loading...
دانلود فیلتر شکن قوی و رایگان با لینک مستقیم
مرتضی بازدید : 95 2012/06/18 نظرات (0)

مسعود اوزیل ، ستاره آلمانی رئال مادرید در مصاحبه با ان تی وی در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد و به تمجید از سامی خدیرا پرداخت .
کریستیانو بارها گفته که تو خیلی بامزه ای . اما به طور کلی درون گرا به نظر می آیی . این تناقض را چطور توجیه می کنی ؟
درون تیم دوست دارم شوخی کنم و هم تیمی هایم را دست بیاندازم . من به هم تیمی های اسپانیایی و پرتغالیم در رئال گفته بودم که در یورو شکستشان می دهیم ...

خوزه مورینیو هم تو را بهترین بازیساز جهان خوانده است ...
از این اتفاق خوشحالم . او مربی من است و می داند که چه کار می توانم انجام دهم . وقتی چنین چیزهایی می گوید هیجان زده می شوم .

کسی با مورینیو مخالفت نمی کند ؟
بهتر است که نکند (می خندد)

ادامه ی این مصاحبه را در ادامه ی مطلب بخوانید . . . .

 

خوزه مورینیو هم تو را بهترین بازیساز جهان خوانده است ...
از این اتفاق خوشحالم . او مربی من است و می داند که چه کار می توانم انجام دهم . وقتی چنین چیزهایی می گوید هیجان زده می شوم .

کسی با مورینیو مخالفت نمی کند ؟
بهتر است که نکند (می خندد)

مورینیو و لوو چه تفاوتی دارند ؟
نمی خواهم این دو را مقایسه کنم . هر دو مربیان بزرگی هستند که در میان بهترین های جهان قرار دارم . خوشحالم که می توانم زیر نظر آنها پیشرفت کنم .

سرجیو راموس از دوستان نزدیک است . در طول یورو به او پیامک می زنی ؟
نه تنها به او ، بلکه به بنزما و رونالدو هم می زنم . پس از بازی با ایرلند به راموس به خاطر بازی خوبشان تبریک گفتم .

به او نگفتی که در فینال آنها را می بینی ؟
نه ، ترجیح می دهم این را ننویسم (می خندد)

سامی خدیرا در رئال مادرید و تیم ملی آلمان در کنارت است . این را چطور می بینی ؟
او خیلی پیشرفت های خوبی داشته و بازیکن بسیار مهمی برای تیم ملی است . از نظر من ، او بهترین هافبک دفاعی جهان است . برایم خوب است که با او بازی کنم چرا که او بهترین دوست من است . ما کارهای زیادی در اوقات فراغتمان با هم انجام می دهیم . او در رئال مادرید پیشرفت داشته است .

دوست داشتی فیلیپ لام به رئال بیاید ؟ گویا مورینیو به او ابراز تمایل کرده است ؟
(مسعود لبخند می زند و کمی طفره می رود) فیلیپ شایستگی هایش را نشان داده و بازیکن بزرگی است . بازیکن با ارزشی می تواند برای هر باشگاهی باشد . باید دید که در آینده چه می شود .

در این باره با او صحبت می کنی ؟
نه اصال ، ما کاملا روی یورو تمرکز کرده ایم .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت دیگر منقضی شده . با وجود سایت های زیاد در زمینه ی اطلاع رسانی و اخبار پیرامون رئال مادرید این سایت توان رقابت با سایر سایت ها را نداشت . اما الان این سایت به یک وبلاگ تبدیل شده که مطالب آن کاملا با سایر سایت های خبری متفاوت است . ضمن اینکه اطلاع رسانی منظمی در وبلاگ فارسی رئال مادرید انجام میشود . از شما دعوت می شود تنها برای یکبار به وبلاگ فارسی رئال مادرید سر بزنید . آدرس وبلاگ فارسی رئال مادرید http://1reali.blogfa.com/
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1060
  • کل نظرات : 377
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 744
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 159
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 768
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,963
  • بازدید ماه : 7,258
  • بازدید سال : 46,117
  • بازدید کلی : 343,567