loading...
دانلود فیلتر شکن قوی و رایگان با لینک مستقیم
مرتضی بازدید : 484 2013/04/28 نظرات (0)

به شما پیشنهاد می شود که از وبلاگ فارسی رئال مادرید تنها برای یک بار دیدن کنید  .

                                               تنها یکبار  . . .

چون این سایت  بنا به دلایلی هرگز آپدیت نمی شود .

برای رفتن به وبلاگ فارسی رئال مادرید اینجا کلیک کنید

http://1reali.blogfa.com/

مرتضی بازدید : 532 2012/11/01 نظرات (3)

بورسیا دورتموند نشان داد که برد مقابل رئال مادرید در آلمان شوخی نیست .تیم بوندس لیگایی موفق شد که در خانه ی خود رئال مادرید را با نتیجه ی دو بر یک شکست دهد و نشان بدهد که همه چیز جدی و با برنامه بوده است . اما این رئال مادرید است که باید جواب این تیم مدعی قهرمانی را در خانه بدهد .اما بازی در برنابئو هم می تواند برای شاگردان یورگان کلوپ وحشتناک باشد . رئال مادرید تیمی نیست که حتی برای حیثیت بازی خود را واگذار کند مطمئنا شاگردان مورینیو دورتموند را گلوله باران خواهند کرد.

مرتضی بازدید : 217 2012/10/16 نظرات (1)

 

http://u.goal.com/217000/217015hp2.jpg

کریس رونالدو، ستاره پرتغالی رئال، به اولین ستاره ورزشی تبدیل شد که صفحه رسمی اش در فیس بوک بیش از 50 میلیون هوادار دارد.

به این ترتیب اکنون حدود 5 درصد از اعضای این شبکه اجتماعی، طرفداران رونالدو هستند. این در حالی است که تعداد هواداران مسی 10 میلیون نفر کمتر است.

در بین محبوب ترین ورزشکاران حاضر در فیس بوک می توان از کاکا، ستاره برزیلی رئال نام برد که در رده چهارم قرار دارد.

دیوید بکام، ستاره سابق منچستریونایتد و رئال مادرید با 21 میلیون هوادار در فیس بوک، در رده سوم است. آندرس اینیستا نیز 5 رده پایین تر از هم تیمی اش، مسی، در رده هفتم است.

در این فهرست همچنین ستاره هایی ان بی ای مانند لبرون جیمز، (پنجم)، مایکل جوردن (ششم) و دواین وید (هشتم) قرار دارند.

 

مرتضی بازدید : 203 2012/10/12 نظرات (1)

خوزه مورینیو ، مربی رئال مادرید در مصاحبه با " ابولا تی وی " ، شبکه تازه تاسیس روزنامه پرتغالی در مورد مسائل مختلف صحبت کرد . وی در مورد جنگ توپ طلا گفت :" نرسیدن توپ طلا به رونالدو جرم است . " و افزود :" مسی بودن سخت تر از کریستیانو بودن است " و اگر بازیکن آرژانتینی " بهترین بازیکن دنیاست ، به این خاطر است که کریستیانو از سیاره ای دیگر است . " 
وی در مورد صحبتهایش پس از الکلاسیکو گفت :" یکشنبه پس از یک بازی فوق العاده ، از من سوالاتی پرسیده شد که سعی کردم عادلانه جواب دهم و احترام بگذارم . نه تنها به بازیکن خودم ، بلکه به رقیبم . اما وقتی کسی با مسئولیت های زیادی همچون من بخواهد بگوید که چه کسی بهترین بازیکن دنیاست ، باید بگویم که بازیکن من در مادیرا متولد نشده ، در مریخ متولد شده و از سیاره زمین نیست . پس در کل دنیا بهترین است . "
وی در مورد تفاوت مسی و رونالدو در رئال و بارسا گفت . . . .

مرتضی بازدید : 176 2012/10/12 نظرات (0)

رئال مادرید از توهین ها خسته شده است . حالا پس از توهین نژاد پرستانه ال موندو به په په ، رئال مادرید تی وی اعلام کرد که باشگاه در نظر دارد که از روزنامه کاتالانی شکایت کند . 
روزنامه کاتالانی اخیرا عکسی توهین آمیز و نژاد پرستانه را از په په منتشر کرده که ممکن است عواقب سختی هم برایش داشته باشد و باشگاه رئال در شکایتی رسمی ، خواستار غرامت 100 هزار یورویی برای این شوخی بی مزه شود .

مرتضی بازدید : 189 2012/10/12 نظرات (1)

http://www.defensacentral.com/userfiles/2012/pepe_racismo_mono.jpg

مطبوعات کاتالونیا بی ادبی را از حدش گذرانده اند . آخرین نمونه ال موندو دپورتیووست که عکسی در صفحه سایتش قرار داده که توهینی نژاد پرستانه به په په ، بازیکن پرتغالی رئال مادرید است . 
مدافع پرتغالی رئال ، جرمش این است که اسرار را هویدا می کند . حرفهای یکشنبه او که به حق ، بازیکنان بارسلونا را " بازیگران تئاتر " خوانده بود با توهین های بی ادبانه اعضای بارسا نظیر ویلانوا ، پیکه یا آلبا مواجه شده است .
حالا آنها با عکسی نژادپرستانه سعی در توهین به بازیکن پرتغالی رئال مادرید دارند . عکسی که چیزی بیش از یک شوخی کثیف نیست .

مرتضی بازدید : 196 2012/10/12 نظرات (0)

کاکا به روند خوبش در تیم ملی برزیل ادامه داد . این بازیساز که توسط مانو منزس فیکس شده بود ، یک پاس گل به اسکار جوان در مقابل عراق داد تا با پیروزی 6-0 در مالمو ، جشن بگیرد . 
کاکا در این بازی چندین حرکت خوب داشت که بالاخره یک گل هم روی یک حرکت انفرادی زد . همکاری کاکا - اسکار ، منجر به یک بازی عالی شد . بازیکن جوان چلسی که یکی از ستارگان فعلی تیم آبراموویچ است ، در این بازی که مارسلو و آدریانو هم فیکس بودند عملکرد خوبی داشت . 
کاکا پاس گل زیبایی به اسکار داد و نشان داد که همچنان در بهترین شرایط دوران بازیگری خود است . هالک ، لوکاس و نیمار ، گلزنان دیگر این بازی بودند .

