loading...
دانلود فیلتر شکن قوی و رایگان با لینک مستقیم
مجیب بازدید : 676 2012/10/26 نظرات (0)

کمی خیال پردازی کنیم : کریستیانو تمامی حملات هجومی را طرح ریزی کند ، اما از جناح راست ، از طرفی دی ماریا ، اوزیل و مودریچ عناصر هجومی باشند که پشت او قرار می گیرند . بدین ترتیب از جناح دیگر ، گرت بیل نیز حملات رئال را طرح ریزی کند بدین ترتیب رئال مادرید صاحب سریع ترین خط حمله دنیا می شود . این گونه است که بازیکن تاتنهام می تواند در برنامه های رئال برای تابستان آینده قرار گیرد .


کمی خیال پردازی کنیم : کریستیانو تمامی حملات هجومی را طرح ریزی کند ، اما از جناح راست ، از طرفی دی ماریا ، اوزیل و مودریچ عناصر هجومی باشند که پشت او قرار می گیرند . بدین ترتیب از جناح دیگر ، گرت بیل نیز حملات رئال را طرح ریزی کند بدین ترتیب رئال مادرید صاحب سریع ترین خط حمله دنیا می شود . این گونه است که بازیکن تاتنهام می تواند در برنامه های رئال برای تابستان آینده قرار گیرد .
پارسال ، بیل قراردادش را با تاتنهام تمدید کرد و به رکورد دار دستمزد در باشگاهش تبدیل شد . او تا سال 2016 قرارداد دارد و فصلی پنج میلیون یورو دستمزد می گیرد که این رقم با توجه به نتایج تیم و آمار این بازین می تواند افزایش یابد . اما از طرفی پیشرفت این بازیکن باعث شده که سیتی ، چلسی و بارسا از مشتریان دست به نقد او باشند . لوی هم بدش نمی آید که با فروش او ، سیاست همیشگی خود را پایدار سازد : خرید بازیکنان جوان آینده دار و فروش آنها با رقمی معقول در زمان مناسب .
بیل فروخته خواهد شد اما کسی نمی داند که چه زمانی . رقمش را می توان حدس زد : 62 میلیون یورو . اما مشکل این جاست که کار رئال برای خرید او از مودریچ هم سخت تر خواهد بود . بازیکن کروات برای پیوستن به رئال همه کار کرد ، حاضر نشد با تیمش به آمریکا برود و از اردو کنار کشید . اما بیل چنین کاری نمی کند : هر کسی او را می خواهد باید بهایش را بپردازد . او حاضر نیست که با هواداران تاتنهام دشمنی ایجاد کند . اما بیل می تواند مهره ارزشمندی باشد . او فقط 23 سال دارد ، دوست دارد در تیمهای بزرگ بازی کند و آینده بزرگی پیش رویش است .
او از طرفداران لالیگاست و دوست دارد در رئال یا بارسا بازی کند . در غیر این صورت لیگ انگلیس را ترجیح می دهد . او پارسال گفت :" ترسی از ترک کشور انگلیس ندارم . اگر فرصت بزرگی پیش بیاید آن را جدی می گیرم . من از 15 سالگی خانه ام را ترک کردم . اگر لیگ انگلیس را هم ترک کنم ، زبان کشور جدید را یاد می گیرم و افراد زیادی را می شناسم . بدین ترتیب از نظر شخصیتی پیشرفت می کنم . لیگ انگلیس خیلی مستحکم است اما لالیگا با وجود ستارگانی نظیر مسی و کریستیانو ، از لیگ جزیره پیش است . "
بیل سابقه بازی کردن در برنابئو مقابل رئال را دارد . خودش در مورد این خاطرات می گوید :" من زمانی بزرگ شدم که بازیهای زیدان ، فیگو ، رونالدو و ... را می دیدم . دوران فوق العاده ای بود . ما از بهترین باشگاه دنیا صحبت می کنیم . رئال مادرید صاحب شخصیت ، تاریخچه ، فریبندگی و طراوت است و زیدان ، رونالدو و بکام در برنابئو چنین چیزهایی را حاکم می کردند . مثلا درییل های خاص زیدان تماشاییی بودند . "
او با ردنپ از نظر بازی پیشرفت کرد . او بازیکنی بسیار سریع است و الگویش را کریستیانو می داند :" باید درون زمین با ثبات تر باشم . دوست دارم کارهای کریستیانو را تکرار کنم . "

مودریچ ، او را به رئال توصیه کرد
یک هفته پیش لوکا مودریچ در مصاحبه با بی بی سی گفت :" دوست دارم او در رئال بازی کند . این فوق العاده می شود چرا که به نظرم توانایی لازم برای حضور در باشگاه قدرتمندی نظیر رئال مادرید را دارد . "
هر دو بخشی از دوره طلایی اسپورز در سالهای اخیر بوده اند و با هم خیلی رفیق هستند . داور شوکر ، رئیس فدراسیون فوتبال کرواسی نیز در این باره گفته بود :" اگر بیل تصمیم بگیرد به رئال برود ، بهترین تصمیم دوران بازیگری خود را گرفته است . باشگاه های بزرگ زیاد هستند ، آرسنال ، چلسی و یونایتد اما رئال در دنیا بزرگترین است . "

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت دیگر منقضی شده . با وجود سایت های زیاد در زمینه ی اطلاع رسانی و اخبار پیرامون رئال مادرید این سایت توان رقابت با سایر سایت ها را نداشت . اما الان این سایت به یک وبلاگ تبدیل شده که مطالب آن کاملا با سایر سایت های خبری متفاوت است . ضمن اینکه اطلاع رسانی منظمی در وبلاگ فارسی رئال مادرید انجام میشود . از شما دعوت می شود تنها برای یکبار به وبلاگ فارسی رئال مادرید سر بزنید . آدرس وبلاگ فارسی رئال مادرید http://1reali.blogfa.com/
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1060
  • کل نظرات : 377
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 744
  • آی پی امروز : 108
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 319
  • باردید دیروز : 317
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,373
  • بازدید ماه : 1,852
  • بازدید سال : 40,711
  • بازدید کلی : 338,161