loading...
دانلود فیلتر شکن قوی و رایگان با لینک مستقیم
مجیب بازدید : 563 2012/10/26 نظرات (3)

خوزه ماریا گوتیرز " گوتی " ، بازیکن سابق رئال مادرید گفت که دوست دارد فالکائو به این تیم بپیوندد چرا که او می تواند آمار گلزنی رئال را افزایش دهد . او در مصاحبه با افه به بررسی شرایط روز رئال مادرید پرداخت و همچنین از مورینیو به خاطر عدم پرداخت به آکادمی انتقاد کرد .

خوزه ماریا گوتیرز " گوتی " ، بازیکن سابق رئال مادرید گفت که دوست دارد فالکائو به این تیم بپیوندد چرا که او می تواند آمار گلزنی رئال را افزایش دهد . او در مصاحبه با افه به بررسی شرایط روز رئال مادرید پرداخت و همچنین از مورینیو به خاطر عدم پرداخت به آکادمی انتقاد کرد .
در این مقطع از فصل ، رئال مادرید یک شکست کمتر از کل پارسال داشته است . مشکل چیست ؟
راستش آخری مرا سورپرایز کرد . بازی رئال در حد مسابقاتش در اروپا نبود . درست است که همیشه افت هایی وجود دارند ، آنها مدتهاست که بازی کرده اند و در این تابستان استراحت نداشتند و چوبش را خوردند . اما اگر به حریفی که شایسته بود می باختند ، مشکلی نبود اما باختن چنین بازیهایی خیلی دردناک است . رئال مادرید از نظر بدنی به خوبی پارسیال نیست و این باعث شده که از نظر کیفیت بازی افت کنند . در این مقطع از فصل ، از نظر بدنی دچار مشکل هستند و برای بردن بازیها دچار مشکل هستند .

مورینیو را به خاطر عدم اعتماد به آکادمی در چنین مقاطعی سرزنش می کنید ؟
این مربی است که می خواهد کار خودش را کار کند و هر کدام از تصمیماتش قابل احترام هستند . اما درست است که من به عنوان یک بازیکن آکادمی اعتقاد داشته باشم که این تصمیمات ، یک پیغام بد و توهین آمیز بودند . هر دو دفاع چپ در تیم اصلی مصدوم بودند و عادی ترین تصمیم این است که به بازیکنان آکادمی اعتماد شود چرا که آنها آماده کمک هستند . چنین پیغامی بد بود اما به هر حال این ها تصمیمات مورینیو هستند .

اگر مربی رئال بودی ، اسین را دفاع چپ می کردی ؟
اسین بازیکنی است که در هر پستی قرار گیرد همه تلاشش را انجام می دهد و مورینیو این را می داند . به همین علت باید کلاه ها را به احترامش برداشت اما بایذ پذیرفت که او در پستی بازی کرد که به آن عادت نداشت و حضور در پست دفاع چپ به صلاح خود بازیکن نیست و باعث می شود که در سطحی پائین تر از حد خودش بازی کند . اما نباید از بازیکن به این خاطر انتقاد کرد که مربی او را در این پست قرار داده است . او هر کاری از دستش بر می آمد انجام داد .

در چنین مدل فعلی ، به نظر می رسد که تکرار مواردی نظیر رائول ، گوتی و کاسیاس غیرممکن می شوند .
اگر خورخه والدانو در آن زمان بازیکنان بسیاری از آکادمی را رو کرد به این خاطر بود که به آکادمی اعتماد داشت . اگر یک مربی به آکادمی باور نداشته باشد ، سخت است که بتوان بازیکن جدیدی رو کرد . به طور مثال ماتا از تیم بی رئال جدا شد و حالا ستاره ماتا در چلسی است . این نشان می دهد که بازیکنان آکادمی این لیاقت را دارند که به آنها اعتماد شود .

برایت عصبی کننده بود که می دیدی بازیکنانی نظیر ماتا ، نگردو ، بورخا والدانو یا سولدادو از رئال مادرید جدا شدند ؟
بله اما بیشتر ناراحت شدیم تا این که عصبی شویم . در تیمی نظیر رئال ، طبیعی است که هویت با آوردن بازیکنان بزرگ و بهترین ها تعریف شود اما باید اساسا کار آکادمی باشد . اسپانیای شدن رئال برای افرادی نظیر من که مادریدیستا هستند خوشایند باشد چرا که چنین بازیکنانی بیشتر در خدمت تیم هستند .