مرتضی بازدید : 193 2012/10/11 نظرات (0)

 

کاکا، فوق ستاره سانتوس، در آستانه دیدار تیم ملی کشورش مقابل عراق، نیمار، ستاره جوان سانتوس را مورد ستایش قرار داد.


کاکا در مورد بازی کردن در کنار نیمار و همچنین تاثیر او در تیم برزیل گفت:" او یک فوتبالیست فوق العاده است و من مشتاقانه در انتظار بازی کردن در کنار او هستم.

او پسر فوق العاده ای است. او همیشه می خندد و لطیفه تعریف می کند. 

او پسر مهربانی است. فکر نمی کنم در مورد قابلیت های او لازم به دانستن چیز جدیدی باشد."

مرتضی بازدید : 190 2012/10/11 نظرات (1)

 

په‌په، مدافع رئال مادرید بر این باور است که بازیکنان بارسلونا به این دلیل با تندی به حرف‌های او واکنش نشان داده‌اند که «حقیقت دردناک است».
این مدافع میانی پرتغالی پس از کلاسیکو گفت که بازیکنان بارسلونا خود را راحت به زمین می‌انداخته‌اند. او اکنون می‌گوید: «اگر کسی حس می‌کند به او توهین شده و آزار دیده به این دلیل است که واقعیت دردناک است. من تنها اتفاقی که واقعا در میدان افتاد را گفتم.»

آندرس اینیستا، بازیکن بارسلونا گفته بود که حرف په‌په را توهین به خود می‌داند و از این حرف آزار دیده.

او که به تیم ملی پرتغال برای بازی با روسیه دعوت شده می‌گوید مشخص نیست بتواند به این بازی برسد: «باید ببینیم اوضاع چگونه پیش می‌رود. اگر همه چیز عالی باشد امیدوارم که بتوانم بازی کنم.» او در پای چپ خود احساس ناراحتی می‌کند.

مرتضی بازدید : 203 2012/10/11 نظرات (0)

ایکر کاسیاس دروازه بان توانای رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا در بدو ورودش به اردوی ماتادورها،  در شهرک ورزشی لاس روساس، با برتن داشتن پیراهنی که نام و پرچم فرانسه برروی آن نقش بسته بود همه را متعجب کرد.

این درحالی است که تیم ملی فرانسه یکی از حریف های ماتادورها در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 در قاره اروپاست

[foto de la noticia]
مرتضی بازدید : 193 2012/10/11 نظرات (0)

http://estaticos02.marca.com/imagenes/2012/10/10/futbol/equipos/real_madrid/1349883572_extras_noticia_foton_7_0.jpg

مربیان دیگر ترجیح می دهند که از آنالیز ویدئویی استفاده کنند اما مورینیو کاغذ دیواری را ترجیح می دهد چرا که فکر می کند که تاثیرش بیشتر است . به طور مثال پس از تساوی مقابل والنسیا و شکست به ختافه و سویا ، جلسه کاغذ دیواری با شدت و جدیت بسیاری برگزار شد . برخی تصاویر خودشان گویا هستند اما مورینیو اشتباهات فنی و انفرادی را گوشزد می کند .
مورینیو گفت که دوست ندارد با بازیکنانش پس از بازیها صحبت کند . بلکه این کار را روز بعدش انجام می دهد . اگر بازی نکات زیادی داشته باشد که مربی خوشش نیامده باشد ، مورینیو با بازیکنان مهم در صحبتی که دارد همه چیز را بررسی می کند .
مورینیو با بازیکنانش با خشم صحبت نمی کند ، مگر آن که از چیزی خیلی ناراحت باشد . مثلا بین دو نیمه بازی با دپورتیوو حسابی از دست اوزیل همراه بود اما مرسوم نیست که همیشه این اتفاق بیافتد .
مربی ستوبالی در ابتدا اشتباهات و نکات را در طول بازی در دفترچه اش می نویسد . او اعتقاد دارد که قلم و کاغذ می تواند خیلی مفید باشد .
روزهای پس از بازی ، تصاویر کاملا مشخص هستند . او دفترچه یاد داشتش را هم در می آورد و به طور مثال به بازیکنانش می گوید :" ببینید ، این جا در دقیقه 7 در زمین ما ، فلان بازیکن می خواست دریبل بزند اما توپ را لو داد . این می توانست خیلی خطرناک باشد . " دست نوشته های مورینیو هم همین هستند . بدین ترتیب یک بازیکن چاره ای جز این ندارد که اشتباهش را بپذیرد .

 

مرتضی بازدید : 195 2012/10/11 نظرات (0)

نیمار امیدوار است که با حضور بازیساز رئال ، عملکرد برزیل بهتر شود . وی گفت :" کاکا یک الگو برای من است . او سالها تیم ملی برزیل را به جلو برده و امیدوارم بتوانیم که مدتها با هم در زمین باشیم . بازی کردن در کنار او خیلی خاص است چرا که او یک الگو برای نسل ماست . "
بازگشت کاکا به تیم ملی برزیل می تواند تغییرات عمده ای را به عهده داشته باشد . شانس ها برای پیروزی مقابل عراق و ژاپن در شرط بندی ها ، افزایش 20 ددرصدی نسبت به بازیهای اخیر داشته است . یکی از اعضای فدراسیون فوتبال برزیل گفت :" او بازیکنی است که با برزیل تاریخ را نوشته است . اما هنوز تمام نشده است و مردم می خواهند از او تا آخرین لحظه بهره ببرند . کاکا با برزیل به توپ طلا رسید و همیشه صخیت خوبش را نشان داده است . او دوباره خواهد درخشید و این خبر خوبی است . "
نیمار بیشترین سود را از بازگشت کاکا می برد . با تنها 20 سال ، ستاره سانتوس بار تیم ملی برزیل را باید به دوش بکشد . اما حال ابا کاکا که شخصا از دوشنبه با هم رفیق شدند ، شرایط بهتر است .
نیمار و کاکا پیش از صحبت های منزس با هم گپ زدن را شروع کردند . در ابتدا هر دو خجالتی بودند اما پس از 24 ساعت سریع رفیق شدند و در تمرین سه شنبه با هم شوخی می کردند .
او بازیکنی 30 ساله است که باید تجربیاتش را به نیمار 20 ساله اضافه کند . کاکا در مورد نیمار می گوید :" او بازیکن بزرگی است و می خواهم که در کنار او بازی کنم . او را عالی دیدم .، همیشه شوخی می کند و سرخوش است . "

