loading...
دانلود فیلتر شکن قوی و رایگان با لینک مستقیم
ساسان بازدید : 116 2012/06/24 نظرات (0)

http://www.asriran.com/files/fa/news/1391/3/21/226932_344.jpg

 

مسعود اوزیل، ستاره تیم ملی آلمان، معتقد است سه تغییر یواخیم لوو در دیدار مقابل یونان در نهایت به سود او تمام شده است.
اوزیل در دیدار مقابل یونان با نمایش خوبی که ارائه داد به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.
او در گفتگو با نشریه بیلد گفت:" آن بازی من را از زیر فشار خارج کرد. من توانستم در این دیدار نشان دهم که چه توانایی هایی دارم. تنها از اینکه نتوانستم گلزنی کنم، خوشحال هستم."
ستاره خط میانی ژرمن ها معتقد است حضور مثلث کلوزه، شورله و رویس در ترکیب اصلی باعث شد تا او در سطح متفاوتی کار کند." مطمئنا من از این تغییرات سود بردم. ما بازیکنان زیادی داریم که می توانند در پست های مختلفی به کار گرفته شوند و این کار را برای من ساده تر می کند.
ما پیش از این هم اعتماد به نفس داشتیم اما با نمایشی که مقابل یونان ارائه دادیم، باعث شد تا احساس کنیم که قوی تر هستیم.
15 پیروزی پیاپی در دیدارهای رسمی ما را به جلو می برد. در روزنامه ها خواندم که این می تواند یک رکورد جهانی باشد.اکنون همه تیم ها به ما احترام گذاشتند. 
این چیزی است که پیش از آغاز رقابت ها و در رختکن رئال هم آن را احساس می کردم. همه می دانند که ما چه تیم قدرتمندی داریم."
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت دیگر منقضی شده . با وجود سایت های زیاد در زمینه ی اطلاع رسانی و اخبار پیرامون رئال مادرید این سایت توان رقابت با سایر سایت ها را نداشت . اما الان این سایت به یک وبلاگ تبدیل شده که مطالب آن کاملا با سایر سایت های خبری متفاوت است . ضمن اینکه اطلاع رسانی منظمی در وبلاگ فارسی رئال مادرید انجام میشود . از شما دعوت می شود تنها برای یکبار به وبلاگ فارسی رئال مادرید سر بزنید . آدرس وبلاگ فارسی رئال مادرید http://1reali.blogfa.com/
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1060
  • کل نظرات : 377
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 744
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 159
  • بازدید امروز : 387
  • باردید دیروز : 768
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,271
  • بازدید ماه : 7,566
  • بازدید سال : 46,425
  • بازدید کلی : 343,875