loading...
دانلود فیلتر شکن قوی و رایگان با لینک مستقیم
مرتضی بازدید : 484 2013/04/28 نظرات (0)

به شما پیشنهاد می شود که از وبلاگ فارسی رئال مادرید تنها برای یک بار دیدن کنید  .

                                               تنها یکبار  . . .

چون این سایت  بنا به دلایلی هرگز آپدیت نمی شود .

برای رفتن به وبلاگ فارسی رئال مادرید اینجا کلیک کنید

http://1reali.blogfa.com/

مرتضی بازدید : 217 2012/10/16 نظرات (1)

 

http://u.goal.com/217000/217015hp2.jpg

کریس رونالدو، ستاره پرتغالی رئال، به اولین ستاره ورزشی تبدیل شد که صفحه رسمی اش در فیس بوک بیش از 50 میلیون هوادار دارد.

به این ترتیب اکنون حدود 5 درصد از اعضای این شبکه اجتماعی، طرفداران رونالدو هستند. این در حالی است که تعداد هواداران مسی 10 میلیون نفر کمتر است.

در بین محبوب ترین ورزشکاران حاضر در فیس بوک می توان از کاکا، ستاره برزیلی رئال نام برد که در رده چهارم قرار دارد.

دیوید بکام، ستاره سابق منچستریونایتد و رئال مادرید با 21 میلیون هوادار در فیس بوک، در رده سوم است. آندرس اینیستا نیز 5 رده پایین تر از هم تیمی اش، مسی، در رده هفتم است.

در این فهرست همچنین ستاره هایی ان بی ای مانند لبرون جیمز، (پنجم)، مایکل جوردن (ششم) و دواین وید (هشتم) قرار دارند.

 

مرتضی بازدید : 287 2012/10/01 نظرات (0)

ماکت ارائه شده اند که به شدت حرفه ای هستند و تا قبل ازجلسه امروز باشگاه مادریدی، کمتر کسی توانسته بود تا از این پروژه ها دیدن کرده و کسی اجازه عکاسی نداشت .

این 4 پروژه از سوی کمپانی های بزرگ معماری به نام های لاملا پوپولوس، مونئو- ارزوگ و د موئرون، نورمان فاستر رافائل د لائوس و جی تی ام آرکیتکتن ال 35 ریباس طراحی شده اند.البته در اینجا میتوانید ماکت های مختلف پیشنهادی را مشاهده کنید:

Maquetas del Bernabéu del futuro

مرتضی بازدید : 312 2012/09/16 نظرات (0)

مورینیو پس از بازی مقابل سویا در هفته ی چهارم لالیگا پس از شکست مقابل سویا گفت بیشتر از اینکه نگران امتیازات از دست رفته باشم نگران این هستم که متیم منسجم نیستیم. . . .

 

مرتضی بازدید : 347 2012/09/16 نظرات (0)

 در دیدارهای دیشب لالیگا نتایج زیر به دست آمد:

مالاگا 3 – لوانته 1

گل‌ها: ساویولا (28)، خواکین (59)، سولر (90) برای مالاگا، میشل (46) برای لوانته

اخراج: سانچس (88) از مالاگا

 

والنسیا 2 – سلتا ویگو 1

گل‌ها: فغولی (4)، سیسوخو (50) برای والنسیا، کرون-دلی (16) برای سلتا

 

ختافه 1 – بارسلونا 4

گل‌ها: آدریانو (32)، مسی (74، پنالتی و 78) و ویا (91) برای بارسلونا، ماسچرانو (80، گل به خودی) برای ختافه

 

#سویا 1 – رئال مادرید صفر

گل: تروخوفسکی (2)

مسی دیشب دو گل زد که در مجموع 4 بازی 6 گل زده این در حالی است که رونالدو هنوز 2 گل زده است.این خیلی نگران کننده است.

مرتضی بازدید : 243 2012/09/16 نظرات (0)

Gary Medel, Cristiano Ronaldo - Sevilla v Real Madrid

مصائب رئال مادرید ادامه دارد. آنها این بار در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان به سویا باختند.

روخی‌بلانکوس از اکتبر 2009 مقابل مادرید پیروز نشده بودند اما در این دیدار به برد رسیدند و امید ژوزه مورینیو به این که پیراهن‌های سبزرنگ رئال برای آنها خوش‌یمن باشد به جایی نرسید.

بازی با سرعت بسیار بالایی آغاز شد و . . .

مرتضی بازدید : 372 2012/09/15 نظرات (2)

کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار عکسی از ستاره پرتغالی تیم فوتبال “رئال مادرید” به همراه تابلویی با مضمون “لا اله الا الله محمد رسول الله”، اعلام کردند که وی با این کار اعتراض خود را به پخش فیلم توهین کننده به پیامبر اکرم (ص) نشان داده است.

#احتمال فتوشاپ بودن عکس بالاست.این یک خبر غیر رسمی است مسئولیت پخش خبر به عنوان یک شایعه بر عهده ی این سایت نیست.

