loading...
دانلود فیلتر شکن قوی و رایگان با لینک مستقیم
مرتضی بازدید : 233 2012/06/13 نظرات (0)
Jose Mourinho, Real Madridژوزه مورینیو روزهای اخیر را به تماشای بازیهای یورو2012 گذراند. او روز شنبه در ورزشگاه لویو بازی دو تیم آلمان و پرتغال را از نزدیک تماشا کرد و شاهد شکست تیم ملی کشورش مقابل  آلمان بود.. او اعتقاد دارد که این وظیفه شخصی اوست که در کنار بازیکنانش در رئال باشد.از همین رو او در روز یکشنبه هم بازی اسپانیا و ایتالیا را از نزدیک تماشا کرد..درمنار اقای خاص، پسرش که شیفته فوتبال است دیده می شد و علاوه بر این، کارلوس کارباخوسا، مدیر رسانه ای جدید رئال مادرید هم او را همراهی می کرد. قبل از آغاز مسابقه مورینیو برای سرخیو راموس، کاسیاس، آربلوا و ژابی آلونسو، 4 بازیکن رئال که در ترکیب اصلی تیم ملی قرار داشتند آرزوی موفقیت کرده و به آنها روحیه داد. . .
http://myup.ir/images/70435759548441540358.gif

 

Jose Mourinho, Real Madridژوزه مورینیو روزهای اخیر را به تماشای بازیهای یورو2012 گذراند. او روز شنبه در ورزشگاه لویو بازی دو تیم آلمان و پرتغال را از نزدیک تماشا کرد و شاهد شکست تیم ملی کشورش مقابل  آلمان بود.. او اعتقاد دارد که این وظیفه شخصی اوست که در کنار بازیکنانش در رئال باشد.از همین رو او در روز یکشنبه هم بازی اسپانیا و ایتالیا را از نزدیک تماشا کرد..درمنار اقای خاص، پسرش که شیفته فوتبال است دیده می شد و علاوه بر این، کارلوس کارباخوسا، مدیر رسانه ای جدید رئال مادرید هم او را همراهی می کرد. قبل از آغاز مسابقه مورینیو برای سرخیو راموس، کاسیاس، آربلوا و ژابی آلونسو، 4 بازیکن رئال که در ترکیب اصلی تیم ملی قرار داشتند آرزوی موفقیت کرده و به آنها روحیه داد.
آنچه روشن است این است که آقای خاص علاوه بر یک طرفدار و یک مربی، در سفرش به کشورهای لهستان و اوکراین هدف دیگری هم داشت. او براساس قراردادی که با شبکه تلویزیونی عربی الجزیره داشت و برای همکاری با این شبکه تلویزیونی هم این سفر را انجام داده بود.
در طول هفته های گذشته شنیده می شد که شبکه تلویزیونی «تله ویسا» ی مکزیک پیشنهادی 1.5 میلیون یورویی برای همکاری با ژوزه مورینیو به او ارائه داده بود و پیشنهاد مشابهی نیز به پپ گواردیولا تقدیم کرده بود که البته این پیشنهادات پذیرفته نشد.آقای خاص درنهایت با رد پیشنهاد این شبکه مکزیکی با شبکه عربی الجزیره قرارداد بست. این شبکه عربی به صورت انحصاری نظرات کارشناسانه این مربی پرتغالی را بازتاب خواهد داد. قرارداد به امضا رسیده میان شبکه الجزیره و این مربی پرتغالی، به او اجازه نخواهد داد که نظراتش در طول رقابتهای یورو را درگفتگو با رسانه دیگری بازتاب دهد.  آقای خاص درپایان هر دوی این بازیها (مصاف آلمان- پرتغال و بازی ایتالیا- اسپانیا) ، تحلیلش از این دو بازی را در اختیار شبکه تلویزیونی الجزیره گذاشت و تا پایان مرحله گروهی این رقابتها، تحلیل دیگری را دراین شبکه عرب زبان ارائه نخواهد کرد  .البته به نظر می رسد که با اتمام مرحله گروهی و آغاز دیدارهای حذفی، همکاری مجدد مورینیو با شبکه الجزیره ادامه خواهد یافت.
تحلیل مورینیو از بازی اسپانیا- ایتالیا
 گویا ژوزه مورینیو،مربی پرتغالی رئال اصلا از سبک بازی ماتادورها بدون یک بازیکن شماره 9 وبهره گیری از سسک به عنوان بازیکن شماره 9 کاذب خوشش نیامده بود. ا ودر تحلیل این بازی به الجزیره گفت:« اصلا خوب نیست که پاسکاری های ژاوی، اینیستا و سسک، خطری را در محوطه جریمه و برروی دروازه بوفون به همراه نداشته باشد. بازیکنان خط میانی اسپانیا به شدت تلاش کردند ، ولی بدون حضور یک مهاجم، این تیم یک کبریت بی خطر بود.»
سرمربی پرتغالی به تمجید از عملکرد ده روسی و پیرلو، دو ستاره تیم ملی ایتالیا پرداخت و گفت:« ایتالیا دراین تورنمنت می تواند به مراحل نهایی برسد. اسپانیایی ها در مهار پیرلو ناکام ماندند. پیرلو زمانی که با راحتی و آزادی بازی کند، خطرات زیادی را خلق خواهد کرد. ده روسی هم مهره برجسته تیمش بود و یکی از بهترین بازیکنان ایتالیاست.»
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت دیگر منقضی شده . با وجود سایت های زیاد در زمینه ی اطلاع رسانی و اخبار پیرامون رئال مادرید این سایت توان رقابت با سایر سایت ها را نداشت . اما الان این سایت به یک وبلاگ تبدیل شده که مطالب آن کاملا با سایر سایت های خبری متفاوت است . ضمن اینکه اطلاع رسانی منظمی در وبلاگ فارسی رئال مادرید انجام میشود . از شما دعوت می شود تنها برای یکبار به وبلاگ فارسی رئال مادرید سر بزنید . آدرس وبلاگ فارسی رئال مادرید http://1reali.blogfa.com/
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1060
  • کل نظرات : 377
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 744
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 159
  • بازدید امروز : 323
  • باردید دیروز : 768
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,207
  • بازدید ماه : 7,502
  • بازدید سال : 46,361
  • بازدید کلی : 343,811