مرتضی بازدید : 175 2012/10/11 نظرات (0)

شاید پروسه ای سخت و طولانی طی شد اما به هر حال نتیجه اش مثبت بود . حالا رئال مادرید سخت ترین حریف بارسلوناست . در حقیقت در دو سال اخیر ، سفیدها سه جام را در بازیهای مستقیم از حریفشان ربوده اند : لالیگا ، کوپا و سوپرکاپ و حالا در بازیهای مستقیم ، تیمی هستند که می توانند تن حریف را به لرزه در آورند . 
فوتبال ورزش چرخه هاست . هر تیمی دوره ای دارد که بالاخره روزی به اتمام می رسد . تیمی نیست که بتواند تا ابد برنده باشد و حالا به نظر می رسد که بارسلونا و هوادارانش باید آماده تغییر دوره باشند . رئال نه تنها جامها را از حریف می رباید بلکه در بازیهای رو در رو نیز دیگر حریف دست و پا بسته ای نیست و همچون یکشنبه گذشته برای بردن مقابل بارسلونا به میدان می رود .
شاید در لالیگا عدد 8 ، فاصله رئال و بارسا را نشان دهد اما حقیقت به جز این است . حالا 93 امتیاز باقی مانده و چیزی برای از دست دادن وجود ندارد . رئال اگر همه بازیهایش مثل عملکردش در نیوکمپ باشد ، حریفانش حرفی برای گفتن نخواهند داشت .
رئال در سال 2012 شش بار با بارسلونا بازی کرده که حاصلش دو برد ، دو تساوی و دو شکست بوده است . رئال یک بار در نیوکمپ حریف را شکست داده و یک بار در برنابئو . این در حالیست که در سال 2011 ، بارسا سه برد ، سه تساوی و یک شکست را در بازیهایش مقابل رئال تجربه کرده بود . آنها 12 گل زده بودند و هشت گل خورده بودند . اما با این روند هیچ بعید نیست که در سال 2013 کفه ترازو کاملا به نفع رئال باشد .

مرتضی بازدید : 222 2012/10/09 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو در نیوکمپ گلهای 159 و 160 با پیراهن رئال مادرید را به ثمر رساند . بدین ترتیب در فاصله کمی بیش از یک فصل (فقط یک ماه و نیم) ، ستاره پرتغالی نه تنها به جمع 10 گلزن برتر تاریخ باشگاه پیوسته ، بلکه دارد رکورد گلزن ترین بازیکن تاریخ رئال یعنی رائول گونزالس که در 16 فصل 323 گل زده بود را تهدید می کند . 
با 160 گل ، رونالدو نهمین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید است . مقابل دپور از آمانسیو آمارو که در 14 فصل 155 گل زده بود پیشی گرفت . رونالدو به طور متوسط 48.6 گل در هر کدام از فصل هایش در رئال زده است و با این روند در صورتی که تا پایان قراردادش در رئال بماند به رکورد 292 گل می رسد ، یعنی فقط 31 گل تا رائول فاصله خواهد داشت . او در فصل 11-2010 ، توانست 54 گل بزند و در فصل 12-2011 موفق به زدن 60 گل شد .
160 گلی که رونالدو زده ، شامل 49.5 درصد گلهای رائول ، آقای گل تاریخ باشگاه می شود . رونالدو برای رسیدن به رکورد فعلی به 155 بازی نیاز داشت در حالی که رائول نزدیک به پنج برابر بیشتر بازی کرد : 741 تا .
کریستیانو در سال اولش به میانگین 0.94 گل در هر بازی رسید ، در سال دوم به رکورد هر بازی یک گل و در سال سومش 1.09 گل در هر بازی . در سال فعلی رکوردش 1.27 گل در هر بازی است . در حال حاضر فقط هشت بازیکن در تاریخ رئال بالاتر از او از نظر آمار گلزنی هستند . بوتراگوئنو و پیری با 171 گل، نفراتی هستند که احتمالا به زودی پشت سر گذاشته می شوند . فقط پوشکاش با 0.92 گل در هر بازی رکوردی مشابه او دارد .

مرتضی بازدید : 199 2012/10/09 نظرات (0)

کریستیانو یکشنبه در نیوکمپ با چهره جدیدی ظاهر شد . مدل مویی که یک خط دور گوشش کشیده شده بود . وقتی گل اول را زد ، سمبل پیروزی را نشان داد و به سرش نشان داد اما پشت این مدل موی جدید ، رمز و رموزی وجود دارد . http://estaticos04.marca.com/albumes/2012/10/09/look_cr7/1349770032_extras_albumes_0.jpg

مرتضی بازدید : 161 2012/10/09 نظرات (0)

ادوین فن در سار ، دروازه بان سابق یونایتد در مورد الکلاسیکو گفت :" کریستیانو یک برنده است . یک بازیکن ارزشمند همچون مسی است . دو گلش در نیوکمپ نشان داد که بهترین بازیکن دنیاست . " 
اسطوره هلندی افزود :" او را از نظر شخصی و فوتبالی می شناسم . از همان زمانی که به عنوان یک بازیکن جوان به یونایتد پیوست نشان داد که می تواند به کجا برسد . "
فن در سار در مورد روند موفق رونالدو گفت :" پسر خوبی است . یک برنده است که همیشه بیشتر می خواهد . "

مرتضی بازدید : 173 2012/10/09 نظرات (0)

