loading...
دانلود فیلتر شکن قوی و رایگان با لینک مستقیم
مرتضی بازدید : 105 2012/07/30 نظرات (0)

کاپیتان کاسیاس در اولین کنفرانس مطبوعاتی رسمی فصلش با رئال مادرید در لس آنجلس گفت که اگر برخی او را شایسته توپ طلا می دانند ، به این خاطر است که کارش را درست انجام داده است و در مورد نقل و انتقالات هم گفت که " کاکا یک الگو برای تیم است " و "مودریچ کاملا مناسب است "

چه اهدافی برای امسال دارید ؟
مشابه پارسال . می خواهیم مثل فصل های دیگری که با مورینیو بوده ایم ، یک گام به جلو برداریم . می خواهیم که لالیگا را حفظ کنیم ، به سوپرکاپ برسیم و پس از دو سال ماندن پشت در فینال چمپیونزلیگ ، دوباره به فینال مسابقات سطح اول اروپا برسیم .

نظرت در مورد پیوستن مودریچ به رئال چیست ؟
او را می شناسم . از زمانی که به تاتنهام پیوست نشان داد که بازیکن بزرگی است . در یورو مقابلش قرار گرفتم و فصل خیلی خوبی داشت . اگر مربی اعتقاد دارد که باید باشد ، حتما در سطح این تیم است . ما وظیفه نداریم که چیز بیشتری بگوییم . باشگاه و مربی کسانی هستند که صلاح تیم را برای پیشرفت در نظر می گیرند .

با وجود بردن لالیگا در سال گذشته ، برخی مطبوعات همچنان معتقدند که بارسا بهترین تیم دنیاست ...
هر فردی نظرات و معیارهای متفاوتی دارد . در هر جایی افرادی با عقیده های مختلف حضور دارند . ما باید نشان دهیم که بهترین هستیم. ما یک گام بزرگ به جلو داشتیم و بارسا فصل های بسیار خوبی داشته است . پارسال توانستیم که یک لالیگای بسیار نزدیک را ببریم . معیار برای مشخص شدن این که چه تیمی در دنیا بهتر است ، به معیارها و اولویت های افراد بستگی دارد .

شرایط کاکا چطور است ؟
یکی از هم تیمی های فعلی ماست . در کنارش هستیم و به او کمک می کنیم تا بازیکن مهمی شود . برای بازیکنی با شخصیت او ، شرایط اسانی نیست اما حالا او هم تیمی ماست و با ما کار می کند . او برای این تیم یک الگوست .

با مورینیو و پیشرفت تیمی ، دهمین چمپیونزلیگ یک وظیفه است ؟
باید همین طور فکر کرد چرا که ما هوادارانی خاص ، استادیومی مجلل و یک تیم گسترده داریم ... به خاطر همه این ها مشخص است که ما لایق قهرمانی در اروپا هستیم . اما تیمهای زیادی هستند که برای این جام می جنگند . باید گام به گام جلو برویم . به طور مثال ، دو سال پیش بازیکنانی نظیر اوزیل و خدیرا ، تجربه فعلی را نداشتند . در مورد کریم هم به طور مثال همین است . اما فکر کردن به دهمین چمپیونزلیگ قرار نیست که همه فکر و ذکرمان باشند چرا که آماده شروع لالیگا و سوپرکاپ می شویم .

آیا با تیم فعلی ، این تیم می تواند برای همه جامها بجنگد ؟
تردیدی نیست . ما یک ترکیب متعادل با بازیکنانی بسیار خوب داریم . آسان نیست که برای هر سه جام بجنگیم چرا که فصل خیلی طولانی است . این باعث می شود که هر بازیکن فرصت های خاص خودش را داشته باشد . با ترکیبی که داریم امیدواریم همه جامها را کسب کنیم .

بازی در لاس وگاس چه مفهومی دارد ؟
برای ما هم این اولین بار خواهد بود . مردم لذت می برند . این شهری متفاوت است . امیدواریم برایمان خوش شانسی بیاورد .

چه باعث می شود که عطش قهرمانی زنده بماند ؟
حقیقت این است که افراد زیادی پشت ما هستند . وقتی که این گونه تشویق می شوی ، همچنان بیشتر می خواهی . درست است که من خودم تا کنون لالیگا ، چمپیونزلیگ ، یورو ، جام جهانی و ... را برده ام اما حالا می خواهم با رئال و تیم ملی اسپانیا دوباره همه این جامها را ببرم . دل گرم کردن هواداران خیلی مهم است .

