loading...
دانلود فیلتر شکن قوی و رایگان با لینک مستقیم
مرتضی بازدید : 484 2013/04/28 نظرات (0)

به شما پیشنهاد می شود که از وبلاگ فارسی رئال مادرید تنها برای یک بار دیدن کنید  .

                                               تنها یکبار  . . .

چون این سایت  بنا به دلایلی هرگز آپدیت نمی شود .

برای رفتن به وبلاگ فارسی رئال مادرید اینجا کلیک کنید

http://1reali.blogfa.com/

مرتضی بازدید : 662 2012/09/02 نظرات (0)

بی وین از سال 2007 جای بن کیو زیمنس را گرفت تا حامی رسمی رئال مادرید شود . از آن موقع به بعد کمپانی شرط بندی اتریشی در ابتدا قراردادی سه ساله با ارزش سالانه 15 میلیون یورو با رئال بست . پس از آن رئال مادرید قراردادش را با بی وین تا 2013 تمدید کرد و قرار شد که سالی 20 میلیون یورو دریافت کند .
این کمپانی اما به علت شکایت هایی که در دادگاه دریافت کرده و گلایه گذاری ها ، باید ناچار شود که . . .

مرتضی بازدید : 197 2012/09/02 نظرات (0)

 

#درست بعد از سوت پایان ال كلاسیكوی برگشت در سوپر جام اسپانیا در میانه میدان اتفاق جالبی افتاد كه شاید از نگاه اهالی فوتبال هم دور مانده باشد.ولی من دیدم


#در این لحظه در حالی كه دوربین تلویزیونی به میانه زمین آمده بود تا تقابل بازیكنان دو تیم بارسلونا و رئال مادرید را به تصویر بكشد و البته شادی رئالی ها را برجسته كند وقتی كریس رونالدو به تیم داوری رسید تا به آنها خسته نباشید بگوید مسی هم در میانه میدان حاضر شد و همزمان با كریس با تك تك اعضای تیم داوری خوش بش كرد.

#در عین حال مسی و كریس با بی تفاوتی و سردی خاصی  از مقابل هم عبور كردند بدون اینكه با هم دست بدهند .البته به نظر می رسید كریس منتظر این بود تا مسی دستش را به سوی او دراز كند اما این اتفاق از سوی ستاره بارسلونا نیفتاد.

 

# در نگاه اول اینطور به نظر می رسید كه شاید مسی به خاطر باخت تیمش و از دست دادن یك جام اینقدر ناراحت بود شاید هم رقابت با كریس برای دریافت توپ طلای اروپا  باعث این سردی شده بود تا مسی حتی آن برخورد ظاهری دیدارهای گذشته را با ستاره رئال مادرید نداشته باشد،اما  عجیب اینكه مسی لحظاتی بعد از این اتفاق با بیشتر بازیكنان رئال مادرید خوش و بش كرد و آنها را در آغوش كشید تا نشان دهد  حساب كریس رونالدو و پپه از سایر بازیكنان مادریدی برای او جداست.

#جالب تر اینكه سردی روابط این دو ابر ستاره فوتبال دنیا در مراسم اهدای توپ طلای اروپا هم به وضوح دیده شد بطوری كه كریس و لئو با وجود اینكه دقایقی طولانی با هم بودند اما هرگز به طرف هم نرفتند و خبری از خوش و بش های ظاهری هم نبود تا مشخص شود رابطه این دو چهره بنا به دلایلی نامعلوم به سردی گرائیده است و ظاهرا قرار است این سردی ادامه داشته باشد.