سانچیس گفت :" بدون رونالدو و مسی ، لالیگا خسته کننده تر می شد . این دو ستارگان حال حاضر فوتبال جهان هستند و افتخاری است که هر هفته می توانیم از حضورشان لذت ببریم . "
و در مورد شانس های ایکر برای توپ طلا گفت :" بهتر است که یک جایزه ویژه برای دروازه بان ها ساخته شود . "

مرتضی بازدید : 206 2012/10/07 نظرات (1)

 

as
http://img.kiosko.net/2012/10/07/es/as.200.jpg
چک کردن پادشاهی
رئال مادرید با عقب افتادگی هشت امتیازی و در مقابل جوی که به علت شعارهای سیاسی عادی نیست ، وارد این بازی می شود
توپ طلای آینده در این بازی است : کریستیانو ، اینیستا ، مسی ، کاسیاس و ...
مورینیو :" دو تیم موظف هستند که آن چه دنیا می خواهد را ارائه دهند "
ویلانوا :" رئال مادرید تیمی آماه تر از ما دارد و نمی شود همیشه برنده بود "
پیکه تمرین کرد اما مبهم است
پیکه:"رئال - بارسا قرار نیست اسپانیا - کاتالونیا باشد ، فقط یک بازی فوتبال است "
این الکلاسیکوی 222 است
730 گل در این بازی ها : 359 تا برای بارسا و 371 تا رئال مادرید
بارسا 82 سال است که به عنوان صدرنشین به رئال نباخته است

Marca
http://img.kiosko.net/2012/10/07/es/marca.200.jpg
لالیگا در صحنه
نبرد تعیین کننده قهرمان : رئال به دنبال برد و کاهش فاصله 8 امتیازی در هفته هفتم
مورینیو :" به بازیکنانم برای پیروزی در نیوکمپ مطمئنم ، حالت ما عوض شده است "
تیتو :" سیاست در جای دیگری است ، این فقط یک ورزش است "
پیکه :" این بازی کاتالونیا - اسپانیا نیست ، یک بازی فوتبال است "
مورینیو :"اتفاقاتی در مورد داوری ها افتاده که هیچ کس از رئال در موردش صحبت نکرده و من هم نیم کنم "

El Mundo Deportivo
http://img.kiosko.net/2012/10/07/es/mundodeportivo.200.jpg
هدف 11
بارسا این فرصت طلایی را دارد تا رئال را وارد بحران کند
پیکه دیروز تمرین کرد و امروز مربی تصمیم می گیرد که بازی کند یا نه
تیتو :" فقط به بردن در هفتمین بازی پیاپی فکر می کنیم "
مورینیو :" چیزهایی رخ داده اما در مورد داوران صحبت نمی کنیم "

Sport
http://img.kiosko.net/2012/10/07/es/sport.200.jpg
الکلاسیکو می تواند لالیگا را تمام کند
بارسا ! بارسا! بارسا!
بیش از یک بازی
برد تیم تیتو در این بازی می تواند خیلی خاص باشد و فاصله با رئال را به 11 برساند

el 9
http://img.kiosko.net/2012/10/07/es/el9.200.jpg
حالا زمانش است (پرچم کاتالونیا در بک گراند)

el grafico - el salvador
http://img.kiosko.net/2012/10/07/sv/grafico.200.jpg
Angry Game (اشاره به بازی معروف)
بازی محبوب دنیا ، بارسلونا - رئال امشب در نیوکمپ برگزار می شود

la razon - madrid
http://img.kiosko.net/2012/10/07/es/larazon.200.jpg
بازی جدایی طلبان
برنامه رئیس حزب کاتالان و راسل برای از بین بردن روح ورزشی الکلاسیکو
79.3 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی ، اعتقاد دارند که الکلاسیکو نبردی میان اسپانیا و کاتالونیا نیست

el periodico - Cataluña
http://img.kiosko.net/2012/10/07/es/elperiodico.200.jpg
فقط فوتبال ؟
بارسا با هشت امتیاز برتری میزبان رئال است که جو بازی سیاسی خواهد بود
الکلاسیکویی تحت تاثیر نمادها
عکس نیوکمپ در آگوست 2004 که پرچم 13 هزار متری کاتالونیا در بازی بارسا - میلان به استادیوم آورده شد

diez - honduras
http://img.kiosko.net/2012/10/07/hn/diez.200.jpg
الکلاسیکوی ترس
هر دو تیم در بهترین سطحشان هستند و این بازی ترسناک تر از هالووین است
مسی و کریستیانو مهمترین نفرات دو تیم هستند

meridiano - venezuela
http://img.kiosko.net/2012/10/07/ve/ve_meridiano.200.jpg
قهرمانی در راه
دو تیمی که بیشترین قهرمانی را در اسپانیا دارند ، سرنوشت این فصل را مقابل هم تعیین می کنند
بارسا می خواهد رئال را در نیوکمپ به دام بایندازد

مرتضی بازدید : 209 2012/10/07 نظرات (0)

سرجیو بوسکتز در مصاحبه با کواترو به آنالیز ترکیب رئال برای الکلاسیکوی آتی پرداخت که به قدرت بدنی راموس ، سرعت مارسلو ، تکنیک اوزیل ، همکاری بنزما و گلزنی کریستیانو اشاره کرد .
کاسیاس :" یکی از بهترین دروازه بان های جهان است که دوران فوق العاده ای داشته است . او یک هم تیمی خوب است . "
سرجیو راموس :" او همیشه آن جایی است که باید باشد و توانایی های زیادی دارد . با یا بدون توپ خوب کار می کند و هم تیمی خوبی است . "
په په :" دفاع وسط سریعی است که همیشه جلوتر از مهاجمان است . پتانسیل زیادی دارد . "
آربلوا :" وظایفش را انجام می دهد و هر بار از او توقعات در حملات از او زیاد است . "
مارسلو :" در فاز هجومی خطرناک است . سریع ترین بازیکن است و به خوبی با کریستیانو همکاری دارد . "
ژابی :" او بازی رئال مادرید را مدیریت می کند . توپهای بلندش خیلی خطرناک هستند و اهمیت زیادی برای رئال دارند . "
اوزیل :" خیلی روبراه است و تکنیک و هوش بالایی دارد . پاسهای فوق العاده ای می دهد . "
دی ماریا :" بسیار سریع است و پاسهای آخرش فوق العاده هستند . "
بنزما :" توانایی های زیادی مقابل دروازه دارد . مهاجمی است که عب می کشد تا توپ بگیرد . "
هیگوائین :" مهاجم فرصت طلبی است . او برای رئال خیلی مهم است چرا که فضاسازی می کند و از همه موقعیت هایش گل می سازد . "
رونالدو :" بازین بزرگ و توانایی است و خیلی گلزن است . باید به سختی مهارش کنیم و کار آسانی نداریم . "