مرتضی بازدید : 328 2012/09/14 نظرات (0)

 

Cristiano Ronaldo, Florentino Perez, Real madrid president

فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید و کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی این تیم روز گذشته و در جریان مراسم گرفتن عکس رسمی سال باشگاه در شهرک ورزشی والدبباس با یکدیگر دیدار کردند .

طبق گزارش منتشره در روزنامه مادریدی آ.اس این دیدار کاملا سرد و بی هیجان بود. . .

مرتضی بازدید : 175 2012/09/12 نظرات (0)

امروز روز خاصی برای تمامی رئالی هاست . در روز 12 سپتامبر 1999 ، ایکر کاسیاس به عنوان پسری 18 ساله درون دروازه رئال قرار گرفت . اولین بازیش در سن مامس بود و پس از آن روند درخشانش را آغاز کرد .
شاید باور نکردنی باشد که این همه زمان گذشته باشد اما دروازه بان مستولزی در سن 31 سالگی و با 630 بازی رسمی در رئال ، کاپیتانی دوست داشتنی به شمار می رود .
او در این مدت به 5 لالیگا ، یک کوپا دل ری ، ، دو چمپیونزلیگ ، 4 سوپرکاپ اسپانیا ، 1 سوپرکاپ اروپا و یک جام بین قاره ای رسیده است و جدای از این ها با اخلاق خاصش هواداران را شیفته خود کرده است .

مرتضی بازدید : 214 2012/09/12 نظرات (2)

#گرجستان 0-1 اسپانیا

#بلژیک 1-1 کرواسی

#اتریش 1-2 آلمان

#فرانسه 3-1 بلاروس

#پرتغال 3-0 آذربایجان

حاصل حضور مادریسیمویی هادر دیدارهای ملی ( حضور در جام جهانی 2014) تنها یک گل بود که مسعود اوزیل در دیدار دیشب مقابل اتریش از روی نقطه ی پنالتی به ثمر رساند.

کریم بنزما و رونالدو هم موفق به گلزنی نشدند ولی با توجه به عملکرد خوبشان هر کدام یک پاس گل دادند.

خب بچه ها لینک دانلود گل مسعود اوزیلم براتون درزیر قرار میدم اگه مایل بودید دانلود کنید

آلمان 2-1 اتریش

2-0 : اوزیل / مدیافایر

مرتضی بازدید : 179 2012/09/11 نظرات (2)

امروز داشتم تو توئیتر یه گشتی میزدم ببینم دنیا دست کیه .با توئیت هایی مواجه شدم که نوشته بودند رونالدو 13 میلیون فالور مبارک !رفتم صفحه ی رونالدو رو یه دید زدم و دیدم بله رونالدو 13 میلیون هوادار در توئیتر پیدا کرده و در هر ثانیه به طور میانگین 10نفر به تعداد فالوراش اضافه میشه.البته در توئیتر رکورد دست لیدی گاگا با 28 میلیون هوادار هستش که تو هر ثانیه 20 نفر به فالوراش اضافه میشه و بعد از اون جاستین بیبر بی خاصیته با 26 میلیون دنبال کننده .سایه روشن اینکه مسی اصلن تو توئیتر اکانت نداره. خودمم تو رتبه های اخر قرار دارم با 145 دنبال کننده . . .

مرتضی بازدید : 211 2012/09/11 نظرات (0)

همچنان حدس و گمان ها برای پیرامن سوم رئال در این فصل ادامه دارد . پیراهنی که قرار است به رنگ سبز باشد و حالا در صفحات شبکه های اجتماعی از طریق فتوشاپ ، آن را به تن ژابی کرده اند .
http://www.realmadridfichajes.com/web/imagen/1347291278.foto.tbl_pulicacion.0/635/0/nc/xabi%20alonso%20verde.jpg
این پیراهن در بازیهای چمپیونزلیگ که میهمان باشد مورد استفاده قرار می گیرد و در همان زمان رونمایی خواهد شد .

مرتضی بازدید : 188 2012/09/06 نظرات (0)

این هفته به علت وقفه بازیهای ملی تا حد زیادی می توانست آرام باشد اما واقعیت این است که اصلا هم این طور نبود . کریستیانو و فالکائو ، لالیگا را ویران کردند ، نه به خاطر گلهایشان بلکه به خاطر حرفهایشان . حرفهای فالکائو در مورد رویای پسرش برای بازی در رئال ، در کنار حرفهای یکشنبه کریستیانو ، جنجال زیادی را بر انگیخت .
همه چیز از یکشنبه شب شروع شد . رئال مادرید به آسانی گرانادا را شکست داد اما این پیروزی تحت سایه حرفهای عجیب کریستیانو رونالدو قرار گرفت . بازیکن پرتغالی در جایگاه ویژه گفت که در رئال مادرید راحت نیست . سپس بحث ها داغ شد : مشکل کریستیانو نیست ؟ چرا ناراحت است ؟ این که پول بیشتری می خواهد ، یا دوستیش با مارسلو به هم خورده است یا این که هواداران در برنابئو او را نمی خواهند ... شایعات بی پایانی مطرح شد تا دلیل ناراحتی کریستیانو تشریح شود .
پس از سکوت یک روزه ، کریستیانو در صفحه فیس بوکش اعلام کرد که این قضیه هیچ ربطی به پول نداشته است . رئالی ها معتقد هستند که او محبت بیشتری می خواهد .
زمانی که به نظر می رسید ماجرای کریستیانو تمام شده باشد ، ناگهان مسئله فالکائو مطرح شد . در حالی که هنوز یک هفته هم از درخشش فالکائو در سوپرکاپ اروپا نمی گذرد ، پدر فالکائو بمبی را در کلمبیا ترکاند :" رویای پسرم رئال مادرید است . او از بچگی می خواست در رئال بازی کند . "
البته بازیکن کلمبیایی خیلی سریع در صفحه توئیترش نوشت :"رویایم قهرمانی با اتلتیکوست و پس از آن رسیدن به جام جهانی با کلمبیا . "
حالا شایعات در مورد فالکائو هم زیاد شده است . آیا او به سیتی می رود ؟

