loading...
دانلود فیلتر شکن قوی و رایگان با لینک مستقیم
مرتضی بازدید : 86 2012/08/11 نظرات (0)

 

خوزه مورینیو هیجان زیادی برای سال سومش در رئال مادرید دارد . او در مصاحبه با سایت رسمی رئال به آنالیز پیش فصل ، فصل پیش رو و هفته اول لالیگا و بازی با والنسیا پرداخت و گفت :" برای هر بازی و هر جام تا جایی که در توانمان باشد می جنگیم . نمی توان قول بیشتری داد چرا که برخی چیزها قابل کنترل نیستند . در ورزش همیشه بازیهای غیر قابل پیش بینی هم وجود دارند . من دوست دارم این نامطمئنی را تا کمترین حد ممکن کاهش دهم . می خواهیم که باز هم جامها را ببریم و به سیبلس برگردیم . " . . .

ارزیابی شما از تور رئال مادرید در ایالات متحده چیست ؟
هنوز تمام نشده است اما همه چیز روبراه است . ما سخت و خوب در اولین دوره کار کردیم و سپس بازیهایی داشتیم که از آنها به آن چه که می خواستیم رسیدیم . اولین بازی در مقابل یک تیم آمریکایی بود که بیشتر به زیبا بازی کردن توجه داشت و باعث شد که نمایش خوبی را شاهد باشیم . بازی بعدی مشکل تر بود . مقابل تیمی جنگنده تر و سرسخت تر که اهل مکزیک بود . پس از آن در مقابل یک تیم سطح اول اروپا در مقابل استادیومی بازی کردیم که برایمان تازگی داشت و از یک طرف برایمان هیجان انگیز بود و از طرفی دیگر بار مسئولیتمان را افزایش می داد . این برای ما خوب بود و حالا می خواهیم کارمان را برابر تیمی به تمام کنیم که شخصیتی کاملا متفاوت دارد و سبک فوتبال انگلیسی را ارائه می دهد . ما خوب بازی می کنیم ، یک بار دیگر قطعه های ماشین را مقابل هم قرار داده ایم و حالا خوب عمل می کنیم و سعی می کنیم با جدیت و اعتماد به نفس کارمان را ادامه بدهیم . ما خودمان را به بهترین شکل ممکن آماده می کنیم تا شروع خوبی داشته باشیم .

بسیاری از بازیکنان اشاره داشته اند که این تیم به خوبی شکل گرفته است و پس از دو سال دارد حاصل کارش را پس می دهد . واقعا این تیم تا این حد متحد است ؟
وقتی که افراد مختلف ، همدیگر را بشناسند و با یکدیگر هماهنگ باشند ، خیلی کارساز است . درست است که بازینان مدتها در کنار هم بوده اند اما اگر یکدلی و صمیمیت در کار تیمی نباشد ، نسبت به زمانی که کنار هم در یک گروه تمرین کنید ، کار مشکل تری پدید می آید . ما همه با هم هماهنگ هستیم ، همدیگر را از نظر شخصی و فوتبالی می شناسیم . آنها سبک کاری من و ایده هایم را می شناسند و من هم آنها ، توانایی های فوق العاده هایشان و مشکلات کوچکی که همیشه وجود دارد را می شناسم . ما برای سال سوم هیجان زده ایم ، آن هم پس از دو سالی که نیروی بیشتر و بیشتری پیدا کردیم و همیشه توانستیم که حداقل یک جام را کسب کنیم . پارسال مهمتر از سال قبلش بود . این جایگاهی است که داریم و شرم آور است که تیمهای ملی در این شرایط مشکل در هفته آینده پیش از شروع تورنمنت ، ما را بدون بازیکنان مهم مان باقی می گذارند . برنامه این گونه است . از یک ماه پیش این را می دانستیم و تلاش کردیم که پیش فصل متعادلی را برنامه ریزی کنیم تا بازیکنان مشکلی برای شروع نداشته باشند . شاید صد در صد نباشند اما خوب هستند .

پس از جشنواره گل مقابل میلان و عملکرد خوب تیم ، خیلی چیزها گفته شد . خوزه مورینیو انتظار داشت که در این مقطع از آماده سازی ، تیم این گونه واکنش نشان دهد ؟
ما خوب بازی کردیم . بازی را بردیم و فکر می کنم که برای بازیکنان ، جو استادیوم یک فاکتور محرک بود . استادیوم پر از جمعیت بود و هواداران ارتباط خاصی را با تیم برقرار کردند چرا که آنها در اسپانیا زندگی نمی کنند . یک فاکتور محرک دیگر ، شهرت حریفمان بود و ما از این حیث کاملا آماده بودیم و با تمام قوا بازی کردیم . نتیجه یک پاداش خوب بود اما نمی توان آن را حیاتی دانست . نکته حیاتی این است که تیم خوب بازی کرد و ما به سطحی رسیدیم که بارها در فصل گذشته به آن دست پیدا کرده بودیم . این ها جزئیات کوچکی هستند که اعتماد به نفس تیم را افزایش می دهند .