مرتضی بازدید : 378 2012/10/01 نظرات (1)

رئال مادرید مقابل دپور به یک پیروزی مقتدرانه دست یافت تا در جدول لالیگا جایگاهش را حفظ کند .
بزن قدش
http://www.img4up.com/up2/09959740457778032327.jpg

بقيه عكس ها در ادامه ي مطلب . . .

مرتضی بازدید : 167 2012/10/01 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو سه گل به دپور زد تا در آستانه الکلاسیکو با مسی برابری کند . وی گفت :" می دانیم که بازی با بارسلونا بازی مهمی برای ماست و مطمئنیم که بازی خوبی خواهیم داشت و برنده می شویم "
وی در مورد بازی با دپورتیوو گفت :" پس از گلی که خوردیم بازی خوبی داشتیم . جایی برای امتیاز دادن نداریم و باید برنده شویم . "
در مورد تغییرات مورینیو در ترکیب گفت :" این ها تصمیمات فنی هستند . این تغییرات به این دلیل انجام شد که فصل خیلی طولانی است . "

مرتضی بازدید : 162 2012/10/01 نظرات (0)

 

بازی رئال مادرید و دپور با رکوردهایی برای سپید پوشان همراه بود .
- آخرین هت تریک رونالدو برای رئال در هفته 32 لالیگای پارسال مقابل اتلتیکو بود . این یانزدهمین باری است که کریتسیانو سه گل یا بیشتر برای رئال در بازیهای رسمی می زند .
- او از نظر شمار پنالتی در لالیگا به 27 رسید . او سومین بازیکن برتر تاریخ رئال از نظر گلزنی از روی نقطه پنالتی پس از هوگو سانچز با 35 و میشل با 28 پنالتی است . این چهارمین باری است که کریستیانو 2 پنالتی در یک بازی لالیگا می زند .
- آخرین گل په په برای رئال در بازی پارسال مقابل اوساسونا بود که نتیجه 1-7 شد . او سه گل در پیراهن رئال زده است .
- این اولین دقایق رسمی کاکا در این فصل بود . آخرین بازیش در هفته 37 در سال گذشته در برابر گرانادا بود .
- اولین گل دی ماریا در این فصل در لالیگا هم زده شد . او در بازی رفت سوپرکاپ هم گل زده بود .
- کریستیانو رونالدو از آمانسیو پیشی گرفت و با 156 گل تبدیل به نهمین گلزن برتر تاریخ رئال در بازیهای رسمی شد . او در لالیگا 118 گل زده است .
- آخرین باری که رئال در خانه عقب افتاد ، پارسال در مقابل گیخون در هفته 33 بود . رئال مادرید آن بازی را 1-3 برد .
- آخرین باری که ژابی نیمکت نشین شد ، پارسال در هفته 37 مقابل گرانادا بود ، در زمانی که قهرمانی قطعی شده بود .
- دپور دو بار در خانه رئال برده ، 34 بار باخته و پنج بار هم مساوی کرده است . در این بازیها رئال مادرید 100 گل زده و 32 گل خورده است .
- آخرین پیروزی دپورتیوو در برنابئو مربوط به برد 0-1 در فصل 05-04 می شود .
- این صدمین بازی بنزما به عنوان بازیکن در لالیگا بود . او 46 گل در این بازیها زده است . تنها فرانسوی که بیش از بنزما در لالیگا بازی کرده ، زیدان با 155 بازی است .
- با این برد ،کاسیاس 300 برد در لالیگا  داشته که فقط سانچیس با 312 ، رائول با 327 و زوبیزارتا با 333 برد بالاتر از او هستند . 
- مورینیو با آلفردو دی استفانو به عنوان هشتمین مربی تاریخ رئال از نظر شمار بازی در لالیگا در برنابئو با 41 بازی برابری کرد .

مرتضی بازدید : 287 2012/10/01 نظرات (0)

ماکت ارائه شده اند که به شدت حرفه ای هستند و تا قبل ازجلسه امروز باشگاه مادریدی، کمتر کسی توانسته بود تا از این پروژه ها دیدن کرده و کسی اجازه عکاسی نداشت .

این 4 پروژه از سوی کمپانی های بزرگ معماری به نام های لاملا پوپولوس، مونئو- ارزوگ و د موئرون، نورمان فاستر رافائل د لائوس و جی تی ام آرکیتکتن ال 35 ریباس طراحی شده اند.البته در اینجا میتوانید ماکت های مختلف پیشنهادی را مشاهده کنید:

Maquetas del Bernabéu del futuro

مرتضی بازدید : 288 2012/09/17 نظرات (6)

رئال مادرید در سوپرکاپ اسپانیا همه چیزش را گذاشت و پس از آن متلاشی شد . بارسا را برد و جام را بالای سر برد اما در لالیگا هیچ چیز نداشت و چهار بازی بد را داشت : یک برد ، یک تساوی ، دو شکست با پنج گل زده و چهار گل خورده . جدا از مسائل روانی ، می توان اشتباهات تاکتیکی مورینیو را بر شمرد که مربی پرتغالی به جای توجیه کردن ، باید آنها را مد نظر قرار دهد .
پارسال تا هفته چهارم ، رئال مادرید ده گل زده بود و سه گل خورده بود . کریستیانو و بنزما ، به ترتیب چهار و دو گل زده بودند . تا به حال بازیکن پرتغالی دو گل به گرانادا زده و بازیکن فرانسوی هم طلسم شده است .
جدا از مشکل گلزنی ، رئال مادرید از نظر بدنی کاملا دچار حالت تخلیه است . اوزیل ، دی ماریا ، مارسلو ، خدیرا و کایخون در بدترین سطحشان بسر می برند ، تازه اگر کاکا را هم در نظر نگیریم که مورینیو کنارش گذاشته است .
رئال مادرید کاملا آسیب پذیر شده ، بی حواس است و شم گلزنی ندارد . این تیم ، هیچ مشابهتی با قهرمان سال گذشته ندارد و تبدیل به یک تیم ناشناس شده است .

