loading...
دانلود فیلتر شکن قوی و رایگان با لینک مستقیم
مرتضی بازدید : 484 2013/04/28 نظرات (0)

به شما پیشنهاد می شود که از وبلاگ فارسی رئال مادرید تنها برای یک بار دیدن کنید  .

                                               تنها یکبار  . . .

چون این سایت  بنا به دلایلی هرگز آپدیت نمی شود .

برای رفتن به وبلاگ فارسی رئال مادرید اینجا کلیک کنید

http://1reali.blogfa.com/

ساسان بازدید : 214 2012/09/10 نظرات (1)

سلامى دوباره خدمت شما دوستان عزيز و هواداران رئال مادريد . اميدوارم كه از اين پست خوشتون بيايد

# خبر اول اينه كه تو سايت ترانسفر ماركت ارزش اسين رو 24 ميليون يورو اعلام كرده در حالى كه رئال اونو بصورت قرضى و رايگان خريده.

اينم يه عكس از اسين وقتى وارد مادريد شده بود

http://www.img4up.com/up2/92672763010744744338.jpg

# جمعه گذشته شب خوبى براى رئالى ها بود  و  تونستند6 گل بزنند و 3 پاس گل بدند در ضمن كريستيانو هم به رکورد 37 گل در 128 بازی ملی رسید

اينم يه عكس جديد از كريس در تمرينات پرتغال

# داور شوکر ، مادریدیستای سابق و رئیس فدراسیون فوتبال کرواسی در مورد مورینیو گفت :" افتخار می کنیم که مربی با شخصیتی نظیر مورینیو برای دیدن تیم ملی ما آمد و به متدهای کاری ما علاقه نشان داد . او مربی باهوشی است و این را در سفرش فهمیدیم . رئال با مورینیو به دهمین چمپیونزلیگش می رسد "
#آمار جالب و خوب  آربلوا از نظر پاس سالم : او 201 پاس در این فصل داده که 180 تایش سالم بوده اند(89 درصد) و در تیم در رده دوم است و پشت ژابی قرار گرفته که در سه بازی اول لالیگا از 297 پاس ، 246 تایش سالم بوده اند (82 درصد)
# مصاحبه عجب و مسخره زلاتان (دراز بى‌‌ خاصيت) . حــتما بخونيدنیشخند
زلاتان :" برخی مرا با خرید گرانقیمت رئال مقایسه می کنند اما من خیلی با ارزش تر هستم. "
بازیکن سوئدی در مراسمی در کشورش حرفی را زد که بیشتر شبیه جوک می ماند . شاید او بخواهد خود را بالا جلوه دهد اما در بهترین حالت به بند کفش رونالدو هم نميرسد . او بیش از آن که دستاوردهای ورزشی داشته باشد ، بیشتر در مطبوعات مطرح بوده و فعلا می خواهد همین روند را ادامه دهد .
# روزنامه اسپورت كاتالونيا بازم دروغ نوشت : اين روزنامه نوشته كه در چهارسال اخير رئال 305 ميليون در نقل و انتقلات خرج كرده و بارسا هم 86 ميليون خرج كرده در حالى كه بارسا براى خريد الكسيس وسسك 86 ميليون خرج كرده و بقيه خريد ها مثل خريد زلاتان با تقريبا 80 ميليون يادشان رفته .خوشمزه

كليپ درخواستى خانم Sadaf :  كليپ بازى برگشت و قهرمانى سوپر در سايت موجود بود ولى براى راحت تر شدن كار شما دوباره ميزارم .

