loading...
دانلود فیلتر شکن قوی و رایگان با لینک مستقیم
مرتضی بازدید : 120 2012/05/31 نظرات (0)
Karim Benzema, Real Madrid

کریم بنزما، ستاره فرانسوی باشگاه رئال مادرید در گفت و گو با گاتزتا دلوسپورت ، روند بهبود و پیشرفتش در رئال مادرید را مورد آنالیز قرار داد. در دسامبر سال 2010 بود که مورینیو، استفاده از بنزما درخط حمله تیمش را با «رفتن به شکار با یک گربه» مقایسه کرده بود و بازی با ایگواین را شکار کردن با یک شیر عنوان کرده بود و همین مقایسه، باعث شد تا ستاره فرانسوی به خودش آمده و با پیشی گرفتن از ایگواین، شیر تیم مورینیو و کنار زدن این ستاره آرژانتینی، درترکیب اصلی تیم مورینیو جای بگیرد.
بنزما دراین باره گفت:« قشنگ یادم است؛آن روزها همه در اسپانیا من را گربه می نامیدند.من از آن زمان به بعد خیلی پیشرفت کردم. مورینیو من را گربه نامید تا به من روحیه و انگیزه دهد تا تهاجمی تر شوم و از خشم درونی من نهایت بهره را ببرد.من خیلی بدشانس بودم، به ویژه در سال اول حضورم در رئال. اصلا بازی نمی کردم و خیلی ناراحت بودم ولی مورینیو به من اعتماد به نفس داد و انگیزه
های بازی کردن برای موفقیت را به من بازگرداند.»
این ستاره فرانسوی درادامه . . .

این ستاره فرانسوی درادامه به این نکته اشاره کرد که درزمان مربیگری پیگرینی اوضاع برای او خوب پیش نمی رفت:«درسال 2009، من خیلی جوان بودم. به شهر بزرگی آمده بودم و دور از لیون زندگی می کردم و می بایست برای تطبیق یافتن با زندگی جدیدم درسهای زیادی می آموختم وزبان جدیدی یادمی گرفتم.به علاوه بابیماری فتق هم دست و پنجه نرم می کردم. دربازیهای زیادی غایب بودم و این بخشی از زندگی ام بود.الان به بلوغ رسیده ام.»
بنزما معتقد است که پرداخت35میلیون یورو برای خرید او،باری سنگین را بردوشش قرار داده بود:« مطمئنا همین طور بود. پیگرینی هم به من اعتماد نداشت و مهاجمان دیگر راترجیح می داد.»
البته سال اول حضورمورینیو هم برای او چندان خوب نبود:« درژانویه سال 2010 مذاکراتی داشتیم و من واقعا تحریک به درخشش شدم.ازنظر فیزیکی شرایطم خوب نبود وبازی نمی کردم و واقعا ناامید بودم که نتوانم به جام جهانی بروم. تقریبا همیشه روی نیمکت بودم و مورینیو به ندرت من را به زمین می فرستاد.از او خواستم که نظرش را درمورد من بگوید. می خواستم بدانم که می مانم یا می رم.مورینیو من را آرام نمود و تدریجا شروع به بازی کردم و متوجه شدم که او درزمین بازی از من چه می خواهد.»
 بنزما درمورد زیدان گفت:« او برای من مثل یک برادر بزرگتر است.گاهی یبا او صحبت می کنم. زیدان در لحظات خوب و بد همیشه درکنار من بوده.» و درمورد مربی پرتغالی تیمش گفت:« مورینیو تمام توانش را برای تمام بازیکنانش به کار می گیرد.رابطه ما آنقدر صمیمانه است که او را یکی از خودمان می دانیم. همه چیز را رک و راست وچشم درچشم می گوید.مورینیو فشارها را به خوبی تحمل می کند ،چیزی که کار کردن را از نظر روانی ساده ترمی کند.»
ودرمورد رقیبش ایگواین گفت:« نمی خواهم که او برود. ایگواین دوست من است.امیدوارم که بماندو او هم گلهای زیادی برای تیم بزند.»
ستاره فرانسوی معتقد است که دوران طلایی بارسا به سر نیامده:« به نظر من نمی توان گفت که به خاطر اینکه بارسلونا دراین فصل درلالیگا یا لیگ قهرمانان اروپا، به قهرمانی نرسیده، دوران این تیم به سرآمده است.البته اوضاع از بازی 0-5 به بعد خیلی تغییر کرده و هردو تیم الان در سطح برابری هستند ولی ما هیچ عقده ای نسبت به بارسا نداریم.»
بنزما دربخش پایانی صحبتهایش اعلام کرد که رونالدوی برزیلی همیشه سمبل فوتبالی او بود:« درپلی استیشن به خاطر او همیشه با اینتر بازی می کردم ودرتمرینات، همیشه حرکات او را تقلید می کردم. در  بچگی طرفدار یوونتوس بودم و می خواستم فان در سار باشم..اماالان در رئال اوضاع خوبی دارم؛دربهترین تیم دنیاهستم. تیمی که بیشترین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را داشته. من برای فتح جام به رئال آمده است.جامهایی که تورا به توپ طلا می رسانند.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت دیگر منقضی شده . با وجود سایت های زیاد در زمینه ی اطلاع رسانی و اخبار پیرامون رئال مادرید این سایت توان رقابت با سایر سایت ها را نداشت . اما الان این سایت به یک وبلاگ تبدیل شده که مطالب آن کاملا با سایر سایت های خبری متفاوت است . ضمن اینکه اطلاع رسانی منظمی در وبلاگ فارسی رئال مادرید انجام میشود . از شما دعوت می شود تنها برای یکبار به وبلاگ فارسی رئال مادرید سر بزنید . آدرس وبلاگ فارسی رئال مادرید http://1reali.blogfa.com/
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1060
  • کل نظرات : 377
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 744
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 159
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 768
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,908
  • بازدید ماه : 7,203
  • بازدید سال : 46,062
  • بازدید کلی : 343,512