تو سالها در رختکن رئال بودی ، روابط مورینیو با گروه بد است ؟
فکر نمی کنم . مورینیو شاید آدم سرسختی باشد اما خیلی متفکر است . با بازیکنانی که با او هماهنگ باشند زیاد صحبت می کند . کسی نظیر ایکر که سالها در رختکن رئال بوده ، هر روز باید با استرس زیادی فشار را متحمل کند . این که بشود همه چیز را حل کرد وظیفه مشکلی است .

اما جدا از مسئله کاسیاس ، در رختکن رئال می شد ماجرای اختلاف راموس و مورینیو را مشاهده کرد .
بله ، اما هر دویشان باهوش هستند . مورینیو را زیاد نمی شناسم اما بعید است که آدم کینه توز یا تهمت زنی باشد . سرجیو را مدتهاست که می شناسم و می داند که آدم جدی ایست اما از دختر من باهوش تر است . شاید مشکلی بین این دو پیش آمده باشد اما به مرور زمان حل می شود .

فکر می کنی که این صلح تا همیشه ادامه می یابد یا فقط تا آخر فصل ؟
در فوتبال و در تیمی نظیر بارسلونا ، رئال یا هر تیم دیگری ، فقط آرامش است که نتیجه می دهد . وقتی که همه با هم در یک جهت حرکت می کنند ، ممکن است که برخی با یک دسته راحت تر باشند و با دسته ای دیگر نباشند . این در کل دنیا اجتناپ ناپذیر است . اما مهم این است که به این مسائل بها داده نشود و همه به دنبال صلاح جمع باشند تا جامها را ببرند .

رائول آلبیول گفت که یک باند علیه کاسیاس ایجاد شده تا توپ طلا را نبرد ، تو هم این طور فکر می کنی ؟
فکر نمی کنم اما واقعیت این است که برخی اتفاقات از نظرم عجیب هستند . کاسیاس شخصیتی است که با رئال و تیم ملی اسپانیا همه چیز برده و در بازیهای مشخصی تیمش را نجات داده است . او را باید مورد تمجید قرار گرفت و در موقع بازنشستگی ، بزرگترین مراسم تاریخ را برایش برگزار کرد .

لایق توپ طلا هست ؟
بله ، می تواند آن را ببرد . در حقیقت برای بازیکنی نظیر ایکر با چنین دوران فوق العاده ای این طبیعی است. البته درست است که رسیدن توپ طلا به دروازه بان ها همیشه مشکل بوده و آن را به بازیکنانی می دهند که گل بزنند و بازی را جذاب کنند . برای دروازه بان ها شرایط متفاوت است . در طول تاریخ بیشتر این جایزه را مهاجمان برده اند : رونالدو نازاریو ، کریستیانو ، مسی ، فان باستن و ...

این هفته رای در مورد دوپینگ آرمسترانگ قطعی شد و قهرمانی هایش را پس گرفتند . در فوتبال ممکن است که چنین اتفاقی بیافتد ؟
در فوتبال حرفه ای دوپینگ غیرممکن است . من سالها در رئال بازی کردم و همه چیز فوق العاده سرسختانه بود . هر سه ماه ، تست شخصی از ما می گرفتند . من همیشه آرام بودم و به چیزهایی که به من می دادند اعتماد می کردم . خوشبختانه مشکلی هم پیش نیامد .

دوست داری فالکائو به رئال بپیوندد ؟
بله ، دوست دارم او برای رئال خریده شود . همیشه گفته ام که بهترین بازیکنان دنیا باید در رئال باشند و یکی از آنها فالکائوست . او می تواند به رئال بیاید و گل بزند . او درست همان کاری را می کند که از یک مهاجم توقع می رود : گلزنی و کسب پیروزی .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت دیگر منقضی شده . با وجود سایت های زیاد در زمینه ی اطلاع رسانی و اخبار پیرامون رئال مادرید این سایت توان رقابت با سایر سایت ها را نداشت . اما الان این سایت به یک وبلاگ تبدیل شده که مطالب آن کاملا با سایر سایت های خبری متفاوت است . ضمن اینکه اطلاع رسانی منظمی در وبلاگ فارسی رئال مادرید انجام میشود . از شما دعوت می شود تنها برای یکبار به وبلاگ فارسی رئال مادرید سر بزنید . آدرس وبلاگ فارسی رئال مادرید http://1reali.blogfa.com/
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1060
  • کل نظرات : 377
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 744
  • آی پی امروز : 113
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 333
  • باردید دیروز : 317
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,387
  • بازدید ماه : 1,866
  • بازدید سال : 40,725
  • بازدید کلی : 338,175