loading...
دانلود فیلتر شکن قوی و رایگان با لینک مستقیم
مرتضی بازدید : 102 2012/08/19 نظرات (0)

پریرا ، ستاره جدید والنسیا در یورو کریستیانو را از نزدیک دید و به خوبی او را می شناسد . وی گفت :" امشب پرتغالی های زیادی به جز من در زمین خواهند بود . کریستیانو ، په په ، کوئنت رائو ، ریکاردو کاستا و ... من با کریستیانو در طول یورو تمرین کردم . راه مهارش ؟ برای چنین کاری در مورد بازیکنی نظیر کریستیانو بهترین کار پرداخت 100 میلیون یورو و خریدن او برای تیم خودت است . حالا که چنین کاری ممکن نیست ، پس به شانس نیاز است . او یکی از بهترین های دنیاست و استعدادهای زیادی دارد . "
پریرا در رابطه با مورینیو گفت :"در پرتغال او را بهترین در دنیا می دانند چرا که همه چیز را می برد . در اسپانیا فعلا چمپیونزلیگ را با رئال کم دارد اما همه به او احترام می گذارند . البته امیدوارم امسال قهرمان چمپیونزلیگ نشوند چرا که ما هم در این تورنمنت هستیم و رویایمان قهرمانی است. "
وی در این باره که بازی در برنابئو چه حسی دارد گفت :" منتظر چنین روزی بودم . در تعطیلات بودم که برنامه را فهمیدم و هیجان زده شدم . همیشه می خواستم که در چنین بازیهایی و در چنین استادیوم هایی حاضر باشم . این بازی برای من یک پاداش است . کودکی مشکلی دارم . در محله ای که بودم ، مواد زیاد رد و بدل می شد اما من مسیر درست را انتخاب کردم . "
پریرا در مورد تقابل سولدادو و په په گفت :" په په یکی از بهترین هاست و شخصیت فوق العاده ای دارد . اما سولدادو هم بازیکن گلزنی است . من در زمانی که به لالیگا آمدم با په په صحبت کردم . او به من گفت که فوتبال اسپانیا و پرتغلا متفاوت است . این جا رقابت بیشتر است و تیمهای بهتری وجود دارند . "

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت دیگر منقضی شده . با وجود سایت های زیاد در زمینه ی اطلاع رسانی و اخبار پیرامون رئال مادرید این سایت توان رقابت با سایر سایت ها را نداشت . اما الان این سایت به یک وبلاگ تبدیل شده که مطالب آن کاملا با سایر سایت های خبری متفاوت است . ضمن اینکه اطلاع رسانی منظمی در وبلاگ فارسی رئال مادرید انجام میشود . از شما دعوت می شود تنها برای یکبار به وبلاگ فارسی رئال مادرید سر بزنید . آدرس وبلاگ فارسی رئال مادرید http://1reali.blogfa.com/
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1060
  • کل نظرات : 377
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 744
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 159
  • بازدید امروز : 243
  • باردید دیروز : 768
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,127
  • بازدید ماه : 7,422
  • بازدید سال : 46,281
  • بازدید کلی : 343,731