در بازی با میلان ، شاهد رئال مادرید سال سوم مورینیو بودیم ؟
نمی دانم . ما نیمه اول را مقابل تیمی بازی کردیم که بسته بازی می کرد و یک بازی تدافعی ارائه می داد و بسیاری از بازیکنانشان عقب کشیده بودند . این باعث شد که به سبک بازیمان فکر کنیم . این اتفاقی است که در مقابل تیمهایی که در برابر ما بسته بازی می کنند ، قرار است که بارها رخ دهد . وقتی گل دوم را در نیمه دوم زدند ، آنها می خواستند حمله کنند و در نتیجه سبک بازیشان عوض شد . آنها هجومی تر بازی کردند و این باعث شد که در انتقال توپهای ما فضای زیادی ایجاد شود . این یک بازی غنی از نظر تاکتیکی بود تا به خوبی آماده شویم .

افراد زیادی هستند که برایشان جالب است که برای پیش فصل به آمریکا می آیید . در نیویورک و در استادیوم یانکی ها شاید دلیلش مشخص شده باشد ...
افرادی که ابهام دارند ، می توانند یک بار با ما بیایند . مدیر از من پرسید و بعد از این که یک بار آمد ، هرگز دیگر ابهامی نداشت . این بار او با ما آمد و از بودنش خیلی لذت بردیم . او دیگر از من نمی پرسد که چرا این جا می آیم چرا که خودش حقیقتا لذت برده است . به استثنای فیلادلفیا که می دانستیم دما چگونه قرار است باشد ، آب و هوا برای کار کاملا مناسب است . برنامه ریزی ها عالی است ، بازیها خوب هستند ، استادیوم ها و هواداران انگیزه بخش هستند . ما رئال مادرید را در یک بازار مهم تبلیغ می کنیم ، فوتبال را در کشوری گسترش می دهیم که ورزش اول آن نیست . من فکر می کنم که این از نظر اقتصادی هم برای باشگاه مناسب ابشد ... این برای بازیکنان تیم ملی اسپانیا هم مهم است چرا که آنها می توانند در این جا بمخانند و از همین جا به کاستا ریکا بروند که خیلی نزدیک تر است و برایشان مناسب تر است تا این که بخواهندبه اروپا برگردند و باعث می شود که ساعت ها سفر برایشان ذخیره شود . این برای همه مناسب است و یک تجربه به نظیر است . من هفت سال است که این کار را انجام می دهم و باز هم ادامه خواهم داد چرا که آن را خیلی دوست دارم . هر کس این جا بیاید هرگز دوباره سوال نمی پرسد .

آنهایی که این جا هستند هم شما رات خیلی دوست دارند . در استادیوم یانکی ها ، یک پارچه نوشته دیدیم که به شما پیشنهاد ریاست جمهوری ایالات متحده را داده بودند ...
حتما باید دوستی از من بوده باشد که می خواهد تبلیغ کند !

سوال آخر ، چه پیغامی برای هواداران رئال مادرید در سال سوم هدایت باشگاه می فرستید ؟
امیدوارم که هیچ چیز عوض نشود . از این حیث که رئال مادرید من همیشه تیمی بوده که مقابل حریفان ایستادگی می کرده و همیشه برای هر لحظه می جنگیده است . چه باخته ، چه برده و چه مساوی کرده ، همیشه حس مسئولیت زیادی در نشان دادن خودش داشته و در حد و اندازه های تیمی نظیر رئال مادرید در هر بازی ظاهر می شده است . ما برای هر بازی و هر جام با تمام قوایمان خواهیم جنگید . نمی توان بیش از این قول داد چرا که فاکتورهایی هستند که نمی توان کنترلشان کرد . این یک ورزش است و همیشه بازیهای قابل پیش بینی در آن وجود خواهند داشت . سعی می کنم این نامطمئنی را به کمترین حد ممکن کاهش دهم و رئال مادرید خیلی بیش تر از ناکامی هایش برنده باشد . می خواهیم که باز هم جامها را ببریم و به سیبلیسی برگردیم که بهترین پایان برای فصلی است که می توانیم داشته باشیم .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت دیگر منقضی شده . با وجود سایت های زیاد در زمینه ی اطلاع رسانی و اخبار پیرامون رئال مادرید این سایت توان رقابت با سایر سایت ها را نداشت . اما الان این سایت به یک وبلاگ تبدیل شده که مطالب آن کاملا با سایر سایت های خبری متفاوت است . ضمن اینکه اطلاع رسانی منظمی در وبلاگ فارسی رئال مادرید انجام میشود . از شما دعوت می شود تنها برای یکبار به وبلاگ فارسی رئال مادرید سر بزنید . آدرس وبلاگ فارسی رئال مادرید http://1reali.blogfa.com/
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1060
  • کل نظرات : 377
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 744
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 159
  • بازدید امروز : 482
  • باردید دیروز : 768
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,366
  • بازدید ماه : 7,661
  • بازدید سال : 46,520
  • بازدید کلی : 343,970