ی دردناک باشد . خیلی وقت است که داغ جام دهم قهرمانان اروپا به دلمان مانده . شاید بتوان این یک جام را هم با این فریضه توجیح کرد که در لیگ قهرمانان تیم های طراز اول دنیا قرار دارند و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. شاید شکست 7 بر صفر بارسا در مجموع دو بازی رفت و برگشت به بایرن مونیخ این فاجعه را برای ما کم رنگ تر کرد . 

اما از این دو جام با توجیح هات از دست دادنشان بگذریم .

حالا دیگر توجیحی برای از دست دادن جام حذفی نمانده . چون از دست دادن این جام نیازی به توجیح ندارد و هواداران به این جام به چشم یه مرهم برای زخمی که از آن دوجام مهم بر روی تنشان مانده نگاه می کردند. 

همه چیز برای همه چیزهایی که ممکن بود آماده بود . ما در فینال بودیم و تنها نود دقیقه زمان تا حکاکی شدن نام رئال مادرید بر روی جام حذفی اسپانیا مانده بود . از همه مهمتر این بازی در سانتیاگو برنابئو انجام می شد در جایی که رئال در این فصل هرگز در آن نباخته بود . و رکورد یک سال و نیم بدون باخت در بازی های خانگی را یدک می کشید . 

اما همه چیز از دست رفت . و در نهایت تیر آخر اتلتیکو این قلب های زخمی را سوراخ سوراخ کرد. 

فصل پیچیده ای بود . به هر حال هرگز نباید فراموش کرد که ما رئال مادرید هستیم . و با امیدهای فرواوان باید منتظر فصل بعد باشیم .


خوزه مورینیو : باشگاه هر وقت مرا نخواهد اعلام می کند

خوزه مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با اتلتیکو مادرید حضور یافت و اعلام کرد اتلتیکو لایق این برد نبود .

فصل : من چندین سال است که به عنوان مربی مشغول کار هستم نه همین یک سال . کسی را ندیده ام که با وجود فصل های عادی جام های بزرگی را به دست آورده باشد . اما این بدترین فصل دوران مربی گری ام بود . حتی بردن این جام هم نمی توانست مانع از گفتن این حرف بشود . با یک فینال در جام حذفی , یک نیمه نهایی در چمپیونز لیگ و یک سوپر کاپ مقابل بارسلونا . این ها چیزهایی است که برای بسیاری از تیم ها خیلی خوب قلمداد میشود . اما این فصل برای من بدترین فصل ممکن با رئال مادرید بود .

نتیجه ی عادلانه : وقتی نتیجه یک  بر یک بود . سه بار توپ را به تیرک زدیم . این هیچ وقت عادی نیست که سه توپ را به تیرک بزنی . نیاز نیست که حتما جادوگر باشی تا بفهمی که نتیجه ی آخر ناعادلانه بود . اتلتیکو لایق این برد نبود . همیشه در فوتبال نتیجه ها هستند که به تاریخ می پیوندند. نه داور نه این تیرک ها و فقط برنده می ماند و آن برنده اتلتیکو مادرید است که برنده ی فینال کوپا دل ری می ماند . 

ناکامی : این فصل را ناکام ماندم . چون در فصل اول حضورم کاری کردم  که سطح توقعات از رئال بالا برود . و بردن کوپا و جنگیدن  بری لیگ و کوپا چمپیونز لیگ عادی شود . و همه می گویند که رئال قوی ترین ترکیب دنیا را دارد . اما من در فصل دوم حضورم ناکام نبودم چرا که لیگ را با اقتدار کامل مقابل بهترین تیم دنیا بردم . و در چمپیونز لیگ هم در ضربات پنالتی در یک چهارم باختیم .  برای اینکه خودم هم نمی توانم پنالتی بزنم . دو فصل از حضورم در رئال مادرید را دوست داشتم اما این فصل سوم ناموفق بود . همیشه وقتی اوضاع وخیم میشود فشار بر روی مربی است .

با رئال مادرید سه سال قرار داد دارم اما هنوز تصمیمی برای جدایی از این باشگاه نگرفته ام . مطمئنا اگر باشگاه مرا نخواهد پیش از پایان یافتن فصل این را اعلام خواهد کرد. اما حالا دو بازی در لیگ مانده و ما می خواهیم به تیم های دیگر که برای اهدافشان می جنگند احترام بگذاریم برای سوسیه داد چمپیونز لیگ و برای اوساسونا بقا مهم است .