 

مرتضی بازدید : 203 2012/09/02 نظرات (0)

کریستیانو آدم برونگرایی است و خیلی زود کاراکترش را بروز می دهد . مثلا در زمانی که در مراسم انتخاب بهترین های یوفا جایزه بزرگ را نبرد ، کاملا رنجیده و ناراحت به نظر می رسید . اما زیر سوال بردن آمار و سود رسانی او کاملا اشتباه است . او کاملا نشان داده که ارزش بهایی که برایش پرداخت شده را دارد و در حال حاضر در کنار مسی ، یکی از بهترین آمار ها و توجهات رسانه ای را دارد . برخی از مشکلاتی که در زمینه تصویری که از او ساطع می شود مربوط به اخلاق خاص خودش است هر چند که اخیرا بیشتر گروه را تشویق می کند و در خدمت تیمش است .
البته باید در نظر گرفت که این اخلاقش است که او را به حد کمال می رساند . زیاد از زمانی نگذشته که مقابل بارسا یکی از بدترین بازیهایش را داشت و زیر تیغ انتقادات رفت . اما پس از آن بازی پنج بار پیاپی به حریف دیرینه گل زد و حالا تبدیل به دشمن شماره یک آنها شده است . چنین اتفاقی در فینال کوپا در والنسیا هم افتاد و او نشان داد که بازیکنی نیست که نتواند بر مشکلات فائق آید . او می داند که کار آسانی برای رسیدن به دهمین چمپیونزلیگش ندارد و این مطمئنا چالش بعدی او خواهد بود . او تبدیل به دشمن بزرگ بارسا شده و می خواهد با مسی به رقابت ادامه دهد .
جی جی سانتوس

مرتضی بازدید : 302 2012/09/01 نظرات (0)

حالا با خاطره بازی ، دوران حضورش در رئال را به یاد می آورد . او در صفحه توئیترش هشت عکس گذاشته که نشان از دلتنگی او دارد در حالی که راهی بریتانیا شده است .
گرانرو که پیش از این صفحه توئیترش را بسته بود ، دوباره آن را بست تا هشت پیغام و هشت عکس به یاد ماندنی را در این صفحه بگذارد . خودش نوشته است :" همه خاطراتم بی همتا بودند ... " و پس از آن تصاویری مختلف از سه فصل حضورش در رئال را به جا گذاشته است .
لحظه ای که پس از بازگشت قرضی از ختافه پا به چمن برنابئو گذاشت ، خوشحالی های خاصش با رئالی ها ، زمانی که دوستانش آربلوا و ژابی را در آغوش گرفته بود ، پیروزی در نیوکمپ ، جشن قهرمانی لالیگای اخیر در سیبلس ، لحظاتی بودند که برای "دزد دریایی " به شدت خاطره انگیز بودند . . . .

8 عکسی که او در صفحه ی توئیترش قرار داده بود را در ادامه ی مطلب ببینید

مرتضی بازدید : 168 2012/09/01 نظرات (0)

زمان عجله رسیده بود ، زمان عدم اطمینان تا لحظه آخر . این شرایطی بود که رئال مادرید در ده روز پایانی فصل نقل و انتقالات تجربه کرد
گزینه های زیادی برای رئال مطرح شدند و انواع و اقسام بازیکنان به چشم آمدند . از دروازه بان گرفته تا هافبک وسط و دفاع راست . حتی دیدیه دروگبا هم به رئال پیشنهاد داده شد . بازیکن ساحل عاجی پس از اختلافاتی که با باشگاه شانگهای شنهوا پیدا کرد ، در فکر رفتن بود .
اما این پیشنهادات رد شد تا این که در نهایت اسین به رئال پیوست . مورینیو در نظر گرفت که تنها خریدهایش مودریچ و اسین باشند .

#ولی اگه دروگبا میومد رئال همه ی مدافع ها ی اسپانیا و اروپا مغلوب قدرت بدنی و تکنیک منحصر به فردش میشدند

مرتضی بازدید : 153 2012/09/01 نظرات (0)

 

باشگاه فوتبال چلسی رسما اعلام کرد که مایکل اسین طی قراردادی قرضی به رئال مادرید پیوسته است.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،هافبک قدرتمند چلسی که در سال 2005 از لیون به چلسی پیوست،امروز رسما از چلسی به طور قرضی جدا شد.اسین بار دیگر به مربی محبوب خود،خوزه مورینیو که او را به چلسی آورد ملحق خواهد شد و یک سال را در کنار آقای خاص،اینبار در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو سپری خواهد کرد.

اسین تا پیش از مصدومیت شدیدش همواره یکی از کلیدی ترین بازیکنان چلسی بود و در مدت حضورش در استمفوردبریج توانست 4 بار جام حذفی انگلستان،2 بار لیگ برتر و 1 بار لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا را از آن خود کند.