ساسان بازدید : 183 2012/09/06 نظرات (0)

پس از آن که اعلام شد که جایزه شاهزاده آستوریاس به زوج کاسیاس - ژاوی رسیده است ، توئیتر مملو از پیغام های تبریک برای هر دویشان شد . سخنگوی جایزه شاهزاده آستوریاس گفت :" رفاقت مستحکم باعث شده که آنها پلی میان دو باشگاه متفاوت باشند و جوانمردی را گسترش دهند . " که به نظر می رسد که این یکی از فاکتورهای انتخابشان باشد چرا که آنها سمبل باشگاه های رئال و بارسلونا هستند.

http://www.axgig.com/images/23906212790604501607.png

اما ناگهان در توئیتر یک جنجال پدید آمد . علتش تفاوت تبریک ها به دو بازیکن در سایت های رئال و بارسا بود . در حالی که سایت رئال خبر را با عکسی از ژاوی و کاسیاس در اردوی تیم ملی اسپانیا منتشر کرده بود ، سایت باشگاه کاتالانی عکسی از ژاوی را با پیراهنش در بازی مقابل رئال مادرید گذاشته بود ، آن هم در حالی که داشت دروازه کاسیاس را می گشود . حرکتی که نشان از تفاوت شخصیتی میان دو باشگاه باشد .

مرتضی بازدید : 190 2012/09/05 نظرات (0)

کارلوس ته وز در بازیهای ملی هم به بازی سیتی - رئال فکر می کند . وی در ارتباط با شرایط رونالدو صحبت کرد :" او را تحسین می کنم و امیدوارم همه چیز حل شود . او یک ستاره است و مطمئنم همه چیز حل شود . حقیقتا منتظر تقابل با او در چمپیونزلیگ هستم . "
وی در مورد بازی مقابل رئال گفت :" بازی جذابی خواهد بود هر چند که احتمالا مشکل ترین بازی ماست . بازی مقابل رئال در استادیومشان عالی خواهد بود . "

مرتضی بازدید : 207 2012/09/05 نظرات (0)

مسئله کریستیانو رونالدو از همان دقیقه اول تحت کنترل است . در رئال هرگز زنگ خطر به صدا در نیامده است بلکه همه چیز کاملا مشخص است و کسی هم در این باره نگرانی ندارد .
زمانی که مدیر و مربی در شب یکشنبه فهمیدند که چنین اتفاقی افتاده است ، مورینیو خود را وارد ماجرا کرد . او می خواست که دقیقا بداند که چه مشکلی ستاره اش را تحت تاثیر قرار داده و ناراحت است . مشکلی که شنبه آن را به فلورنتینو پرز گفت و یکشنبه به دوربین های تلویزینی .
مورینیو حتی یک روز را هم تلف نکرد . خیلی زود با کریستیانو تماس گرفت تا صحبتی رک و راست و صادقانه با او داشته باشد . دوشنبه ، مربی رئال مادرید با کریستیانو

مرتضی بازدید : 164 2012/09/05 نظرات (0)

آلفردو دی استفانو ، مدیر افتخاری رئال مادرید گفت که کریستیانو رونالدو یک بازیکن "استثنایی " است و بهتر است که هر چه زودتر راهکاری برایش پیدا شود .
وی در مصاحبه با مارکا گفت :" کریستیانو بازیکن فوق العاده ایتس. هواداران دوستش دارند . گلزن است ، در خدمت تیم است و یک نقطه قوت برای ماست . به خاطر موفقیت هایی که در تیم کسب کرده به او تبریک می گویم . "
وی افزود :" حتما کسی مقصر است که کریستیانو ناراحت است . اگر او خوشحال باشد ، گل می زند ، اگر ناراحت باشد هم همین طور . او نقطه قوت ماست . "
وی در مورد موردیچ گفت :" او باید خودش را نشان دهد . تفکرش را دوست دارم ، او با انرژی و اشتیاق کار می کند . "

