loading...
دانلود فیلتر شکن قوی و رایگان با لینک مستقیم
مرتضی بازدید : 112 2012/06/07 نظرات (0)

کریس رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید یک روز بعد از شکست تیم ملی کشورش مقابل ترکیه در دیداری دوستانه، در گفتگویی اختصاصی با مارکا شرکت کرد.


او دراین دیدار دوستانه یک ضربه پنالتی را از دست داد. اما رونالدو که خیلی ها او را قاطع ترین بازیکن لالیگا می دانند، خونسردو آرام به نظر می رسید.مثل همیشه، از پاسخ دادن به هیچ سوالی طفره نرفت واز برنامه هایش برای آینده گفت.

متن این گفتگو را در ادامه ی مطلب مطالعه کنید:

این فصل درطول 55بازی،4900 دقیقه بازی کردی.فقط 70 دقیقه درکل رقابتهای لالیگا غایب بودی. باخستگی فصل را به پایان بردی.نه؟

نه؛با وجودی که فصلی طولانی،مملو از بازیهای خسته کننده،چه ازنظرفیزیکی و چه ازنظر فکری بود.فصلی فشرده و مملو از توقع و پراز رقابت بود.ولی من با وجوداینها، انگیزه های زیادی برای حضور در یورو دارم و مطمئنم که از نظرفیزیکی در اوج این رقابتها را شروع می کنم. بی صبرانه درانتظار شروع بازیها هستم . . .

کریس رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید یک روز بعد از شکست تیم ملی کشورش مقابل ترکیه در دیداری دوستانه، در گفتگویی اختصاصی با مارکا شرکت کرد.


او دراین دیدار دوستانه یک ضربه پنالتی را از دست داد. اما رونالدو که خیلی ها او را قاطع ترین بازیکن لالیگا می دانند، خونسردو آرام به نظر می رسید.مثل همیشه، از پاسخ دادن به هیچ سوالی طفره نرفت واز برنامه هایش برای آینده گفت.

متن این گفتگو را دراینجا مطالعه کنید:

این فصل درطول 55بازی،4900 دقیقه بازی کردی.فقط 70 دقیقه درکل رقابتهای لالیگا غایب بودی. باخستگی فصل را به پایان بردی.نه؟

نه؛با وجودی که فصلی طولانی،مملو از بازیهای خسته کننده،چه ازنظرفیزیکی و چه ازنظر فکری بود.فصلی فشرده و مملو از توقع و پراز رقابت بود.ولی من با وجوداینها، انگیزه های زیادی برای حضور در یورو دارم و مطمئنم که از نظرفیزیکی در اوج این رقابتها را شروع می کنم. بی صبرانه درانتظار شروع بازیها هستم.

رکوردهایی تاریخی را دررئال شکستید و درمهمترین لیگ داخلی اروپایی قهرمان شدید.تو تعیین کننده ترین بازیکن رقابتها بودی؛هر اتفاقی هم که در یورو بیفتد، به نظر می رسد که تو شانس اول فتح توپ طلای امسال باشی.این طور نیست؟

راستش رابخواهید،اصلا نگران این نیستم؛چون مهمترین نکته برایم قهرمانی در لالیگا بود؛لیگ خیلی خیلی سختی که به نظرم پیچیده ترین لیگ اروپاست.رقابت با بارسوناکار سختی است وما با9امتیاز برتری قهرمان شدیم.فصلی استثنایی چه ازنظرتیمی و چه ازنظر فردی بود.موضوع توپ طلا هم مرتبط با همین است.من کسی نیستم که برنده را تعیین کنم و هرکسی نظرخودش را دارد.ولی صادقانه بگویم:فکر می کنم که درشرایط خوبی برای فتح این جایزه یا دست کم حضور در جمع فینالیست ها هستم.فصل فوق العاده ای را پشت سرگذاشتم.من و سایربازیکنان رئال،شایستگی حضور درجمع فینالیست های توپ طلا را داریم.

شرایط پرتغال در آستانه آغاز یورو را چطور می بینی؟

تیم ما پتانسیل فتح جام مهمی را دارد و آن چیزهایی که همه ما دلتنگ آن هستیم را در یورو شاهد خواهیم بود. ما نهایت تلاشمان را مقابل آلمان به کار می گیریم. از اول تا پایان بازی می دویم و امیدوارم که اوضاع به خوبی پیش برود.