من و مدیر درک خوبی از هم داریم و این عادی است که او برای تصمیمش تا پایان فصل صبر نکند .

مورینیو در پایان در مورد بلند نشدنش از رختکن گفت ترجیح می دهم که چیزی گفته نشود  .

شب دیوانه وار سانتیاگو برنابئو(اتلتیکو2-رئال مادرید1)

رئال مادرید 1 – اتلتیکو مادرید 2: مورینیو بی‌جام ماند / شب تاریک آقای خاص و رونالدو

فینال بازی کوپا دل ری بین رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با برد جنجالی اتلتیکو مادرید پایان یافت و آن ها توانستند رکورد بدون باخت این فصل در خانه ی رئال مادرید را با پیروزی 2 بر 1 شان نابود کنند .

در این دیدار خوزه مورینیو و رونالدو که خیلی عصبی بودند اخراج شدند و بازی حاشیه های زیادی داشت. . .


ادامه نوشته

یک جام ناقابل , بهانه ی آخرین جشن مورینیو در رئال مادرید

رئال مادرید در حالی امشب به مصاف همشهری خود می رود که در این فصل در سانتیاگو برنابئو بدون باخت بوده . 

تنها امید مورینیو بعد از اوت شدن مقابل بورسیا دورتموند در بازی های چمپیونزلیگ و از دست دادن لالیگا به این بازی است .  حالا باید دید مورینیو با وجود شایعات بسیار در مورد جدایی اش از رئال مادرید این فصل را هم با یک جام به پایان می رساند یا نه . . . 

thaipreview

ادامه نوشته

(رئال-اتلتیکو)نبرد دوستانه ی مادریدی ها بر سر جامی که از آن مادرید خواهد بود

در دیدار جام حذفی اسپانیا که معروف به جام پادشاهی اسپانیاست . دو تیم مادریدی که رابطه ی دوستانه ای با هم دارند در ورزشگاه خانگی رئال مادرید ( سانتیاگو برنابئو ) در حالی جمعه شب (27 اردیبهشت 92) به مصاف هم می روند که مورینیو و دیگو سیمونئه چندین بار یکدیگر را مورد ستایش قرار داده اند . . .

http://www.goalscoresoccer.com/wp-content/uploads/2013/03/Real-Madrid-vs-Atletico-Madrid-Copa-del-Rey-final-2013.jpg

ادامه نوشته

تقدیم قهرمانی به بچه های کوچه پشتی اسپانیول

رئال مادرید 1 - اسپانیول 1

همه چیز تمام شد . لالیگا به دست کرکس های کوچه پشتی اسپانیول رسید .

خوزه مورینیو که نیم نگاهی به فینال جام حذفی جمعه داشت .به چند بازیکن اصلی اش استراحت داده بود و نتوانست جشن قهرمانی بارسلونا را به تعویق بیاندازد .

ادامه نوشته

برای بازی امشب با اسپانیول  کریس رونالدو غایب خواهد بود

ستاره پرتغالی رئال با غیبت در بازی امشب تیمش درنظر دارد تا خودش را به بهترین نحو ممکن برای فینال جام حذفی اسپانیا آماده کند . . .
ادامه نوشته

6 ستاره که باشند 6 گل به ثمر خواهد رسید(رئال-مالاگا)

دیشب رئال مادرید با نمایش خیره کننده ی خود مقابل مالاگا توانستند که با نتیجه ی 6 بر 2 پیروز شوند .

این در حالی است که این روزها تیم در حاشیه های بازیکن و مربی قرار گرفته است . پیروزی امشب با گل های آلبیول - اوزیل - رونالدو - کریم بنزما - مودریچ و دی ماریا به دست آمد . تا مورینیو همچنان نشان دهد که بازی در برنابئو با هر نقطه از کره ی خاکی کاملا متفاوت است .

این پیروزی در حالی صورت گرفت که مدیران باشگاه رئال مادرید برای آینده ی مورینیو تصمیم گیری می کنند . و اگر قرار باشد مورینیو فصل بعد از رئال مادرید جدا شود , باشگاه باید به دنبال جایگزین های مناسب برای این مربی بی جایگزین پرتغالی باشد.

حبس نفس نود دقیقه ای

امشب نود دقیقه پای تلویزیون میخکوب دیدن تو هستیم . تو را جان هر که دوست داری سنگ روی یخمان نکن که ما همینطوری هم از دنیا کلی دلگیر و عصبی هستیم .