مرتضی بازدید : 175 2012/09/05 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو در بیانیه ای در صفحه فیس بوکش در مورد حواشی روزهای اخیر صحبت کرد .
وی گفت :" من احساس ناراحتی می کنم و حس ناراحتی خود را ابراز کردم که این جنجال زیادی را بر انگیخت . " وی در مورد دلایل این ناراحتی گفت :" من را متهم کرده اند که پول بیشتری می خواهم اما یک روز مشخص خواهد شد که ماجرا این نبوده است . "
ستاره پرتغالی سپس به مادریدیسموها ابراز محبت کرد و گفت :" می خواهم به هواداران تضمین دهم که انگیزه ، تعصب و تعهد من در تمامی رقابت ها تحت تاثیر این اتفاق قرار نمی گیرد . برای خودم و رئال مادرید احترام زیادی قائلم و می خواهم به باشگاهی که خود را شایسته اش می دانم ، تمام تلاشم را تقدیم کنم . زنده باد همه مادریدیستاها . "

مرتضی بازدید : 156 2012/09/05 نظرات (0)

لئو مسی ، بازیکن آرژانتینی بارسلونا در مورد حرفهای اخیر کریستیانو گفت :" وقتی او مشکلی دارد ، از من نباید سوال بپرسید باید از اطرافیانش برسید . چیزی که او گفته به من ارتباطی ندارد . "
وی در مورد شرایطش در تیم ملی آرژانتین گفت :" شاید در بهترین روزهایم باشد . سعی می کنم که برنده باشم تا گروه لذت ببرد . همیشه مهم است که یک گروه خوب را داشته باشیم . "

مرتضی بازدید : 179 2012/09/05 نظرات (0)

اخباری که در ادامه می خوانیم . . . با ما باشید

#پیشنهاد 120 میلیونی سیتی برای رونالدو

#راسل در مورد کریستیانو :" نظری درباره بقیه ندارم "

#مسی :" وقتی کریستیانو صحبتی می کند به من ارتباطی ندارد "

#مارکا نوشت : عدم احترام ، دلیل ناراحتی کریستیانو

#دی استفانو :" حتما کسی مقصر است که کریستیانو ناراحت است "

#کریستیانو :" ماجرا پول نیست ، تمام انگیزه و تعصبم تقدیم به مادریدیسموها "

مرتضی بازدید : 153 2012/09/05 نظرات (0)

شایعه پردازی ها آغاز شده است . حالا دیلی میل خبر می دهد که سیتی حاضر است برای خرید وی 120 میلیون بدهد .
به گفته این منبع ، سیتی در نظر دارد که این بازیکن را بخرد و حاضر است که برایش 120 میلیون یورو بدهد . آنها حاضرند که دستمزد وی را به سالانه بیست میلیون یورو برسانند .

مرتضی بازدید : 164 2012/09/05 نظرات (0)

تونی فریکسا ، سخنگوی بارسلونا از صحبت کردن در مورد اختلاف رئال با رونالدو صحبت نکرد و گفت :" این جا همه خوشحال هستند . "
راسل نیز گفت :" در مورد اتفاقاتی که برای بقیه می افتد تمایلی به صحبت کردن ندارم . "

ساسان بازدید : 193 2012/09/04 نظرات (1)

سلام دوستان همونطور كه ميدونيد شايعه هاى زيادى درمورد اينكه كريس خيلى ناراحته و قراره از رئال بره ، شنيديد كه اكثرا شايعه است و مطبوعات قصد دارند باشگاه رو وارد حاشيه كنند .

خوب اول ميريم سراغ مصاحبه رونالدو كه از سايت رسمى رئال گرفته شده :

Cristiano Ronaldo was the star of Real Madrid triumph against Granada thanks to two goals, and now has 150 goals in 149 games. The Portuguese spoke about his stats after the match and said: "I am very happy about my scoring form. But the most important thing is the team, Real Madrid. We wanted to get a win and the league starts for us today."
The Real Madrid striker was substituted because of a knock that he took in the second half and clarified what the injury was: "The thigh is okay. I got kicked and I have a bruise. Let's see if I recover in the next few days to play with Portugal". When asked about his goal celebrations he said: "Maybe I’m a little sad. That's the only reason when I score goals and I'm not happy. People know why. I don’t want to talk more about that."

خلاصه مصاحبه كريس پايين گذاشتم ولى اگه انگليسيتون خوبه خودتون ترجمه كنيد :

پام خوبه ، فقط یکم ضربه دیده و کبود شده که با ریکاوری 1-2 روزه خوب میشه ، بعد هم گفت که من خیلی خوشحالم که به این رکورد دست یافتم ، مهم تیم رئاله . ما  به برد احتیاج داریم . بعد در مورد شادی نکردن پس از گلش گفته: یکم ناراحت بودم که اونم مردم میدونند . پس اولن اینجا گفته نشده که من میخوام برم و دوما گفته که مردم ميدونند یعنی همون سالگرد فوت پدرش . ثالثا گفته یکم ناراحتم نه اونقدر ناراحتم كه از رئال برم  پس خیالتون راحت ناراحتى بخاطر كريس سالگرد فوت پدر گرامیش بوده .

