loading...
دانلود فیلتر شکن قوی و رایگان با لینک مستقیم
مرتضی بازدید : 143 2012/05/31 نظرات (0)
Fernando Torres; Jung Soo Lee, Spain, Korea Republic

سایت گل – فرناندو تورس، ستاره خط حمله تیم ملی اسپانیا بعد از دیدار دوستانه تیمش مقابل کره جنوبی که با برد 1-4 ماتادورها به پایان رسید خوشحال به نظر می رسید.

تورس درپایان این دیدار که در شهر برن سوئیس برگزار شد،  به خبرنگاران گفت:« احساس خیلی خوبی دارم. در تمرینات هم خوب بودم و با انگیزه و اشتیاق فراوانی تمرین می کردم. حس خوبی دارم. چند روز پیش هم در کنفرانسی خبری این را گفته بودم و در بازی مقابل کره هم همه چیز خیلی خوب پیش رفت. خیلی وقتها، زمانی که از روزهای آرمانی بدور هستی و چالشی بزرگ را روبرویت می بینی، ارزیابی بهتری از خودت داری. این همان چیزی است که برای من هم اتفاق افتاد. می دانم که این پاداش تلاشهایم است و تلاش می کنم که از تک تک دقایق حضورم در میدان لذت ببرم.»

تورس ادامه داد:«می خواهم که گلهایم به تیم ملی کمک کنند. امیدوارم که بتوانم گلزنی ام را در فینال جشن بگیرم و زمانی که رقابتهای یورو به پایان می رسد، فقط رائول و ال گواخه در لیست برترین گلزنان تاریخ اسپانیا بالای من باشند. من لحظات خیلی سختی را سپری کرده ام و الان روزهای خوبی دارم.»

او درمورد ترکیب احتمالی تیم دل بوسکه گفت:« می توانیم با یک مهاجم و یا با دو مهاجم بازی کنیم و یا حتی بدون مهاجم. همان طور که بارها گفته ایم، مهم این است که شرایط مختلف را بررسی و مورد آزمایش قرار دهیم.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت دیگر منقضی شده . با وجود سایت های زیاد در زمینه ی اطلاع رسانی و اخبار پیرامون رئال مادرید این سایت توان رقابت با سایر سایت ها را نداشت . اما الان این سایت به یک وبلاگ تبدیل شده که مطالب آن کاملا با سایر سایت های خبری متفاوت است . ضمن اینکه اطلاع رسانی منظمی در وبلاگ فارسی رئال مادرید انجام میشود . از شما دعوت می شود تنها برای یکبار به وبلاگ فارسی رئال مادرید سر بزنید . آدرس وبلاگ فارسی رئال مادرید http://1reali.blogfa.com/
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1060
  • کل نظرات : 377
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 744
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 159
  • بازدید امروز : 113
  • باردید دیروز : 768
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,997
  • بازدید ماه : 7,292
  • بازدید سال : 46,151
  • بازدید کلی : 343,601