رئال مادرید 2-1 بارسلونا

نیمه اول بازی با سه کیفیت :
فرمت AVI

فرمت MKV

فرمت WMV

نیمه دوم بازی با سه کیفیت :
فرمتAVI
فرمت MKV
فرمت WMV

جشن قهرمانی :

کیفیت WMV و حجم کم
کیفیت WMV و زمان ده دقیقه
کیفیت MKV ده دقیقه ای (1)

کیفیت MKV ده دقیقه ای (2)
کیفیت MKV دوازده دقیقه ای

لحظه حضور مودریچ در زمین : لینک

ساسان بازدید : 170 2012/09/09 نظرات (0)

سلام دوستان عزيز ، اميدوارم كه هميشه شاد و خوشحال باشيد مثه امروز . بگذريم بريم سراغ اخبار خودمون :

# ديروز يا بهتره بگم پريشب ، شبى فوق العاده براى مادريديسموها در تيم هاى مليشون بود و كريس، هیگواین، دی ماریا و واران هركدوم یک گل زدند ، اوزيل هم 2 گل زد تا دوباره خودى نشون بده و بنزما ، خديرا و دى ماريا هم پاس گل دادند.

# مودريچ هم ديروز تولدشو تو كشورش جشن گرفت

# راموس: " با تمام وجود به رونالدو کمک می کنم ، مشكلات كريستيانو جدى‌ نيست ."

# كريم :"  پاس گل دادن برایم به اندازه گلزنی ارزش دارد "

# احتمال فیکس شدن کاکا مقابل سویا

# دومين برد كاستيا (رئال بى) در چهارمين بازى فصلش ، گلزنان :موراتا ، بورخا و خسه . نتيجه : 3 بر 2

>>> بهترين عكس هاى كريس در بازى با لوکزامبورگ

>>دانلود گلهای رونالدو ، اوزیل ، هیگوائین و دی ماریا در بازیهای ملی

پرتغال 2-1 لوکزامبورگ

1-1 : رونالدو / مدیافایر

آلمان 3-0 جزایر فارو

2-0 : اوزیل / مدیافایر
0-3 :  اوزیل / مدیافایر

آرژانتین3 - 0 پاراگوئه

1-0 : دی ماریا / مدیافایر
1-2 : هیگوائین / مدیافایر

فـــعلا بــــاى بای بای

ساسان بازدید : 193 2012/09/04 نظرات (1)

سلام دوستان همونطور كه ميدونيد شايعه هاى زيادى درمورد اينكه كريس خيلى ناراحته و قراره از رئال بره ، شنيديد كه اكثرا شايعه است و مطبوعات قصد دارند باشگاه رو وارد حاشيه كنند .

خوب اول ميريم سراغ مصاحبه رونالدو كه از سايت رسمى رئال گرفته شده :

Cristiano Ronaldo was the star of Real Madrid triumph against Granada thanks to two goals, and now has 150 goals in 149 games. The Portuguese spoke about his stats after the match and said: "I am very happy about my scoring form. But the most important thing is the team, Real Madrid. We wanted to get a win and the league starts for us today."
The Real Madrid striker was substituted because of a knock that he took in the second half and clarified what the injury was: "The thigh is okay. I got kicked and I have a bruise. Let's see if I recover in the next few days to play with Portugal". When asked about his goal celebrations he said: "Maybe I’m a little sad. That's the only reason when I score goals and I'm not happy. People know why. I don’t want to talk more about that."

خلاصه مصاحبه كريس پايين گذاشتم ولى اگه انگليسيتون خوبه خودتون ترجمه كنيد :

پام خوبه ، فقط یکم ضربه دیده و کبود شده که با ریکاوری 1-2 روزه خوب میشه ، بعد هم گفت که من خیلی خوشحالم که به این رکورد دست یافتم ، مهم تیم رئاله . ما  به برد احتیاج داریم . بعد در مورد شادی نکردن پس از گلش گفته: یکم ناراحت بودم که اونم مردم میدونند . پس اولن اینجا گفته نشده که من میخوام برم و دوما گفته که مردم ميدونند یعنی همون سالگرد فوت پدرش . ثالثا گفته یکم ناراحتم نه اونقدر ناراحتم كه از رئال برم  پس خیالتون راحت ناراحتى بخاطر كريس سالگرد فوت پدر گرامیش بوده .