دوستانى هم كه ميخوان خودشون مصاحبه كريس رو ببينند زير عكس ها لينك دانلودش هست :

حجم كليپ 2 مگابايته و تقريبا 1 دقيقه است و كيفيتش هم معموليه

 دانلود : HotFile

 دانلود : MediaFire

در ضمن فلورنتینو پرز هم در مصاحبه اى گفت : " من با رونالدو صحبت کردم ، او نگفت که می خواهد رئال را ترک کند اما قصد دارد فوتبالش را در منچستریونایتد به پایان برساند."

دوستان واقعا تعداد نظرات خیلی کمه لطفا یکم بیشتر نظر بدید و اگه از سایت ما خوشتون اومده و زحمتی نیست با یه کلیک روی گوگل پلاس (سمت چپ ، پایین) به سایت امتیاز بدید . (برای امتیاز باید gmail داشته باشيد)

مرتضی بازدید : 145 2012/09/04 نظرات (0)

آئورلیو پریرا ، 20 سال ستارگان فوتبال پرتغال را در اسپورتینگ کشف کرد . یکی از بهترین کشفهایش کریستیانو بود که بر سر قرض باشگاه ناسیونال مادیرا ، او را در سن 11 سالگی از این باشگاه به خدمت گرفت . پریرا در مورد کریستیانو می گوید :" او خیلی صادق است و ریاکار نیست . "
کریستیانو قرار بود در مراسم تجلیل از پیرا حضور یابد اما در نهایت از این کار سر باز زد . آئورلیو می گوید :" ما دوستی نزدیکی با هم داریم و تقریبا هفته ای یک بار با هم صحبت می کنیم . "
وی در پایان گفت :" او یک الگوی حرفه ایست . هیچ کس نمی تواند توانایی هایش را زیر سوال ببرد . پرتغال نیاز دارد که او 100 درصد باشد ."

مرتضی بازدید : 179 2012/09/04 نظرات (0)

به گفته مطبوعات انگلیس ، اولین مشتری جدی او ، الکس فرگوسن مربی اسکاتلندی یونایتد است . بنا بر این گزارشات ، مربی شیاطین سرخ به علت مشکلاتش با رونی در نظر دارد که اجازه رفتن را به او بدهد و با پول فروشش ، رونالدو را برگرداند . در حقیقت فرگوسن اعتقاد دارد که رونالدو سود رسان ترین بازیکن ممکن برای تیمش است .
اما حرف از دو باشگاه متمول دیگر یعنی چلسی و پی اس جی هم هست . به گفته فیچاجس ، باشگاه لندنی سخت در تلاش است تا رونالدو را بخرد و ابراموویچ برای این کار به آب و آتش می زند . پس اس جی هم باشگاه دیگری است که توسط مطبوعات کاتالونیا مطرح شده است .

مرتضی بازدید : 168 2012/09/04 نظرات (0)

خورخه مندس ، ایجنت کریستیانو رونالدو در بیانیه ای در وبسایتش ، جستیفوته اعلام کرد که از حرفهای این ستاره سورپرایز نشده است چرا که " باشگاه علت ناراحتی او را می داند و این از ذات حرفه ای او نشات می گیرد . " مندس گفت که . . .

مرتضی بازدید : 168 2012/09/04 نظرات (0)

حالا کارلس رکساچ ، مربی اسبق بارسلونا در مصاحبه با اسپورتس چارچا گفت :" اگر کریستیانو ناراحت است ، برود و در خیابان گریه کند . گفتن این که او ناراحت است ، توهین است . "
وی افزود :" کریستیانو نمی تواند در زندگی چیزی بیشتر از این بخواهد . او در میان ده نفر برتر دنیاست . پول ، دستمزد ، موفقیت و ... را دارد و یکی از بهترین بازیکنان دنیاست . نمی دانم که چه می خواهد اما بحث در مورد این که او ناراحت است ، هتک حرمت است . "

مرتضی بازدید : 189 2012/09/03 نظرات (0)

حرفهای عجیب کریستیانو ، با واکنش های شدید مطبوعات بین المللی همراه بود و برخی از آنها در مورد علل ناراحتی ستاره پرتغالی رئال مادرید ، گمانه زنی کردند .
گاتزتا دلوا اسپورت نوشت . . .

به ادامه ی مطلب بروید . . .

مرتضی بازدید : 183 2012/09/03 نظرات (0)

حرفهای اخیر کریستیانو ، در پرتغال هم حواشی را افزایش داده است . ابولا اخیرا حرفهای پائولو فوتره ، بازیکن سابق اتلتیکو را منتشر کرده است .
وی گفت :" روزنامه ها را خواندم و امروز به اخبار رادیوهای مادرید گوش دادم و فکر می کنم که شنیدم چه شد . آنها می گویند که کریستیانو می خواهد قراردادش را تمدید کند و پول بیشتری در آورد . اما من این طور فکر نمی کنم . مشکل این است که رونالدو به طور کامل توسط رئال مادرید حمایت نمی شود .