این روزها تمام فکر وذکرت روی رقابتهای یوروست.پرتغال درتورنمنتهای اخیر همیشه بدشانس بوده و با غولهای فوتبال برخوردکرده.در جام جهانی به برزیل و اسپانیا خوردید و الان در یورو با آلمان و هلند همگروه هستید.بدترین گروه ممکن

بله.واقعیت این است که کار خیلی سختی داریم ولی نباید حسرت خورد.ما باید دست کم 5 یا 6 امتیاز بگیریم تا بتوانیم به مرحله یک چهارم نهایی برسیم. این اولویت کار ماست. سخت است ولی غیرممکن نیست

بنتو،بیشتر به کاستن فشار از دوش تو فکر می کند.چند روز پیش گفته بود که با برداشتن این فشار، تمام مشکلات حل می شود.ولی این خودت هستی که بیشتر از سایرین، از خودت توقع داری. نه؟

من سعی می کنم تا به بهترین نحو ممکن کارم را انجام دهم. شاید هواداران همیشه و یادراکثر مواقع بتوانند به تو این حس را بدهند که تمام فشار تیم روی دوش من است، ولی واقعیت این طور نیست. مدل شخصیتی و بازی من این طور است. من کاملا به مسئولیت هایم آگاهم و به همین خاطر، می دانم که می توانم این تصویر را از خودم ارائه دهم. ولی این صحت ندارد.من احساس خوشبختی می کنم  ، چه در رئال و چه درتیم ملی؛ فشاری روی دوش من نیست

نظرت راجع به تمدید قرارداد مورینیوتا سال 2016 چیست؟

فوق العاده است.واقعا خوشحال شدم. تیمی مثل رئال مادرید باید مربی ای مثل مورینیوداشته باشد. او باید اینجا بماند.برای من کاملا روشن است که رئال بدون مورینیو، نمی تواند به اندازه ای که این تیم با مورینیو به قهرمانی می رسد ، به جام دست یابد.

راستی.اوضاع تمدید قرارداد تو به چه ترتیب است؟ اخیرا گفته بودی که دوست داری دوباره قراردادت را تمدید کنی؛ با وجودی که هنوز سه سال دیگر تا اتمام قراردادت زمان باقی است

تمدید قرارداد من؟ ببینید؛اگر دست من باشد، دوست دارم که تا پایان کارنامه ورزشی ام در رئال بمانم . ولی همه چیز به من بستگی ندارد.

برای چه اینقدر از تو انتقاد می شود؛ مثلا وقتی درمورد شادی های بعد از گلت که یکی از بازیکنان را درآغوش می گیری و دیگری را نه..و یا درمورد انتقاداتی که از تو به خاطر نشان دادن عضله رانت می شود.اینکه همیشه زیرذره بین هستی ،نباید آسان باشد

این به این خاطر است که رئال بزرگترین تیم دنیاست.فشارهای زیادی وجود دارد. همه چشمها و دوربینها بازیهای ما را دنبال می کنند.همیشه همه به دنبال نقطه ضعف های بازیکنان بزرگ هستند.باید بااین شرایط کنار بیائیم. من عادت کرده ام؛ آسان نیست ولی باید بدانی که چطور با این اوضاع کنار بیایی

فصل بعد با یک ال کلاسیکوی دیگر در سوپرکاپ اسپانیا شروع می شود.فکر می کنی که رئال به حکمرانی بارسا پایان داده؟

    واقعیت این است که ما به روند قهرمانی های بارسا پایان دادیم.مطمئنم که از الان به بعد همه چیز بهتر خواهد شد. ما بازیکنان، اعتمادبه نفس بیشتری یافته ایم و بیشتر به خودمان و تیممان ایمان داریم.فینال جذابی خواهد بود.

تو نتوانستی که با 46 گلی که در 37 بازی زدی، جایزه اقای گلی لالیگا را مال خودت کنی. دوئل های تو و مسی درلالیگا، جنبه ای جهانی پیدا کرده

بله.رکورد فوق العاده و تقریبا غیرممکنی بود. فکر می کنم که من تنها بازیکنی هستم که دروازه تمام تیمها را باز کردم. خودم این را نمی دانستم و از فهمیدن آن واقعا انگیزه گرفتم. من نتوانستم پی چی چی شوم،چون این عنوان به مسی رسید ولی توانستم دروازه تمام تیمهای لیگ اسپانیا را، آن هم درطول یک فصل باز کنم. از اینکه نامم در تاریخ فوتبال اسپانیا ثبت شده خیلی خوشحالم.

فکر می کنی که روزی برسد که تو و مسی در یک تیم و درکنار هم توپ بزنید؟

نه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت دیگر منقضی شده . با وجود سایت های زیاد در زمینه ی اطلاع رسانی و اخبار پیرامون رئال مادرید این سایت توان رقابت با سایر سایت ها را نداشت . اما الان این سایت به یک وبلاگ تبدیل شده که مطالب آن کاملا با سایر سایت های خبری متفاوت است . ضمن اینکه اطلاع رسانی منظمی در وبلاگ فارسی رئال مادرید انجام میشود . از شما دعوت می شود تنها برای یکبار به وبلاگ فارسی رئال مادرید سر بزنید . آدرس وبلاگ فارسی رئال مادرید http://1reali.blogfa.com/
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1060
  • کل نظرات : 377
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 744
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 159
  • بازدید امروز : 363
  • باردید دیروز : 768
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,247
  • بازدید ماه : 7,542
  • بازدید سال : 46,401
  • بازدید کلی : 343,851