loading...
دانلود فیلتر شکن قوی و رایگان با لینک مستقیم
مرتضی بازدید : 132 2012/06/26 نظرات (1)
UEFA EURO 2012, Denmark v Germany - Group B: Philipp Lahmبرای بسیاری از فوتبالدوستان اتفاقات و اخبار داخل اردویی و حاشیه ای تیم های فوتبال به اندازه دیدن بازی های آنان جذاب است. به همین دلیل تلاش می شود تا گزیده ای از خبرهای کوتاه حاشیه ای از تیم های حاضر در یورو 2012 بصورت روزانه در اختیار خوانندگان گرامی سایت گل فارسی قرار گیرد. لازم به تذکر است، گزیده خبرهای ارایه شده مواضع رسمی سایت گُل نیست و صرفاً نقل قول از رسانه های دیگر است.

سه شنبه 6 تیر 1391

وب سایت یوفا اعضای تیم ملی فوتبال اسپانیا در آستانه بازی با پرتغال، از نقش برجسته کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم رقیب می گویند. وینسنته دِل بوسکه سرمربی ماتادورها می گوید: "او یکی از بهترین بازیکنان جهان است اما ما نقشه هایی برای متوقف کردن او داریم". جرارد پیکه مدافع بارسایی تیم ملی اسپانیا هم گفت: "رونالدو یکی از بهترین های دنیاست و برای از حرکت انداختن وی باید دسته جمعی عمل کنیم".

به ادامه ی مطلب بروید . . .

UEFA EURO 2012, Denmark v Germany - Group B: Philipp Lahmبرای بسیاری از فوتبالدوستان اتفاقات و اخبار داخل اردویی و حاشیه ای تیم های فوتبال به اندازه دیدن بازی های آنان جذاب است. به همین دلیل تلاش می شود تا گزیده ای از خبرهای کوتاه حاشیه ای از تیم های حاضر در یورو 2012 بصورت روزانه در اختیار خوانندگان گرامی سایت گل فارسی قرار گیرد. لازم به تذکر است، گزیده خبرهای ارایه شده مواضع رسمی سایت گُل نیست و صرفاً نقل قول از رسانه های دیگر است.

 

سه شنبه 6 تیر 1391

وب سایت یوفا – اعضای تیم ملی فوتبال اسپانیا در آستانه بازی با پرتغال، از نقش برجسته کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم رقیب می گویند. وینسنته دِل بوسکه سرمربی ماتادورها می گوید: "او یکی از بهترین بازیکنان جهان است اما ما نقشه هایی برای متوقف کردن او داریم". جرارد پیکه مدافع بارسایی تیم ملی اسپانیا هم گفت: "رونالدو یکی از بهترین های دنیاست و برای از حرکت انداختن وی باید دسته جمعی عمل کنیم".

 

بی بی سی اسپورت – چزاره پراندلی سرمربی ایتالیا معتقد است: "ماجرای بازی با انگلستان تمام شده و باید بر روی رقابت با آلمان متمرکز شویم. خوشحالی ما فقط برای 10 دقیقه بود و الان بازی با آلمان را پیش رو داریم. ژرمن ها به مانند اسپانیا عالی بازی می کنند و مدعی قهرمانی یورو 2012 است". پراندلی در ادامه با ستایش از بالوتلی مهاجم تیمش گفت: "ماریو بالوتلی پیشرفت زیادی کرده و بتدریج بازی او  دارای شخصیت شده است".

 

اسکای تی وی – پس از حذف انگلستان از یورو 2012، روی هاجسون سرمربی سه شیرها اعلام کرد، دست به انقلاب در تیم ملی خواهد زد. او  مدعی شد می تواند ضمن دعوت از بازیکنان جوان و مستعد، تغییر سَبک بازی انگلیس را هم در دستور کار آینده خود قرار دهد. هاجسون تیم خود را برای جام جهانی 2014 برزیل آماده خواهد کرد.

 

سان – مایکل اوون مهاجم سابق تیم ملی انگلستان طی مصاحبه ای با ستایش آندرا پیرلو هافبک کهنه کار ایتالیا، وی را دلیل پیروزی آتزوری و تفاوت انگلیس و ایتالیا دانست. اوون گفت: "پُل اسکولز، پیرلو انگلستان است اما او را در یورو 2012 نداشتیم. ای کاش هرجور بود او  را راضی به بازی ملی کرده و به یورو می بردیم".  