اسین در 247 بازی که برای چلسی انجام داد توانست 25 گل به ثمر برساند که شاید به یاد ماندنی ترین آن ها،گل زیبایش در سال 2009 مقابل بارسلونا باشد.

#اسین همواره یکی از چهره های محبوب نزد بازیکنان،مربیان و هواداران بوده است و خواهد بود و شاید این جدایی یک ساله برای هواداران تیم چلسی بسیار دردناک باشد.

مرتضی بازدید : 162 2012/08/31 نظرات (3)

در فاصله ده ساعت تا اتمام فصل نقل و انتقالات ، به نظر می رسد که کار خرید و فروش های رئال تمام شده باشند . آخرین حرکت ، فروش گرانرو بود و به گفته مارکا ، فلورنتینو و مورینیو به دنبال انجام کاری دیگر در لحظات آخر هستند .
ماجرای کاروالیو و کاکا برای رئال حداقل تا ژانویه بسته شده است . در طول تابستان ، رئال مادرید خیلی تلاش کرد تا راه رفتن را به روی این بازیکن باز کند اما در نهایت نتیجه ای حاصل نشد و هیچ باشگاه نتوانست خواسته های آنها را اجابت کند .
ماجرای کاروالیو عجیب تر است . بازیکن پرتغالی چهار ماه است که با تیم اصلی رئال تمرین نکرده و از تیم جدا بوده است . بازیکن پرتغالی کل تابستان را به دنبال باشگاه گشت اما به نتیجه ای نرسید .
این مدافع از حضور در شهر مادرید راحت است چرا که همسر و بچه هایش با این شهر خو گرفته اند و نمی خواهد که پروژه ای را در شهری شروع کند که برایش ریسکی باشد .
کوئینز پارک رنجرز آخرین پیشنهاد را برای او داد و خیلی هم به مواضعش نزدیک بود اما در نهایت نتیجه ای حاصل نشد و باشگاه انگلیسی ترجیح داد که نلسون را بخرد .
به نظر می رسد که اگر اتفاق غیر منتظره ای رخ ندهد ، کاروالیو این فصل را در رئال بماند چرا که هنوز یک سال از قراردادش باقی مانده است .
ماجرای کاکا هم مشابه است هر چند که او بیشتر با تیم هماهنگ است . مورینیو اعتقادی به بازیکن برزیلی ندارد اما هیچ باشگاهی نیست که یک ستاره غروب کرده را بخواهد .
کاکا یک دقیقه هم در این فصل بازی نکرده و در هر دو بازی مقابل بارسلونا از لیست خط خورده است اما او امیدوار است که به ترکیب برگردد .

# ترجمه از روزنامه ی مارکا

مرتضی بازدید : 159 2012/08/31 نظرات (0)

http://www.img4up.com/up2/60111732071805963982.jpg

53 خبرنگار حاضر در محل قرعه کشی دور گروهی چمپیونزلیگ ، اینیستا را به عنوان بازیکن برتر سال یوفا انتخاب کردند .
کریستیانو و مسی با 17 رای در رده دوم قرار گرفتند و اینیستا با 19 رای بهترین بازیکن شد .

# به جهان ثابت کن که ارزشت بیش از این هاست آن ها قدر تو را نمیدانند . . .

مرتضی بازدید : 138 2012/08/30 نظرات (2)

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان انجام شد: رئال مادرید، منچسترسیتی و دورتموند در یک گروه!

از دقایقی پیش با حضور استیو مک مانامان ، رود گولیت ، فابیو کاناوارو و جورج وه آ به عنوان نماینده میزبان که ومبلی است ، مراسم قرعه کشی دور گروهی چمپیونزلیگ 13-2012 آغاز شده است . کریستیانو هم خود را به موناکو رسانده تا شاید در این مراسم به عنوان بهترین بازیکن سال یوفا انتخاب شود .

در حال حاضر سخت ترین قدرتمند ترین تیم در میان تیمهای سید دویی یعنی منچستر سیتی همگروه رئال شده تا شیخ های عرب ناچار شوند که در مقابل فلورنتینو محک بخورند . در حقیقت این بازی تقابل قهرمان های لیگ های انگلیس و اسپانیا ، دو لیگ برتر حال حاضر فوتبال جهان خواهد بود .