بدترین نکات رئال در پیزخوان
- ناتوانی فیزیکی در مقابل پرس تروخوفسکی ، راکیتیچ ، مدل و مادورو . در نبرد ، اوزیل ، دی ماریا ، خدیرا و ژابی کاملا بازنده بودند .
- بی دقتی در زدن ضربات آخر کاملا مشهود است . هیگوائین در دقیقه 5 یک موقعیت را از دست داد و کریتسیانو هم موقعیت هایی را از دست داد .
- تیم فشار لازم را نمی آورد و جدیت لازم را ندارد . گل سویا ، تیم و مورینیو را کاملا از صحنه محو کرد .
- عجیب است که بازیکنان رئال در مقابل دروازه این قدر عجیب هستند . راموس هم دروازه خالی را به سختی باز نکرد .
- برنامه دوم مورینیو جالب نبود . مودریچ می توانست در ترکیب اصلی باشد اما بنزما کاملا بی خطر بود . سپس کایخون را آورد که او هم یک خرید بی دلیل و بی نتیجه بود .
- خدیرا بیهوده در دقیقه 65 تبیدل به دفاع راست شد . ژابی و مودریچ هیچ کاری از دستشان در مقابل خط هافبک سویا بر نمی آمد . مورینیو دنبال چه بود ؟

رئال مادرید 1-1 والنسیا / اولین نشانه های ضعف
رئال مادرید گل تساوی را در دقیقه 41 روی ضربه سر یوناس دریافت کرد . در نیمه دوم ، مورینیو تصمیم گرفت که بنزما و کایخون را به جای لاس و دی ماریا به زمین بی آورد . تعویض هایی کاملا بی ثمر .

ختافه 2-1 رئال مادرید / مشخص شدن شرایط بد
رئال مادرید گل زد و به خواب رفت . ختافه در دقیقه 52 نتیجه را مساوی کرد . قهرمان کاملا محو بود . مورینیو دوباره از بنزما و کایخون به جای لاس و مارسلو استفاده کرد . موراتا هم حتی وارد شد . اما مشکل این بود که هیچ کس در خط هافبک نبود که بازیسازی کند .

مرتضی بازدید : 267 2012/09/17 نظرات (0)


روبرتو مانچینی، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است این تیم فاصله زیادی با تیمی مانند رئال ندارد و می تواند در 10 سال آینده به سطح این تیم برسد.


سیتی این هفته در اولین دیدارش در مرحله گروهی چمپیونزلیگ در سانتیاگو برنابئو مقابل رئال قرار خواهد گرفت و مانچو امیدوار است تیمش در خانه حریف نمایش خوبی ارائه دهد.

مورینیو، سرمربی رئال، به تازگی اعلام کرد که سیتی نمی تواند با پول برای خودش افتخار و تاریخچه بخرد و با رئال فاصله زیادی دارد.

مانچینی به خبرنگاران گفت:" واضح است که ما تاریخی مانند رئال نداریم اما منچسترسیتی هم جام هایی به دست آورده است.

ما اکنون به دنبال قهرمانی در جام های مختلف هستیم. در 10 سال آینده ما در سطح تیمی مانند رئال خواهیم بود."
 سرمربی ایتالیایی سیتی همچنین در مورد متوقف کردن کریس رونالدو در دیدار سه شنبه شب گفت:" اگر کریس رونالدو در بازی نباشد، برای ما بهتر است. مهار بازیکنانی مانند رونالدو دشوار است. آنها می توانند در هر دیدار گلزنی کنند.
مهار رونالدو دشوار است زیرا او در حال حاضر بهترین بازیکن دنیاست .

مرتضی بازدید : 242 2012/09/17 نظرات (0)

ژوزه مورینیو، سرمربی رئال، در آستانه دیدار تیمش مقابل منچسترسیتی در چمپیونزلیگ، جنگ روانی را با این باشگاه آغاز کرد و اعلام کرد باشگاه انگلیسی از نظر افتخارات و بزرگی با رئال قابل مقایسه نیست.


سرمربی پرتغالی به خاطر تبحرش در جنگ های روانی شناخته می شود و صحبت های اخیر او را نیز می توان تلاشی برای محافظت از تیمش از زیر فشارهای چند هفته اخیر دانست.

او در گفتگو با نشریه سان گفت . . .

مرتضی بازدید : 203 2012/09/17 نظرات (0)

سرخیو راموس، مدافع رئال، تاکید کرد که همه اعضای این تیم باید مسئولیت شروع ضعیف شان در رقابت های فصل جدید لالیگا را برعهده بگیرند.


رئالی ها این هفته مقابل سویا دومین شکست فصل شان را تجربه کردند تا در پایان هفته چهارم، 8 امتیاز از بارسا عقب بیفتند.

راموس در گفتگو با نشریه مارکا، از مورینیو حمایت کرد و گفت:" مورینیو بهترین مربی ای است که تا به حال دیده ام. او درست می گوید. اکنون زمانی است که باید ببینیم چه کاری می توانیم برای بهتر شدن و تغییر انجام دهیم.

باید پیشرفت کنیم و شیوه مان را تغییر بدهیم. همیشه گفته ام وقتی شکست می خوریم، همه مقصر هستند؛ از اولین نفر تا آخرین نفر.

وقتی پیروز می شویم، همه با هم آن را به دست آورده ایم؛ وقتی شکست می خوریم هم همین طور است."
رئالی ها فردا شب در اولین دیدارشان در رقابت های چمپیونزلیگ میزبان منچسترسیتی خواهند بود.