 

میرر – هری ردنپ سرمربی سابق تاتنهام و کاندیدای اصلی مربیگری تیم ملی انگلستان که در لحظات آخر مغلوب روی هاجسن شد، انگلیس را مستحق باخت به ایتالیا دانست و مدعی شد اگر جک ویلشِر هافبک جوان آرسنال را خوب پرورش دهند، می تواند آندرا پیرلوی انگلستان شود. ویلشر در بازی های یورو بدلیل مصدومیت غایب بود. ردنپ اضافه کرد، با وجود جوانان آینده دار و حفظ باتجربه هایی چون استیون جرارد و جان تری، انگلستان می تواند به جام جهانی 2014 خوشبین باشد.

 

تلویزیون زِد دی اِف آلمان  – مسعوت اوزیل هافبک تیم ملی آلمان و رئال مادرید طی گفتگویی، پیش بینی کرد آلمان و اسپانیا فینال یورو 2008 را در 2012 نیز تکرار خواهند کرد. اوزیل به گزارشگر تلویزیون دولتی آلمان گفت: "اگر ما با تمام قوا با ایتالیا بازی کنیم، قطعاً برنده خواهیم شد". او  با پیش بینی برد احتمالی اسپانیا مقابل پرتغال، مدعی شد اینبار درصورت برخورد با اسپانیا در فینال، جام قهرمانی را به آلمان خواهند برد. اسپانیا در فینال یورو 2008 با یک گل آلمان را شکست داد و قهرمان اروپا شد.

 

سان – با اشاره به گزارش هایی مبنی بر جاسوسی از اردوی آلمان و درز اطلاعات تاکتیکی یواخیم لوو به خارج از تیم ملی آلمان، فیلیپ لام هشدار داد، درصورت وجود خبرچین در تیم، او را شناسایی کرده و رسوا خواهند نمود.

 

اسکای اسپورتس – اتحادیه فوتبال انگلستان با انتشار بیانه ای حملات توهین آمیز و نژادپرستانه نسبت به اشلی یانگ و اشلی کول بازیکنان ملی پوش انگلیسی را به شدت محکوم کرده و خواستار پیگرد قضایی توهین کنندگان شد. پس از شکست انگلستان از ایتالیا در ضربات پنالتی، دو بازیکن انگلیسی که پنالتی هایشان را از دست داده بودند، در سایت توییتر و فیس بوک و دیگر پایگاه های اجتماعی – اینترنتی آماج توهین ها و ناسزاهای نژادپرستانه از سوی برخی هواداران متعصب انگلیسی قرار گرفتند.     

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Sadaf در تاریخ 1348/10/11 و 15:06 دقیقه ارسال شده است

سلام مرتضی جون. راستشو بگم قالب قبلی هزاران برابر از این قالب بهتر بود ، این قالب چه ربطی به رئال داره . امتحانی یه نظر سنجی بذار ببین که هواداران بیشتر از قالب فعلی خوششون میاد یا قبلی . در ضمن دیگه از وبلاگتون دارم ناامید میشم خیلی کم بروز میشه.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت دیگر منقضی شده . با وجود سایت های زیاد در زمینه ی اطلاع رسانی و اخبار پیرامون رئال مادرید این سایت توان رقابت با سایر سایت ها را نداشت . اما الان این سایت به یک وبلاگ تبدیل شده که مطالب آن کاملا با سایر سایت های خبری متفاوت است . ضمن اینکه اطلاع رسانی منظمی در وبلاگ فارسی رئال مادرید انجام میشود . از شما دعوت می شود تنها برای یکبار به وبلاگ فارسی رئال مادرید سر بزنید . آدرس وبلاگ فارسی رئال مادرید http://1reali.blogfa.com/
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1060
  • کل نظرات : 377
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 744
  • آی پی امروز : 153
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 622
  • باردید دیروز : 389
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 2,738
  • بازدید ماه : 7,033
  • بازدید سال : 45,892
  • بازدید کلی : 343,342