پاریسن ژرمن با قرار گرفتن در یکی از آسان ترین گروه ها راه همواری برای رسیدن به مرحله بعدی دارد ، کار بایرن و بارسلونا هم نسبتا آسان است . به خصوص کاتالان ها که در گروه میکی ماوس قرار گرفته اند و سه تا از ضعیف ترین تیمهای ممکن مقابلشان قرار می گیرد .

آژاکس نیز برای سومین سال پیاپی همگروه رئال شد ، هر چند که باشگاه هلندی نشان داده که هیچ نشانی از آن تیم قدرتمند سالهای دور ندارد و در سالهای اخیر بارها شکست های پرگل را چه در برنابئو و چه در آمستردام آره نا از رئال تجربه کرده است .

گروه ای : پورتو ، دینامو کیف ، پاریسن ژرمن ، دینامو زاگرب
گروه بی : آرسنال ، شالکه ، المپیاکو ، مونتپلیه
گروه سی : میلان ، زنیت ، اندرلخت ، مالاگا
گروه دی : رئال مادرید  ، منچستر سیتی  ، آژاکس ، دورتموند
گروه ئی : چلسی  ، شاختار دونتسک ،یوونتوس ، نوردشلند
گروه اف : بایرن مونیخ  ، والنسیا ، لیل ، باته
گروه جی : بارسلونا ، بنفیکا ، اسپارتاک مسکو ، سلتیک
گروه اچ : یونایتد ، براگا ، گالاتاسرای ، کلوج

مرتضی بازدید : 153 2012/08/30 نظرات (0)

http://halamadrid.ugig.ir/images/5w6see9ig7b8h5trplob.jpg

باز هم سه بازیکن از لالیگای یعنی کریستیانو ، مسی و اینیستا این شانس را دارند که بهترین بازیکن سال یوفا باشند . دو تای اولی سال گذشته هم جزء گزینه ها بودند که بازیکن آرژانتینی بالاتر از ژاوی و اینیستا برنده شد . 
گلهای مسی و کریستیانو و توجه رسانه ای به آنها باعث شده باز هم شانس های های اصلی باشند اما اینیستا نیز با یوروی اخیرش نشان داد که شایستگی های زیادی دارد .
بهترین بازیکن سال یوفا توسط 53 خبرنگار انتخاب می شود که هر کدام از طرف یکی از فدراسیون های متحد با یوفا هستند .
لیست ده نفره اولیه شامل بازیکنان دیگری نظیر پیرلو ، ژاوی ، کاسیاس ، دروگبا ، چک ، فالکائو و اوزیل هم می شود .


#مراسم هم ساعت 20:15 دقيقه هستش همراه با قرعه كشي مرحله گروهي ليگ قهرمانان
ntv spr in turksat پخش ميكنه

#خب هیچ شکی نیست که کریس عزیز امشب انتخاب میشه!!!

مرتضی بازدید : 150 2012/08/29 نظرات (0)

بازی مقابل بارسلونا برای په په خیلی خاص خواهد بود . این مدافع از مصدومیتش ریکاوری کرده و حالا با انگیزه ای مضاعف برابر مسی و یارانش قرار می گیرد به خصوص آن که او دوشنبه صاحب دختر شده است .
هم مادرش سوفیا و هم دختر در شرایط خوبی هستند . حالا په په به بهترین شکل ممکن ششمین فصلش در رئال را آغاز خواهد کرد .

