loading...
دانلود فیلتر شکن قوی و رایگان با لینک مستقیم
mojib بازدید : 72 2012/07/14 نظرات (0)

Raul Gonzalez's first training with Al saad

 تعطیلات تابستانی رائول گونسالس به سر امده است. ستاره اسپانیایی دنیای فوتبال از روز سه شنبه هفته گذشته جلسات تمرینی اش را آغاز کرد و به اردوی السد قطر پیوست تا اولین جلسه تمرینی اش را با تیم جدیدش انجام دهد. او در گفتگو با وب سایت باشگاهش به بررسی گذشته و حال و آینده پرداخته

Raul Gonzalez's first training with Al saad

 تعطیلات تابستانی رائول گونسالس به سر امده است. ستاره اسپانیایی دنیای فوتبال از روز سه شنبه هفته گذشته جلسات تمرینی اش را آغاز کرد و به اردوی السد قطر پیوست تا اولین جلسه تمرینی اش را با تیم جدیدش انجام دهد. او در گفتگو با وب سایت باشگاهش به بررسی گذشته و حال و آینده پرداخته

اولین روزهای حضورت درباشگاه چطور است؟
از تجربه ای جدید احساس رضایت و خوشحالی می کنم
 
از اینکه تمام مسئولیت ها روی دوش تو گذاشته خواهد شد احساس فشار نمی کنی؟
فکر می کنم که این فشار،فشار مثبتی است و زندگی بدون فشار معنایی ندارد. ورزشکاران باید هرروز تحت فشار باشندتا بتوانند به هدفهایشان برسند.

اسطوره ای مثل تو، چه پیغامی برای هواداران السد دارد؟
من اسطوره نیستم. با تمام توانم در تمرینات و دربازیها حضور خواهم یافت و همه ما درکنار هم برای یک تیم تلاش خواهیم کرد.

از دوران حضورت در رئال چه خاطراتی داری؟
بهترین سالهای زندگی ام را در رئال سپری کردم و این شانس را داشتم که در کنار نسل بزرگی از بازیکنان توپ بزنم و قهرمانی های مهمی را به دست بیاورم. جدایی ام از رئال، انتخاب خودم بود و از این بابت ناراحت نبودم. یک سال دیگر از قراردادم باقی مانده بود ولی ترجیح دادم تا تجربه حرفه ای دیگری را دنبال کنم و درنتیجه برای دو فصل به شالکه 04 رفتم. الان هم به دنبال آن هستم تا این روند را در السددنبال کنم

رابطه خوبی با مادریدی ها داری؟ اوضاع خوب است و یا روابطتتان چندان به کام نیست؟
نه، من هیچ مشکلی با باشگاه ندارم و رابطه ام با مادریدی ها خوب است.

با کدامیک از هم تیمی های سابقت، دوستی ها را حفظ کرده اید؟
با مورینتس، میشل سالگادو، فیگو و روبرتو کارلوس

تیم ملی اسپانیا در رقابتهای جام جهانی و یورو2012 به قهرمانی رسید. دوست داشتی تا یکی از اعضای این تیم می بودی؟
دوست داشتم که درموفقیت های تیم ملی شرکت می داشتم ولی زندگی همین است. الان زمان بیشتری را با خانواده ام سپری می کنم و به خاطر تمام آنچه با تیم ملی کسب کرده ام، احساس خوشبختی می کنم. تیمی که الان با کسب سه عنوان قهرمانی، بهترین تیم دنیا است.

یکی از بحث های روز فوتبال درمورد این است که آیا مسی بهتر است یا رونالدو.تو کدام را انتخاب می کنی؟
من اصلا از مقایسه کردن ها خوشم نمی آید. مسی بازیکنی است که مهارتهای بی نظیری را دارد و درکنار بازیکنان تراز اولی مثل چابی و اینیستا بازی می کند. کریستیانو هم بازیکن بزرگی است.

پانورامای فوتبال اسپانیا را چطور می بینید؟ با جوانان نوظهور در فوتبال اسپانیا، چه کسی می تواند جانشین تو بشود؟
بازیکنان باکیفیت متعددی هستند ولی من به شدت تحت تاثیر ایکر مونیائین، بازیکن اتلتیک بیلبائو هستم.

از بین تمام مربیانی که داشتی، از کدام یک بیشتر درس یادگرفتی؟
والدانو، فابیو کاپلو و بیسنته دل بوسکه بهترین مربیانی بودند که با آنها کار کرده ام

اگر بخواهی از بین تمام گلهایی که زده ای یکی را انتخاب کنی ، کدام گل را برمی گزینی؟
گلی که در فینال جام بین قاره ای (اینترکنتیننتال) در سال 1998 وارددروازه واسکو داگاما؛من این گل را یک گل آگوآنیس می داند. او در توضیح کلمه آگوآنیس گفت:«وقتی ده ساله بودم، شوت می زدم و با شوتهای من مدافعان و دروازه بان حریف روی زمین می افتادند. والدین من این سبک بازی را آگوانیس می نامیدند.)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت دیگر منقضی شده . با وجود سایت های زیاد در زمینه ی اطلاع رسانی و اخبار پیرامون رئال مادرید این سایت توان رقابت با سایر سایت ها را نداشت . اما الان این سایت به یک وبلاگ تبدیل شده که مطالب آن کاملا با سایر سایت های خبری متفاوت است . ضمن اینکه اطلاع رسانی منظمی در وبلاگ فارسی رئال مادرید انجام میشود . از شما دعوت می شود تنها برای یکبار به وبلاگ فارسی رئال مادرید سر بزنید . آدرس وبلاگ فارسی رئال مادرید http://1reali.blogfa.com/
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1060
  • کل نظرات : 377
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 744
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 159
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 768
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,954
  • بازدید ماه : 7,249
  • بازدید سال : 46,108
  • بازدید کلی : 343,558