loading...
دانلود فیلتر شکن قوی و رایگان با لینک مستقیم
ساسان بازدید : 113 2012/07/17 نظرات (0)

http://up.vatandownload.com/images/ezykn845fohwb75nrrd7.jpg

سفر تابستانی کریستیانو رونالدو در منطقه اسیای شرقی ادامه دارد. او این روزها را در تایلند سپری می کند و اکنون در بانکوک، پایتخت این کشور است.
رونالدو که به همراه نامزدش و عزیرانش به این کشور اسیایی سفر کرده، قراردادی را هم با کمپانی تویوتا، اتومبیل ژاپنی به امضا رساند.
محصول جدید تویوتا به نام هایلوکس ویگو چمپ، بهانه خوبی بود تا رونالدو با بازی با کلمات، به تبلیغ این اتومبیل بپردازد:« این اتومبیل یک قهرمان است (با اشاره به معنی چمپ در زبان انگلیسی که مخفف کلمه چمپیون و به معنی قهرمان است). من هم یک قهرمانم و درکنار هم عملکرد خوبی خواهیم داشت.»
رونالدو در ادامه از هواداران و دوستدارانش در اسیا تشکر کرد و گفت:« هر زمان که روند و پیشرفت فوتبال در این منطقه را از طریق تلویزیون تماشا می کنم، به نظرم فوق العاده می اید. از همه شما متشکرم.
با همین هیجان به کارتان ادامه دهید.من افتخار می کنم که بخشی از خانواده تویوتا هستم. همیشه شیوه استقبال مسئولان تویوتا از من فوق العاده است.»
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت دیگر منقضی شده . با وجود سایت های زیاد در زمینه ی اطلاع رسانی و اخبار پیرامون رئال مادرید این سایت توان رقابت با سایر سایت ها را نداشت . اما الان این سایت به یک وبلاگ تبدیل شده که مطالب آن کاملا با سایر سایت های خبری متفاوت است . ضمن اینکه اطلاع رسانی منظمی در وبلاگ فارسی رئال مادرید انجام میشود . از شما دعوت می شود تنها برای یکبار به وبلاگ فارسی رئال مادرید سر بزنید . آدرس وبلاگ فارسی رئال مادرید http://1reali.blogfa.com/
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1060
  • کل نظرات : 377
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 744
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 159
  • بازدید امروز : 460
  • باردید دیروز : 768
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,344
  • بازدید ماه : 7,639
  • بازدید سال : 46,498
  • بازدید کلی : 343,948