مرتضی بازدید : 171 2012/09/03 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو روز شنبه با فلورنتینو پرز و خوزه آنخل دیدار کرد . در طول این جلسه این مهاجم به مدیر باشگاه گفت که حس می کند که در رئال مادرید کسی او را " نمی خواهد " . در طول این جلسه این بازیکن دلایل ناراحتی خود را اعلام نکرد اما باشگاه گمانه زنی هایی در این باره کرده است .
کریستیانو پس از بازی با گرانادا که در آن دو گل زد گفت که " ناراحت " است و افراد باشگاه هم این را می دانند . در حقیقت این را شنبه به فلورنتینو و خوزه آنخل گفته بود .
این بازیکن گفته بود :" کسی مرا نمی خواهد " پس از آن بود که سران باشگاه با خورخه مندس ، وکیل رونالدو تماس گرفتند تا جویای قضیه شوند که او اعلام کرد که پای هیچ پیشنهاد اغوا کننده ای در میان نیست هر چند که فعلا مسئله تمدید قرارداد وی در چراخ خاموش حرکت می کند .
برخی معتقد هستند که ستاره پرتغالی با برخی هم تیمی هایش دچار مشکل شده است . هر چند که در طول بازی با کریستیانو ، همه چیز عادی بود به جز خوشحالی های بعد از گل کریستیانو .

ساسان بازدید : 218 2012/09/03 نظرات (0)

# مصاحبه = کریستیانو :" از دست بعضی نفرات در باشگاه ناراحتم "

وی در مورد خوشحالی نکردنش گفت :" این یک مسئله حرفه ایست و باشگاه علتش را می داند . افرادی که در این جا هستند خبر دارند . "
وی گفت که این قضیه هیچ ربطی به دادن جایزه به اینیستا نداشته است :" این اتفاق هیچ ربطی به اینیستا ندارد . دوست ندارم بیشتر در موردش صحبت کنم و حالا روی تیم ملی پرتغال تمرکز می کنم "

# ديشب رونالدو اعلام کرد به دليل ناراحتى که باشگاه ميداند چيست؟ پس از زدن گل مقابل گرانادا شادى نكرد

روزنامه‌هاى آس و مارکا گزارش دادند که رونالدو روز شنبه با فلورنتينو پرز ملاقات کرده و به او گفته که مى خواهد رئال را ترک کند. البته پنجره نقل و انتقالات بسته شده و بنابراين هيچ راهى براي رئال باقى نمانده؛ اما شرايط نگران‌کننده‌اى براى رئال به وجود آمده است.
قرارداد رونالدو در سال 2015 به پايان خواهد رسيد و اين به معناى آن است که خطر از دست دادن وى به اين زودى ها وجود ندارد؛ مگر اينکه خود كريس بخواهد تيم را ترک کند

مارکا و آس اعلام کردند رونالدو احساس مي‌کند که باشگاه ديگر تمايلى به وى ندارد و برخى از هم‌تيمپ ها او را رنجانده‌اند.

آس همچنين مدعي شد که رونالدو از تمام باشگاه که از وي براي دريافت جايزه بهترين بازيکن فوتبال اروپا حمايت نکرده‌اند، نااميد شده است. برخي بازيکنان از کاسياس براي دريافت اين جايزه حمايت کردند و اين قضيه اين باور را در کريس ايجاد کرده که آنها نمى خواستند او چنين جايزه‌اي را دريافت کند.

# شگفت زدگی مورینیو از حرفهای رونالدو

خوزه مورینیو و خورخه مندس ، مربی و وکیل کریستیانو انتظار بمب ترکاندن کریستیانو در روز یکشنبه در جایگاه ویژه برنابئو را نداشتند . هر دویشان از حرفهای این بازیکن که گفته بود در رئال مادرید " ناراحت " است سورپرایز شده اند .
مورینیو واکنش رسمی به حرفهای کریستیانو نداشت چرا که این حرفها دقایقی پس از کنفرانس مطبوعاتی او زده شدند که در آن مربی پرتغالی از عملکرد تیمش انتقاد کرد . مندس هم از حرفهای این بازیکن فوق العاده کاملا خجالت زده شده بود . وی تائید کرد که کریستیانو جلسه ای با فلورنتینو و خوزه آنخل داشته اما تکذیب کرد که علت این حرفها ، مسائل مالی یا پیشنهادات باشگاه های دیگر بوده باشد .

# امتناع کریستیانو از حضور در مراسم تجلیل از کاشفش در پرتغال

کریستیانو رونالدو وارد پرتغال شده تا در اردوی تیم ملی این کشور شرکت کند . او زودتر از بقیه وارد کشور پرتغال شد و قرار بود در مراسمی در آلکوچته در ادای احترام به آئورلیو پریرا ، کاشفش شرکت کند اما از این کار سر باز زد . نانی هم قرار بود در این مراسم باشد اما حضور نیافت .
پس از آن که این بازیکن با اعلام ناراحتی خود از برخی افراد در باشگاه رئال ، موجی از حواشی را روانه تیم کرد ، حالا عدم حضورش در این مراسم نشان می دهد که فعلا می خواهد سر حرفش بماند و گمانه زنی ها و شایعات را افزایش دهد .
علت غیبتش در این مراسم هم زیاد منطقی به نظر نمی رسد . اردوی تیم ملی پرتغال از ساعت 13 به وقت محلی در اوبیدوس برگزار می شود . مراسم مذکور هم ساعت 12 در آلکوچته برگزار می شود که با وجود فاصله 100 کیلومتری بین این دو محل ، تاخیر حداکثر نیم ساعته در رسیدن به اردوی تیم پرتغال نمی توانست چندان هم دلیل مناسبی باشد .


