loading...
دانلود فیلتر شکن قوی و رایگان با لینک مستقیم
mojib بازدید : 93 2012/07/06 نظرات (0)

WC 2014 - Pelé

پله، اسطوره فوتبال برزیل در گفتگو با روزنامه آ.اس اسپانیا به تمجید از عملکرد خوب ایکر کاسیاس در رقابتهای یورو2012 و در کل تورنمنت های بزرگ پرداخته و معتقد است که باید توپ طلای امسال به دروازه بان باتجربه ماتادورها برسد.متن این گفتکو را دراینجا مطالعه کنید

*توپ طلا را به کاسیاس می دهید؟

معمولا برنده های توپ طلا، مهاجمان هستند. به نظر من این مدل تصمیم گیری ها می تواند ناعادلانه باشد، چون من تمام بازیها را ندیده ام. البته بدون شک، با توجه به عملکرد خوب کاسیاس در تورنمنت های بزرگ، او می تواند نامزد خوبی برای دریافت این جایزه باشد. الان زمان ایده آلی است تا توپ طلا به کاسیاس داده شود. چون او در برد و موفقیتهای تیمش به اندازه مهاجمان، مسئولیتی بزرگ را بردوش داشته. ممکن است 10 بازیکن خوب داشته باشی ولی اگر یک دروازه خوب در پشت سر نباشد، این تیم فوق العاده به هیچ دردی نمی خورد.

WC 2014 - Pelé

پله، اسطوره فوتبال برزیل در گفتگو با روزنامه آ.اس اسپانیا به تمجید از عملکرد خوب ایکر کاسیاس در رقابتهای یورو2012 و در کل تورنمنت های بزرگ پرداخته و معتقد است که باید توپ طلای امسال به دروازه بان باتجربه ماتادورها برسد.متن این گفتکو را دراینجا مطالعه کنید

*توپ طلا را به کاسیاس می دهید؟

معمولا برنده های توپ طلا، مهاجمان هستند. به نظر من این مدل تصمیم گیری ها می تواند ناعادلانه باشد، چون من تمام بازیها را ندیده ام. البته بدون شک، با توجه به عملکرد خوب کاسیاس در تورنمنت های بزرگ، او می تواند نامزد خوبی برای دریافت این جایزه باشد. الان زمان ایده آلی است تا توپ طلا به کاسیاس داده شود. چون او در برد و موفقیتهای تیمش به اندازه مهاجمان، مسئولیتی بزرگ را بردوش داشته. ممکن است 10 بازیکن خوب داشته باشی ولی اگر یک دروازه خوب در پشت سر نباشد، این تیم فوق العاده به هیچ دردی نمی خورد.

* این تیم اسپانیا را در حد واندازه های برزیل 1970 می بینید؟

اگر من در آن برزیل بازی می کردم ، بدون شک می توانستیم این اسپانیا راببریم (می خندد).دو دوره کاملا متفاوت است و باید گفت که این اسپانیا، بهترین تیم دنیاست. برزیل من را می توان با هلند کرویف مقایسه کرد. بعد از آن هم با آلمان و الان با اسپانیا؛ می خواهم بگویم که این تیمها، جزو بهترین تیمهای تاریخ بوده اند. برزیلی تیمی داشت که مملو از بازیکنانی با مهارتهای فردی بود. در اسپانیا دو یا سه بازیکن خیلی خوب هستند.

چابی و اینیستا و همچنین کاسیاس. یک تیم خوب، نمی تواند فقط به یک بازیکن متکی باشد. برزیل ما وقتی به موفقیت رسید که یک تیم منسجم و قوی بود و این همان فوتبالی است که در اسپانیا هم می بینیم. یک فوتبال کامل و زیبا که تماشایش لذت بخش است. تیم فقط یک بازیکن نیست. از دروازه بان گرفته تا همه، دقیقا می دانستند که چطور باید توپ را لمس کنند.این مهمترین نکته در فوتبال امروزه اسپانیاست.

اگر بخواهید 5 بازیکن برتر تاریخ دنیای فوتبال را معرفی کنید، چه می گوئید؟

من به خیلی چیزها اهمیت می دهم؛ نمی توانم این را رد کنم ولی من یک مهاجم بودم ولی کارریسو، یاشین و بنکس هم نظر مثبت من را جلب می کنند. کلا کسی از دروازه بانان صحبت نمی کنند و همه از مهاجمان می گویند و من سه دروازه بان را نام بردم. مارادونا، دی استفانو، پوشکاش، بکن باوئر، کرویف، پلاتینی ، کوتینیو و گارینچا هم جزو 20 بازیکنی هستند که می توانم در یک ثانیه از آنها نام ببرم.هر دوره یک بازیکن بزرگ دارد.لحظاتی هستند که در آن دوره 4 یا 5 بازیکن بزرگ برای مقایسه کردن هستند. از نظر من ، الان دوران قحطی است. چه کسی را می توان با مسی مقایسه کرد؟ با نیمار؟ کریس در رده دوم است. دیگر چه کسی هست؟بازیکنان میانی کمک می کنند. من برای آنکه من را بشناسند، می بایست چقدر تلاش می کردم و تا کره ماه می رفتم ولی الان یک بازیکن جوان یک گل خوب می زند و نامش در سرتاسر دنیا مطرح کی شود

برزیل در رنکینگ این ماه فیفا در رده یازدهم قرار دارد .این بدترین جایگاه برزیل از سال 1993 تاکنون است. نظرتان چیست؟

حسرت آور است. ولی باید درک کنیم که این رنکینگ برپایه تیمهای موفق و برنده است. اگر درمورد فردیت ها صحبت شود، برزیلی ها جزو بهترین بازیکنان در تمام تیمهای باشگاهی دنیا هستند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت دیگر منقضی شده . با وجود سایت های زیاد در زمینه ی اطلاع رسانی و اخبار پیرامون رئال مادرید این سایت توان رقابت با سایر سایت ها را نداشت . اما الان این سایت به یک وبلاگ تبدیل شده که مطالب آن کاملا با سایر سایت های خبری متفاوت است . ضمن اینکه اطلاع رسانی منظمی در وبلاگ فارسی رئال مادرید انجام میشود . از شما دعوت می شود تنها برای یکبار به وبلاگ فارسی رئال مادرید سر بزنید . آدرس وبلاگ فارسی رئال مادرید http://1reali.blogfa.com/
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1060
  • کل نظرات : 377
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 744
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 159
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 768
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,892
  • بازدید ماه : 7,187
  • بازدید سال : 46,046
  • بازدید کلی : 343,496