مرتضی بازدید : 101 2012/08/28 نظرات (0)

یک عادت خوب هوادار رئال این است که هرگز دو رویی نمی کند ، اشتباهات تیمش را راحت می پذیرد و این گنجایش را دارد که از تیم خودش انتقاد کند . اما این باعث نمی شود که در مقابل بی عدالتی ها سکوت اختیار کند . درست است که تیم مورینیو در آغاز فصل در سطح پایینی بوده و بازیهای عجیبی از خود ارائه می داده است ، اما حقیقت این است که بارسا هم آن قدر شاهکار نبوده که فاصله اش با رئال به پنج برسد . همیشه وضعیت داوری لالیگا همین بوده و خواهد بود . 
در حقیقت کارشناسان داوری هم می توانند تصدیق کنند . اگر عدالت برقرار می شد ، بارسا در لالیگا سه امتیاز داشت (مونیز فرناندز در پامپلونا در حالی که بازی را باخته بودند ، به طرز مضحکی یار حریف را اخراج کرد و گل آفسایدشان را سالم اعلام کرد) و رئال مادرید هم سه امتیاز بیشتر داشت و حداقلش این بود که امتیازاتش از بارسا بیشتر بود .
در بازی رئال - والنسیا ، دلگادو فریرو ، پنالتی مشخص گاگو روی دی ماریا را نگرفت و در زمانی که بازی 1-1 بود ، نتیجه می توانست به 2-1 تغییر کند . دو امتیاز رئال در این بازی ربوده شد .
در مقابل ختافه ، کولونگا با دستش توپ را استپ کرد و به براده پاس گل داد . این گل کاملا مردود بود و پرز لاسا آن را ندید یا نخواست ببیند . نتیجه این بازی باید 1-1 می شد . در حقیقت اگر عدالت داوران برقرار می شد ، رئال مادرید جای یک امتیاز ، چهار امتیاز داشت . طبیعتا این خیلی با شرایط فعلی فرق داشت ...
در رینو ، حقیقتا مونیز شاهکار داوری تاریخی را از خود ارائه داد . در زمانی که بازی 0-1 بود ، داور به کمک تیتو آمد ، به طرز عجیبی پونیال را اخراج کرد و روی گل بارسا هم الکسیس در آفساید بود و هم مسی . این گل را باید غیر قانونی ترین گل تاریخ دانست .

توماس رونکرو

ساسان بازدید : 150 2012/08/27 نظرات (4)

سلام دوستان عزیز ، بعضی از بارسایی ها به بردشون با کمک ، داور افتخار میکنند و میگن اصلا ناداوریی وجود نداشته که فک کنم عکسای زیر برای اثبات نا داوری ها کافی باشه.

عکس اول مربوط به بازی اول با والنسیا که البته یه پنالتی هم روی دی ماریا گرفته نشد

http://halamadrid.ugig.ir/images/55dbho2svgaohy0t0l.jpg

عکس دوم گل آفساید پدرو به رئال که اگه این گل نبود نتیجه عوض میشد

http://halamadrid.ugig.ir/images/38a39xg40bhwbbw84yl9.jpg

عکس سوم گل آفساید بارسا به اوساسوناست كه البته هند پویول هم تو محوطه جریمه گرفته نشد

http://halamadrid.ugig.ir/images/67paqnv1915o1qoywirk.jpg

عکس چهارم هند بازیکن ختافه روی گل دوم

http://halamadrid.ugig.ir/images/twgnt8h492zhovltso7.jpg

عکس پنجم مربوط به ناداوری نیست ولی دیگه از اوزیل توقع نداشتم اینو گل نکنه

http://halamadrid.ugig.ir/images/50zjfnq36qoi5i2dn14.jpg

لطفا درمورد این پست نظر بدید و امیدوارم دیگه ناداوریی وچود نداشته باشه

درباره ما
Profile Pic
این سایت دیگر منقضی شده . با وجود سایت های زیاد در زمینه ی اطلاع رسانی و اخبار پیرامون رئال مادرید این سایت توان رقابت با سایر سایت ها را نداشت . اما الان این سایت به یک وبلاگ تبدیل شده که مطالب آن کاملا با سایر سایت های خبری متفاوت است . ضمن اینکه اطلاع رسانی منظمی در وبلاگ فارسی رئال مادرید انجام میشود . از شما دعوت می شود تنها برای یکبار به وبلاگ فارسی رئال مادرید سر بزنید . آدرس وبلاگ فارسی رئال مادرید http://1reali.blogfa.com/
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1060
  • کل نظرات : 377
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 744
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 176
  • باردید دیروز : 317
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,230
  • بازدید ماه : 1,709
  • بازدید سال : 40,568
  • بازدید کلی : 338,018