این دنیای لعنتی تنها با صعود تو به فینال به کاممان شیرین میشود .

این تو و این دنیا و زندگی من . خواه زندگی را بر من تباه کن یا خواه امشب دنیا را برای زنبور ها به پایان برسانو بگذار فردا با سر بالا به جامعه بازگردیم .

لالیگای زخمی

دیشب که پیروز شدی . خیلی خوشحالم کردی . با نبود یاران اصلی ات تعصبت برای دوم شدن در لالیگا را به بندر نشینان ثابت کردی .  امیدوارم که سه شنبه در قلب برنابئو کاری کنی که غرورم نشکند . و بدانی برای صعودت به فینال داستانها سر هم کرده ام  .

رئال - اتلتیکو

تیم رئال مادرید با نبود یاران اصلی اش در ویسنته کالدرون توانست که تیم همشهری را با نتیجه ی دو بر یک شکست دهد و تا حدودی جایگاه دوم شدن خود در لالیگا را تثبیت کند .

دیشب رئال مادرید بدون حضور کریستیانو رونالدو با تیم دومش اتلتیکو را در خانه اش شکست داد . 

تا برای آمادگی برای بازی با دورتموند در برنابئو تمرکز کافی داشته باشد .

به تو میگویم که سپیدی

گاهی باید سختی بکشی تا راحتی را درک کنی , این بار نوبت توست که بار سختی ها را به دوش بکشی و تیم را قهرمان کنی . آری با توی مادریسیمو هستم تو که این روزهای تلخ را سپری میکنی و هرگز لحظه ای امیدت را از دست نمیدهی .

می دانم آن شب لعنتی در سکوت شب پا به پای مهتاب بیدار ماندی تا عشقت را به فرشته ها اثبات کنی . با این که هر بار تیر اهریمن به قلبت اصابت می کرد تا آخرین نفس به نظاره ی آن میدان , مقابل 70 هزار نفر ورزشگاه وست فالن سرخم نکردی و هرگز تسلیم نشدی .

 در این چند روز باقی مانده تا حماسه ی برنابئو  , تو از جان مایه میگذاری و به همه ی غریبه های  با تیمت قول میدهی که حتما این بار دهمین قهرمانی اروپا  را به خانه می آوری .

 همین روزهاست که پاداش امیدت را بگیری . به تو قول میدهم با حمایت های تو در برنابئو خون به پا میکنیم . . .

و شمشیر به دست برای به آتش کشیدن ومبلی راهی لندن میشویم.


هفت روز تا حماسه سازی در دل برنابئو

دیشب رئال مادرید در آلمان متزلزل نشان داد و بخاطر بازی بدی که از خود ارائه داد با خوردن چهار گل و به ثمر رساندن تنها یک گل به امید بازی برگشت در برنابئو به مادرید بازگشت . . .

بعد از یک ماه و بعد از صعود مقابل گالاتاسرای ترکیه با یک نتیجه ی نه چندان راضی کننده ، این بار تیم رئال مادرید پیش به سوی ماموریت ویژه ی خود در چمپیونزلیگ ، با تمام قوا وارد لانه ی زنبور ها شد . اما در شبی غیر قابل باور کردنی با نتیجه ی 4 بر 1 مغلوب زنبور های زرد شد .

حالا رئال مادرید به بازی برگشت در برنابئو امیدوار است تا بتواند برای صعود به فینال حماسه سازی کند و به تاریخ ملحق شود .  .  . همه ی هواداران خوشبینانه به بازی برگشت فکر میکنند تا به جای یک هفته انتظار کابوس وار شبانه ، با رویایی زیبا و دوست داشتنی (صعود به فینال ) هفت روز زمان باقیمانده تا بازی در برنابئو را سپری کنند . 


به امید صعود به فینال

روح ما در وست فالن به همراه رئال مادرید

امشب دومین دیدار از دور رفت رقابت های نیمه نهایی چمپیونزلیگ با برگزاری دیدار حساس رئال مادرید و بورسیا دورتموند در وست فالن ورزشگاه خانگی بورسیا دورتموند برگزار میشه که کل دنیا و ما هوادارای رئال بی صبرانه منتظر شروعش هستیم .  . .

به امید یه پیروزی قاطعانه و شیرین برای تیم محبوبمان رئال مادرید در ورزشگاه وست فالن


امروز 1392/2/4