مرتضی بازدید : 228 2012/09/17 نظرات (1)

ژوزه مورینیو، مربی رئال، در گفتگو با سایت اختصاصی یوفا، به دشواری هایی که تیمش در مرحله گروهی رقابت های چمپیونزلیگ پیش رو خواهد داشت صحبت کرد.


او همچنین درمورد خریدهای تابستانی رئال و انتظاراتی که از این تیم در رقابت های اروپایی می رود، اظهارنظر کرد.

رئالی ها سه شنبه شب، اولین دیدار شان در رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را مقابل منچسترسیتی انجام خواهند داد و آقای خاص اعلام کرده که هدف تیمش پیروزی در تمام بازیها نیست، بلکه صعود از این گروه هدف رئال است.

آقای خاص دراین باره گفت . . .

مرتضی بازدید : 354 2012/09/17 نظرات (0)


as
http://img.kiosko.net/2012/09/17/es/as.200.jpg
تغییر حالت
مورینیو در نظر دارد که تغییراتی در ترکیبش بدهد و از اسین ، مودریچ و کوئنت رائو استفاده کند
رئال مطمئن است که با چمپیونزلیگ احیا می شود

Marca
http://img.kiosko.net/2012/09/17/es/marca.200.jpg
فاقد حمایت
رئال مادرید به دنبال برگرداندن شرایط در فاصله 24 ساعت تا بازی با سیتی
بازیکنان از نظر بدنی نا آماده هستند و اعتقاد داند که پیش فصل ، خسته کننده بوده است
تیم فاقد تمرکز ، فوتبال و دقت است
مورینیو اعتقاد دارد که برخی بازیکنانش رفتار حرفه ای ندارند
تیم خسته شده از بس مورینیو آنها را در مقابل هواداران ، مقصر شکست جلوه داده است

sport
http://img.kiosko.net/2012/09/17/es/sport.200.jpg
برو بابا !
مورینیو یک ترکیب 450 میلیونی دارد و می گوید که تیم ندارم
کاملا در خطر است / مطبوعات به او حمله می کنند ، بازیکنان از دستش خسته شده اند و هواداران لالیگا را تمام شده می دانند
رئال مادرید در دو امتیازی سقوط
مسی از کریستیانو جلو افتاد / بازیکن آرژانتینی بهترین شروع تاریخ لالیگا را دارد

el mundo
http://img.kiosko.net/2012/09/17/es/mundodeportivo.200.jpg
رئال مادرید هرگز فاصله هشت امتیازی را بر نگردانده و دیگر چیزی به آنها بستگی ندارد
بدون تیم
مورینیو با متهم کردن بازیکنانش به بی تعصبی ، بحران به راه انداخت
محبوبیتش را در رختکن از دست داده و فردا برنابئو در موردش همه پرسی می کند

مرتضی بازدید : 219 2012/09/17 نظرات (0)

دیروز ، روز واکنش رئال مادرید بود . پس از شکست به سویا و افزایش فاصله با بارسا ، واکنش سریع ، ضروری به نظر می رسید . به همین علت بزگران تیم نظیر کاسیاس ، راموس و ژابی سعی کردند که تیم را آماده بازی فردا در مقابل سیتی با حضور آگوئرو ، سیلوا و بالوتلی در برنابئو کنند . جام باشگاه های اروپا تورنمنتی بوده که در طول تاریخ در شرایط بد ، به کمک رئال مادرید آماده است . در حقیقت این تنها جام بزرگی است که مورینیو از زمان پیوستنش به رئال به آن نرسیده است .
یکی از موضوعات مورد بحث ، زیدان بود . باشگاه دیروز می خواست که نقطه امیدی برای خروج از بحران پیدا کند ، پس به یاد آورد که یازده سال پیش ، شرایط تیم در لالیگا حتی بدتر از این بود اما در آخر فصل با گل زیدان ، کاسیاس جام قهرمانی اروپا را در گلاسکو بالای سر برد .
لالیگای آن سال هم با شروع بدی برای رئال همراه بود . تا هفته ششم ، رئال مادرید در رده چهارم قرار گرفت و فقط یک امتیاز تا منطقه سقوط عقب افتاد و فاصله اش با بارسا به 9 امتیاز رسید . تیم دل بوسکه زیر تیغ انتقادات زیادی بود ، به خصوص آن که برخی به سرعت هماهنگی زیدان با تیم ، انتقاد داشتند .
بازیکن فرانسوی برای رئال مادرید ، 75 میلیون یرو آب خورده بود اما در زمین راحت به نظر نمی رسید . حتی به فلورنتینو گلایه کرد که فیگو به عمد به او پاس نمی دهد . در شبی که زیزو یک گل از روی کاشته به لاس پالماس زد ، رئال مادرید 4-2 باخت . اما رئال خیلی عالی واکنش نشان داد . آن تیم هم ماه ها قبلش مثل حالا ، سوپرکاپ را برده بود .
روز 15 می 2002 و در زمانی که زیدان زیباترین گل عمرش را به ثمر رساند ، رئال مادرید به نهمین چمپیونزلیگ خود رسید . هر چند که نباید فراموش کرد که شروع آن لالیگا بدتر از حتی حالا بود .

مرتضی بازدید : 360 2012/09/16 نظرات (1)

Cristiano Ronaldo, Sevilla, Real Madrid

رئال مادرید با شکست در مقابل سویا به رتبه ی دوازدهم سقوط کرد. مادریدی ها که دو هفته ی پر حاشیه را پشت سر گداشتند با شکست مقابل سویا حاصلش را دیدند. با این
شکست آنها در همین 4 هفته ی ابتدایی 8 امتیاز از رقیب دیرینشان, بارسلونا عقب افتادند.

برای دیدن عکس های بازی به ادامه ی مطلب بروید . . .