 دوستان واقعا حالم گرفته خواهشا با نظراتتون بهم روحیه بدید

مرتضی بازدید : 167 2012/09/03 نظرات (1)

کریستیانو رونالدو پس از بازی با گرانادا یک بمب خبری ترکاند . وی در مورد خوشحالی نکردنش گفت :" این یک مسئله حرفه ایست و باشگاه علتش را می داند . افرادی که در این جا هستند خبر دارند . "
وی گفت که این قضیه هیچ ربطی به دادن جایزه به اینیستا نداشته است :" این اتفاق هیچ ربطی به اینیستا ندارد . دوست ندارم بیشتر در موردش صحبت کنم و حالا روی تیم ملی پرتغال تمرکز می کنم "

مرتضی بازدید : 159 2012/09/03 نظرات (0)

 

http://www.img4up.com/up2/24065539543943389854.jpg

 

 

کریستیانو مقابل گرانادا دبل کرد که به علت مصدومیت روی تکل شدید بورخا گومز ، روی گل دومش خوشحالی نکرد .
او با این دو گل ، در رئال مادرید 150 تایی شد ، آماری که فقط 9 بازیکن در تاریخ رئال به آن رسیده اند . ستاره پرتغالی 114 گل در لالیگا ، 10 تا در کوپا ، 23 تا در چمپیونزلیگ و سه تا در سوپرکاپ اسپانیا به ثمر رسانده است . او با این روند تا آخر فصل می تواند ششمین گلزن برتر تاریخ رئال شود . . . .

#نگران نباشید این مصدومیت جزئی هستش و احتمالا رونالدو به بازی بعدی مقابل سویا میرسه!

مرتضی بازدید : 662 2012/09/02 نظرات (0)

بی وین از سال 2007 جای بن کیو زیمنس را گرفت تا حامی رسمی رئال مادرید شود . از آن موقع به بعد کمپانی شرط بندی اتریشی در ابتدا قراردادی سه ساله با ارزش سالانه 15 میلیون یورو با رئال بست . پس از آن رئال مادرید قراردادش را با بی وین تا 2013 تمدید کرد و قرار شد که سالی 20 میلیون یورو دریافت کند .
این کمپانی اما به علت شکایت هایی که در دادگاه دریافت کرده و گلایه گذاری ها ، باید ناچار شود که . . .

مرتضی بازدید : 197 2012/09/02 نظرات (0)

 

#درست بعد از سوت پایان ال كلاسیكوی برگشت در سوپر جام اسپانیا در میانه میدان اتفاق جالبی افتاد كه شاید از نگاه اهالی فوتبال هم دور مانده باشد.ولی من دیدم


#در این لحظه در حالی كه دوربین تلویزیونی به میانه زمین آمده بود تا تقابل بازیكنان دو تیم بارسلونا و رئال مادرید را به تصویر بكشد و البته شادی رئالی ها را برجسته كند وقتی كریس رونالدو به تیم داوری رسید تا به آنها خسته نباشید بگوید مسی هم در میانه میدان حاضر شد و همزمان با كریس با تك تك اعضای تیم داوری خوش بش كرد.

#در عین حال مسی و كریس با بی تفاوتی و سردی خاصی  از مقابل هم عبور كردند بدون اینكه با هم دست بدهند .البته به نظر می رسید كریس منتظر این بود تا مسی دستش را به سوی او دراز كند اما این اتفاق از سوی ستاره بارسلونا نیفتاد.

 

# در نگاه اول اینطور به نظر می رسید كه شاید مسی به خاطر باخت تیمش و از دست دادن یك جام اینقدر ناراحت بود شاید هم رقابت با كریس برای دریافت توپ طلای اروپا  باعث این سردی شده بود تا مسی حتی آن برخورد ظاهری دیدارهای گذشته را با ستاره رئال مادرید نداشته باشد،اما  عجیب اینكه مسی لحظاتی بعد از این اتفاق با بیشتر بازیكنان رئال مادرید خوش و بش كرد و آنها را در آغوش كشید تا نشان دهد  حساب كریس رونالدو و پپه از سایر بازیكنان مادریدی برای او جداست.

#جالب تر اینكه سردی روابط این دو ابر ستاره فوتبال دنیا در مراسم اهدای توپ طلای اروپا هم به وضوح دیده شد بطوری كه كریس و لئو با وجود اینكه دقایقی طولانی با هم بودند اما هرگز به طرف هم نرفتند و خبری از خوش و بش های ظاهری هم نبود تا مشخص شود رابطه این دو چهره بنا به دلایلی نامعلوم به سردی گرائیده است و ظاهرا قرار است این سردی ادامه داشته باشد.

