loading...
دانلود فیلتر شکن قوی و رایگان با لینک مستقیم
مرتضی بازدید : 101 2012/06/04 نظرات (0)

 

kooora, Football, Euro 2012 Ball

در حالیکه تنها 3 روز دیگر تا آغاز یورو 2012 باقی مانده به بررسی 3 تیمی می پردازیم که به عقیده بیشتر کارشناسان بخت های اصلی تصاحب جام به مشار می آیند. سه تیمی که مورد بررسی قرار می گیرند در آخرین رنکینگ فیفا بالاترین رتبه را نیز در میان اروپایی ها دارا هستند.

kooora, Football, Euro 2012 Ballدر حالیکه تنها 3 روز دیگر تا آغاز یورو 2012 باقی مانده به بررسی 3 تیمی می پردازیم که به عقیده بیشتر کارشناسان بخت های اصلی تصاحب جام به مشار می آیند. سه تیمی که مورد بررسی قرار می گیرند در آخرین رنکینگ فیفا بالاترین رتبه را نیز در میان اروپایی ها دارا هستند.

1-   اسپانیا

 

قهرمان جهان و مدافع عنوان قهرمانی همچنان هم بوی قهرمانی می دهد. نمایش آنها در مرحله مقدماتی دقیقاً همان چیزی بود که از قهرمان اروپا و جهان انتظار می رفت. آنها هر هشت بازی شان را بردند و در مجموع فقط ۶ گل خوردند و توانستند با ۱۱ امتیاز نسبت به تیم دوم گروه یعنی جمهوری چک به راحتی صعود کنند. ویژگی بارزی که شانس اسپانیا را برای قهرمانی دوباره در یورو بسیار بالا برده این است که این تیم توانسته به واسطه شرایط کم نوسان ستارگانش، اسکلت اصلیش را در طول این سال ها حفظ کند و همچنین وفادار ماندن به سبک و فلسفه بازیشان نیز کمک زیادی به کسب نتایج خوب آنها کرده. ماتادورها هرچند کار فوق العاده سختی برای تکرار و دفاع از عنوان قهرمانیشان در اروپا دارند (کاری که تاکنون از پس هیچ تیمی بر نیامده.) اما با در اختیار داشتن فوق ستاره هایی نظیر کاسیاس، ژاوی (بهترین بازیکن یورو2008) و اینیستا می دانند یورو2012 می تواند در دسترس باشد اگر غیبت بهترین گلزنشان و کاپیتان دومشان خیلی روی کار تیمی آنها تاثیر منفی نگذارد. با همه این اوصاف نمی توان اسپانیا را مدعی اصلی کسب جام ندانست.

2-  آلمان

 

پر افتخار ترین تیم قاره سبز عزمش را برای فتح یورو2012 از دور مقدماتی جزم کرده است. آنها به راحتی٬ بدون باخت٬ بدون تساوی و با کسب تمام ۳۰ امتیاز ممکن از ۱۰ بازی٬ برای یازدهمین بار وارد مرحله نهایی این مسابقات شدند. آلمان ها تا پیش از این ۱۰ دوره متوالی در جام حضور داشته اند، سه بار در سال ۱۹۷۲، ۱۹۸۰ و ۱۹۹۶ قهرمان و سه بار نایب قهرمان شده اند و هیچ بعید نیست که بتوانند برای هفتمین بار هم به فینال اروپا راه یابند. ژرمن ها از هم اکنون نسل آینده فوتبالشان را شناخته اند و با تعدادی از آنها پای به یورو 12 می گذارند. بخاطر حضور همین بازیکنان بسیار جوان، این تیم از لحاظ میانگین سنی در صدر قرار دارد و جوانترین تیم مسابقات نام گرفته است. تی مآنها حالا به بهترین شکل ممکن هم بازی می کنند و فوتبالی تهاجمی را ارائه می دهند. به همین سبب طرفداران قهرمانی این تیم هم بسیارند. باید دید آلمانی که از جام جهانی 2002 به بعد مرتب یا در فینال و یا در نیمه نهایی شکست خورده می تواند طلسم قهرمان نشدنش را در یورو2012 بشکند.

3- هلند

 

نایب قهرمان جهان و تیم چهارم رنکینگ فعلی فیفا. دردسر چندانی برای صعود نداشتند. ۹ بازی را بردند و وقتی صعودشان قطعی شده بود در بازی آخر مقابل رقیب اصلی شان در گروه E، سوئد ۳ بر ۲ بازی را واگذار کردند. این نتیجه تغییری در سرنوشت هلند نداشت، اما کمک کرد که سوئد به عنوان بهترین تیم دوم مرحله گروهی به طور مستقیم به بازی ها راه یابد و دردسر شرکت در بازی های مرگبار پلی آف را نداشته باشد. پیروزی یازده بر صفر هلند مقابل سن مارینو، پرگل ترین بازی مرحله مقدماتی بود. با این وجود تیم برت فان مارویک که پس از جام ملت های اروپا در سال ۲۰۰۸ جایگزین مارکو فان باستن شد و توانست لاله های نارنجی را به فینال جام جهانی 2010 هم برساند همچنان با انتقادات فراوانی بخاطر نحوه ی بازی نه چندان دلچسبشان روبه روست. آنها خوشحال می شوند اگر بتوانند پای به فینال بگذارند و از سوی دیگر هم اسپانیا به این مرحله برسد تا با تکرار فینال جام جهانی و گرفتن انتقام از قهرمان جهان برای دومین بار فاتح جام ملت های اروپا شوند. در جدول که احتمال چنین فینالی وجود دارد، به نظر شما این امر شدنی است؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت دیگر منقضی شده . با وجود سایت های زیاد در زمینه ی اطلاع رسانی و اخبار پیرامون رئال مادرید این سایت توان رقابت با سایر سایت ها را نداشت . اما الان این سایت به یک وبلاگ تبدیل شده که مطالب آن کاملا با سایر سایت های خبری متفاوت است . ضمن اینکه اطلاع رسانی منظمی در وبلاگ فارسی رئال مادرید انجام میشود . از شما دعوت می شود تنها برای یکبار به وبلاگ فارسی رئال مادرید سر بزنید . آدرس وبلاگ فارسی رئال مادرید http://1reali.blogfa.com/
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1060
  • کل نظرات : 377
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 744
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 159
  • بازدید امروز : 254
  • باردید دیروز : 768
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,138
  • بازدید ماه : 7,433
  • بازدید سال : 46,292
  • بازدید کلی : 343,742