loading...
دانلود فیلتر شکن قوی و رایگان با لینک مستقیم
مرتضی بازدید : 106 2012/06/06 نظرات (0)

انتشار یک نوشته به نقل از مارسلو ، در شبکه های اجتماعی ، طوفان به پا کرد . " مسی بهترین بازیکن جهان است . " حساسیت ماجرا زیاد بود ، نه تنها به این خاطر که مارسلو ، هم تیمی بازیکن پرتغالی است بلکه به این خاطر که این دو رفاقت نزدیکی با هم دارند . این جمله توسط وبسایت گلوب اسپورت مدعی شده بود اما هیچ مدرک ویدئویی در موردش وجود نداشت . فقط نوشته ها بودند ...
مارسلو از اتفاقاتی که افتاد و حرفهایی که در دهانش گذاشته بود ، عصبانی بود . در حقیقت ساعاتی بعد در صفحه توئیترش نوشت :" حرفهایم را تحریف کردند . من گفتم که مسی آخرین کسی بوده که توپ طلا را برده ، نه این که از نظر من بهترین باشد . بی شک به نظر من ، کریستیانو بهترین است و روابطم با او را خراب نمی کنم . من 100 درصد با کریستیانو هستم . "
در حقیقت خود کریستیانو هم در ساعات آغازین سه شنبه ، تماسی با بازیکن برزیلی داشته است . مارسلو در اردوی تیم ملی برزیل در نیوجرسی بسر می برد و شنبه باید مقابل آرژانتین با هیگوائین ، آگرو و ... قرار گیرد . این بازی دوستانه خواهد بود .
کریستیانو به عنوان بزرگتر ، سعی کرد که هم تیمی خود را آرام کند :" مارسلو ، آرام باش ، قبولت دارم ، رفیق . مهم نیست . ما دوست هستیم و یک دقیقه هم از هم جدا نمی شویم . "
مارسلو و اطرافیانش ، به مصاحبه برزیل با سایت فدراسیون فوتبال برزیل استناد می کنند . ستاره برزیلی گفته بود :" اگر کریستیانو در تیم من نبود ، شاید مهارش مشکل ترین بود . اما چون در تیم من است ، سخت ترین رقیب ، مسی است . "

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت دیگر منقضی شده . با وجود سایت های زیاد در زمینه ی اطلاع رسانی و اخبار پیرامون رئال مادرید این سایت توان رقابت با سایر سایت ها را نداشت . اما الان این سایت به یک وبلاگ تبدیل شده که مطالب آن کاملا با سایر سایت های خبری متفاوت است . ضمن اینکه اطلاع رسانی منظمی در وبلاگ فارسی رئال مادرید انجام میشود . از شما دعوت می شود تنها برای یکبار به وبلاگ فارسی رئال مادرید سر بزنید . آدرس وبلاگ فارسی رئال مادرید http://1reali.blogfa.com/
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1060
  • کل نظرات : 377
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 744
  • آی پی امروز : 153
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 603
  • باردید دیروز : 389
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 2,719
  • بازدید ماه : 7,014
  • بازدید سال : 45,873
  • بازدید کلی : 343,323