 

مرتضی بازدید : 203 2012/09/02 نظرات (0)

کریستیانو آدم برونگرایی است و خیلی زود کاراکترش را بروز می دهد . مثلا در زمانی که در مراسم انتخاب بهترین های یوفا جایزه بزرگ را نبرد ، کاملا رنجیده و ناراحت به نظر می رسید . اما زیر سوال بردن آمار و سود رسانی او کاملا اشتباه است . او کاملا نشان داده که ارزش بهایی که برایش پرداخت شده را دارد و در حال حاضر در کنار مسی ، یکی از بهترین آمار ها و توجهات رسانه ای را دارد . برخی از مشکلاتی که در زمینه تصویری که از او ساطع می شود مربوط به اخلاق خاص خودش است هر چند که اخیرا بیشتر گروه را تشویق می کند و در خدمت تیمش است .
البته باید در نظر گرفت که این اخلاقش است که او را به حد کمال می رساند . زیاد از زمانی نگذشته که مقابل بارسا یکی از بدترین بازیهایش را داشت و زیر تیغ انتقادات رفت . اما پس از آن بازی پنج بار پیاپی به حریف دیرینه گل زد و حالا تبدیل به دشمن شماره یک آنها شده است . چنین اتفاقی در فینال کوپا در والنسیا هم افتاد و او نشان داد که بازیکنی نیست که نتواند بر مشکلات فائق آید . او می داند که کار آسانی برای رسیدن به دهمین چمپیونزلیگش ندارد و این مطمئنا چالش بعدی او خواهد بود . او تبدیل به دشمن بزرگ بارسا شده و می خواهد با مسی به رقابت ادامه دهد .
جی جی سانتوس

مرتضی بازدید : 302 2012/09/01 نظرات (0)

حالا با خاطره بازی ، دوران حضورش در رئال را به یاد می آورد . او در صفحه توئیترش هشت عکس گذاشته که نشان از دلتنگی او دارد در حالی که راهی بریتانیا شده است .
گرانرو که پیش از این صفحه توئیترش را بسته بود ، دوباره آن را بست تا هشت پیغام و هشت عکس به یاد ماندنی را در این صفحه بگذارد . خودش نوشته است :" همه خاطراتم بی همتا بودند ... " و پس از آن تصاویری مختلف از سه فصل حضورش در رئال را به جا گذاشته است .
لحظه ای که پس از بازگشت قرضی از ختافه پا به چمن برنابئو گذاشت ، خوشحالی های خاصش با رئالی ها ، زمانی که دوستانش آربلوا و ژابی را در آغوش گرفته بود ، پیروزی در نیوکمپ ، جشن قهرمانی لالیگای اخیر در سیبلس ، لحظاتی بودند که برای "دزد دریایی " به شدت خاطره انگیز بودند . . . .

8 عکسی که او در صفحه ی توئیترش قرار داده بود را در ادامه ی مطلب ببینید

مرتضی بازدید : 168 2012/09/01 نظرات (0)

زمان عجله رسیده بود ، زمان عدم اطمینان تا لحظه آخر . این شرایطی بود که رئال مادرید در ده روز پایانی فصل نقل و انتقالات تجربه کرد
گزینه های زیادی برای رئال مطرح شدند و انواع و اقسام بازیکنان به چشم آمدند . از دروازه بان گرفته تا هافبک وسط و دفاع راست . حتی دیدیه دروگبا هم به رئال پیشنهاد داده شد . بازیکن ساحل عاجی پس از اختلافاتی که با باشگاه شانگهای شنهوا پیدا کرد ، در فکر رفتن بود .
اما این پیشنهادات رد شد تا این که در نهایت اسین به رئال پیوست . مورینیو در نظر گرفت که تنها خریدهایش مودریچ و اسین باشند .

#ولی اگه دروگبا میومد رئال همه ی مدافع ها ی اسپانیا و اروپا مغلوب قدرت بدنی و تکنیک منحصر به فردش میشدند

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
این سایت دیگر منقضی شده . با وجود سایت های زیاد در زمینه ی اطلاع رسانی و اخبار پیرامون رئال مادرید این سایت توان رقابت با سایر سایت ها را نداشت . اما الان این سایت به یک وبلاگ تبدیل شده که مطالب آن کاملا با سایر سایت های خبری متفاوت است . ضمن اینکه اطلاع رسانی منظمی در وبلاگ فارسی رئال مادرید انجام میشود . از شما دعوت می شود تنها برای یکبار به وبلاگ فارسی رئال مادرید سر بزنید . آدرس وبلاگ فارسی رئال مادرید http://1reali.blogfa.com/
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1060
  • کل نظرات : 377
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 744
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 230
  • باردید دیروز : 317
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,284
  • بازدید ماه : 1,763
  • بازدید سال : 40,622
  • بازدید کلی : 338,072