دوستانى هم كه ميخوان خودشون مصاحبه كريس رو ببينند زير عكس ها لينك دانلودش هست :

حجم كليپ 2 مگابايته و تقريبا 1 دقيقه است و كيفيتش هم معموليه

 دانلود : HotFile

 دانلود : MediaFire

در ضمن فلورنتینو پرز هم در مصاحبه اى گفت : " من با رونالدو صحبت کردم ، او نگفت که می خواهد رئال را ترک کند اما قصد دارد فوتبالش را در منچستریونایتد به پایان برساند."

دوستان واقعا تعداد نظرات خیلی کمه لطفا یکم بیشتر نظر بدید و اگه از سایت ما خوشتون اومده و زحمتی نیست با یه کلیک روی گوگل پلاس (سمت چپ ، پایین) به سایت امتیاز بدید . (برای امتیاز باید gmail داشته باشيد)

مرتضی بازدید : 197 2012/09/02 نظرات (0)

 

#درست بعد از سوت پایان ال كلاسیكوی برگشت در سوپر جام اسپانیا در میانه میدان اتفاق جالبی افتاد كه شاید از نگاه اهالی فوتبال هم دور مانده باشد.ولی من دیدم


#در این لحظه در حالی كه دوربین تلویزیونی به میانه زمین آمده بود تا تقابل بازیكنان دو تیم بارسلونا و رئال مادرید را به تصویر بكشد و البته شادی رئالی ها را برجسته كند وقتی كریس رونالدو به تیم داوری رسید تا به آنها خسته نباشید بگوید مسی هم در میانه میدان حاضر شد و همزمان با كریس با تك تك اعضای تیم داوری خوش بش كرد.

#در عین حال مسی و كریس با بی تفاوتی و سردی خاصی  از مقابل هم عبور كردند بدون اینكه با هم دست بدهند .البته به نظر می رسید كریس منتظر این بود تا مسی دستش را به سوی او دراز كند اما این اتفاق از سوی ستاره بارسلونا نیفتاد.

 

# در نگاه اول اینطور به نظر می رسید كه شاید مسی به خاطر باخت تیمش و از دست دادن یك جام اینقدر ناراحت بود شاید هم رقابت با كریس برای دریافت توپ طلای اروپا  باعث این سردی شده بود تا مسی حتی آن برخورد ظاهری دیدارهای گذشته را با ستاره رئال مادرید نداشته باشد،اما  عجیب اینكه مسی لحظاتی بعد از این اتفاق با بیشتر بازیكنان رئال مادرید خوش و بش كرد و آنها را در آغوش كشید تا نشان دهد  حساب كریس رونالدو و پپه از سایر بازیكنان مادریدی برای او جداست.

#جالب تر اینكه سردی روابط این دو ابر ستاره فوتبال دنیا در مراسم اهدای توپ طلای اروپا هم به وضوح دیده شد بطوری كه كریس و لئو با وجود اینكه دقایقی طولانی با هم بودند اما هرگز به طرف هم نرفتند و خبری از خوش و بش های ظاهری هم نبود تا مشخص شود رابطه این دو چهره بنا به دلایلی نامعلوم به سردی گرائیده است و ظاهرا قرار است این سردی ادامه داشته باشد.

 

درباره ما
Profile Pic
این سایت دیگر منقضی شده . با وجود سایت های زیاد در زمینه ی اطلاع رسانی و اخبار پیرامون رئال مادرید این سایت توان رقابت با سایر سایت ها را نداشت . اما الان این سایت به یک وبلاگ تبدیل شده که مطالب آن کاملا با سایر سایت های خبری متفاوت است . ضمن اینکه اطلاع رسانی منظمی در وبلاگ فارسی رئال مادرید انجام میشود . از شما دعوت می شود تنها برای یکبار به وبلاگ فارسی رئال مادرید سر بزنید . آدرس وبلاگ فارسی رئال مادرید http://1reali.blogfa.com/
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1060
  • کل نظرات : 377
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 744
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 251
  • باردید دیروز : 317
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,305
  • بازدید ماه : 1,784
  • بازدید سال : 40,643
  • بازدید کلی : 338,093