مرتضی بازدید : 229 2012/09/16 نظرات (0)

" رئال مادرید ترکید " تیتر روزنامه اوجوگو ست که شرایط وخیم رئال را پس از شکست به سویا و سقوط به رده دهم و قرار گرفتن در فاصله هشت امتیازی بارسا در هفته چهارم را توصیف می کند . این روزنامه ادمه داده است :" این بار در سویا و با گل تروخوفسکی در دقیقه 2 ، مدافع قهرمانی شکست خورد . رئال مادرید با وجود چند فرصت ، هرگز نتوانست به پالوپ غلبه کند . "
ابولا تیتر زده است :" سویا برد و رئال مادرید را ناراحت تر کرد . کهکشانی ها خلاقیت لازم را برای برگرداندن نتیجه نداشتند . " ابولا به ناراحتی مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی اشاره کرده است و به نقل از راموس نوشته است :" انتقادات مورینیو ؟ وقت صحبت در این باره نیست . "
" رئال مادرید سبز ماند " تیتر روزنامه آرژآنتینی اوله بود که به ناآمادگی بدنی رئال و پیراهن جدید رئال اشاره کرد . روزنامه آرژانتینی ادامه داده است :" کریستیانوی ناراحت در مقابل سویا 0-1 باخت تا فاصله تیمش با بارسلونا تا هفته چهارم به هشت برسد . دی ماریا فاقد عملکرد خوبی نداشت و ال پیپیتا چند فرصت داشت که از آنها استفاده نکرد . "
"رئال مادرید راه کج را می رود " روزنامه فرانسوی اکیپ پس از شکست به ختافه این را تیتر کرد و به دومین شکست رئال در این فصل اشاره کرد . این روزنامه نوشت :" رئال مادرید در شبی بد ، هرگز راهکاری پیدا نکرد تا بتواند جلوی حرکات ناواس و سیسنیو را از سمت راست بگیرد . "
روزنامه گاتزتا در صفحه اصلیش عکسی از بارسلونا گذاشته و نوشته است :" رئال مادرید پس از 90 دقیقه فوتبال پر استرس ، متلاشی شد . " کوریره دلوا اسپورت نوشت :" رئال مادرید هشت امتیاز از بارسلونا عقب افتاد . " توتو اسپورت هم نوشت :" لالیگا : بارسلونا اوکی ، رئال مادرید ناک اوت "
روزنامه آلمانی بیلد هم نوشته است :" دراز کشیدن رئال مادرید در بحران . رئال مادرید 4 امتیازی شد تا در رده دهم جای بگیرد . "

مرتضی بازدید : 222 2012/09/16 نظرات (0)

ژوزه مورینیو گفته که زیاد هم نگران حس و حال کنونی رونالدو نیست وتا زمانی که او کارش را به خوبی انجام بدهد برایش مهم نیست که او احساس ناراحتی می کند یا نه .اگر او خوب بازی کند فرقی نمی کند که ناراحت باشد یا نه .من مربی اش هستم و اگر بازیمان را نبریم شما ها مرا می کشید ! . . .

مرتضی بازدید : 237 2012/09/16 نظرات (0)

امیلیو بوتراگوئنیو ، مدیر روابط آکادمیک رئال پس از شکست به سویا در مورد رسیدن فاصله با بارسا به هشت گفت :" فاصله زیادی است اما باید ادامه دهیم .سه شنبه بازی مهم و کلیدی را در پیش داریم . تاسف خوردن در فوتبال ارزشی ندارد . "
وی در مورد مسئله کریستیانو گفت :" او بازیکنی کلیدی است . همیشه در خدمت تیم است . امیدواریم تا سالها در این جا بماند . تیم مثل من فکر می کند . آمارش مشخص هستند . هرگز بحثی از پول مطرح نیست . سعی می کنیم که شرایط را به وضعیت عادی برگردانیم . "
بوتراگوئنو ادامه داد :"انتظار نداشتیم که بد شروع کنیم . اما همیشه مشکلاتی مقابل سویه داشته ایم . آن گل بازی را تعیین کرد چرا که سویایی ها موضع گرفتند . ما هم موقعیت هایی داشتیم . هیگوائین یکی داشت ، مودریچ به تیرک زد . سرجیو هم نزدیک به گلزنی بود . شانس نداشتیم و نباید چنین موقعیت هایی را از دست بدهیم . "
وی افزود :" مشکل رفتاری در تیم مشهود بود . رئال مادرید تلاشش را کرد اما حریف به خوبی دفاع کرد . باید متحد باشیم و با کمک هواداران شرایط را عادی کنیم . "

مرتضی بازدید : 241 2012/09/16 نظرات (0)

مارسلو پس از شکست به سویا گفت :" باید حرکت کنیم . دوره بدی را داریم سپری می کنیم اما باید سرمان را بالا بگیریم . "
وی افزود :" باید به بازیهای دیگر فکر کنیم و بازی امروز را فراموش کنیم . به مطبوعات فکر نمی کنیم ، فقط بازیها . دوره بدی را داریم سپری می کنیم اما حالا باید با انگیزه به بازی سه شنبه فکر کنیم . همه ناراحت هستیم اما باید ادامه دهیم . "

مرتضی بازدید : 312 2012/09/16 نظرات (0)

مورینیو پس از بازی مقابل سویا در هفته ی چهارم لالیگا پس از شکست مقابل سویا گفت بیشتر از اینکه نگران امتیازات از دست رفته باشم نگران این هستم که متیم منسجم نیستیم. . . .

 

تعداد صفحات : 18

درباره ما
Profile Pic
این سایت دیگر منقضی شده . با وجود سایت های زیاد در زمینه ی اطلاع رسانی و اخبار پیرامون رئال مادرید این سایت توان رقابت با سایر سایت ها را نداشت . اما الان این سایت به یک وبلاگ تبدیل شده که مطالب آن کاملا با سایر سایت های خبری متفاوت است . ضمن اینکه اطلاع رسانی منظمی در وبلاگ فارسی رئال مادرید انجام میشود . از شما دعوت می شود تنها برای یکبار به وبلاگ فارسی رئال مادرید سر بزنید . آدرس وبلاگ فارسی رئال مادرید http://1reali.blogfa.com/
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1060
  • کل نظرات : 377
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 744
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 173
  • باردید دیروز : 317
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,227
  • بازدید ماه : 1,706
  • بازدید سال : 40,565
  • بازدید کلی : 338,015