مورینیو از زمان پیوستن به رئال مادرید خیلی تغییر کرده است ؟
فکر نمی کنم که مربی عوض شده باشد . وقتی او را در تلویزیون می بینیم ، کاملا مسئله جداگانه ایست . اما وقتی که او را از نزدیک می شناسی ، تفاوتی نکرده است . او فردی باتعصب است . توانسته که باعث پیشرفت تیمی شود . او ترسهای اولیه را از بازیکنان بیرون برده و همه را از نظر روحی آماده کرده است . او در این جا خیلی راحت است . امیدوارم که این یک نقطه عطف برایش باشد .

مربی امسال سعی می کند که به آکادمی توجه داشته باشد ...
خوشحالم چرا که کاستیا به دسته دو رسیه است . همین طور برای رئال مادرید سی که در دسته سوم جایگاهی پیدا می کند . این باعث پختگی بیشتر می شود . برایشان خوشحال می شوم چرا که این تجربه باعث پیشرفتشان می شود . آنها آرام آرام شکل می گیرند و یاد می گیرند که چطور به جلو حرکت کنند . بازیکنان آکادمی نظیر خسوس و آدان همیشه مهم بوده اند .

نیاز به یک دفاع وسط حس می شود ؟
من تصمیم نمی گیرم . مرکز خط دفاع به خوبی با راموس ، په په ، آلبیول ، آربلوا ، واران و ... پوشش داده شده است . حتی لاس هم می تواند در پست دفاع راست بازی کند . فکر نمی کنم که نیاز خاصی به خرید بازیکن باشد . سرجیو سال گذشته در پست دفاع میانی به خوبی خودش را نشان داد و هماهنگ شد . او نسبت به زمان حضورش در پست دفاع راست خیلی عوض شد . فصل فوق العاده ای داشت . از مدافع وسط های تیمم راضی هستم به خصوص در مورد راموس که قبلا در چنین پستی نبود .

نظرت در مورد سانتوس لاگونا چیست ؟
ما در مرحله آماده سازی هستیم . آگوست مشکل و صعب است . مکزیکی ها اخیرا لیگشان را شروع کرده اند . هر تیمی که مقابل رئال قرار می گیرد انگیزه زیادی دارد و مثل بنفیکا ، ممکن است که کارمان را مشکل کند . هر تیمی سعی می کند که مقابل ما خیلی بهتر از حد معمولش باشد .

شایسته توپ طلا هستی ؟
چه باشم ، چه نباشم مهم است که اسمم بر لبهای بقیه است . معنی اش این است که کارم را خوب انجام داده ام . عادلانه است که می گویند که یک دروازه بان هم بخشی از بازی است . ویکتور والدس و په په رینا در این باره صحبت کردند . خوشم نمی آید که گفته می شود که فوتبال را با پاها بازی می کنند . این یک ورزش تیمی است ، همه در آن دخیل هستند . یک مدافع هم یک پاس را قطع می کند تا مانع از گلزنی میی شود . نباید ارزش بقیه پست ها را کم کنیم هر چند که بیشتر افراد ، بازیکنان هجومی نظیر کریستیانو و مسی را بیشتر می پسندد .

رقابت رئال و بارسا را چطور در تیم ملی اسپانیا حل کردید ؟
ما تلاش می کنیم که منافع باشگاهی خود را به تیم ملی وارد نکنیم . زمانی که چهار بازی پیاپی انجام دادیم ، هیچ کس آمادگیش را نداشت . نه بازیکنان و نه مطبوعات . خوشبختانه سالها با هم در تیم ملی بودیم و اوضاع را حل کردیم . ما همه تلاش کردیم . اگر شرایط این گونه نمی شد باید ژاوی ، پویول یا من سرزنش می شدیم . اما حالا این قضیه حل شده است .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت دیگر منقضی شده . با وجود سایت های زیاد در زمینه ی اطلاع رسانی و اخبار پیرامون رئال مادرید این سایت توان رقابت با سایر سایت ها را نداشت . اما الان این سایت به یک وبلاگ تبدیل شده که مطالب آن کاملا با سایر سایت های خبری متفاوت است . ضمن اینکه اطلاع رسانی منظمی در وبلاگ فارسی رئال مادرید انجام میشود . از شما دعوت می شود تنها برای یکبار به وبلاگ فارسی رئال مادرید سر بزنید . آدرس وبلاگ فارسی رئال مادرید http://1reali.blogfa.com/
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1060
  • کل نظرات : 377
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 744
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 159
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 768
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,978
  • بازدید ماه : 7,273
  • بازدید سال : 46,132
  • بازدید کلی : 343,582