loading...
دانلود فیلتر شکن قوی و رایگان با لینک مستقیم
مرتضی بازدید : 91 2012/08/26 نظرات (0)

نوری شاهین با پیراهن شماره 4 لیورپول عکس گرفت . او به طور قرضی راهی باشگاه انگلیسی شده است . وی افشا کرد که ژابی به او توصیه هایی داشته است :" بارها در مورد لیورپول با او صحبت کردم . ژابی شخصیتی است که فوتبال را خوب می فهمد . پس از آن که فهمید لیورپول مرا می خواهد و به من توصیه کرد و گفت که به این باشگاه بروم چرا که شیفته اش می شوم . در مورد آنفیلد هم گفت که یکی از بهترین استادیومهای دنیاست . "

http://s5.as.com/recorte/20120825dasdasftb_52/XLCO/Ies/20120825dasdasftb_52.jpg

این هافبک گفت که از این که اولین بازیکن ترکیه ای تاریخ لیورپول شده " خیلی خوشحال " است و افزود :" افتخار می کنم که در چنین باشگاهی به عنوان اولین ترکیه ای حضور می یابم . " 
وی در مورد مورینیو و رجرز گفت :" مورینیو گفت که می توانم از فوتبال انگلیس لذت ببرم و هر هفته بازی کنم . علاوه بر این گفت که برندن یک مربی خوب است که این برای من مهم است . "
شاهین افزود که از دوران حضورش در رئال " خیلی چیزها " یاد گرفته است و گفت :" نه تنها از نظر فوتبالی ، بلکه از نظر شخصیتی . سال مشکلی بود . از یک طرف پدر شدم و از طرفی مدتها مصدوم بودم . "

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت دیگر منقضی شده . با وجود سایت های زیاد در زمینه ی اطلاع رسانی و اخبار پیرامون رئال مادرید این سایت توان رقابت با سایر سایت ها را نداشت . اما الان این سایت به یک وبلاگ تبدیل شده که مطالب آن کاملا با سایر سایت های خبری متفاوت است . ضمن اینکه اطلاع رسانی منظمی در وبلاگ فارسی رئال مادرید انجام میشود . از شما دعوت می شود تنها برای یکبار به وبلاگ فارسی رئال مادرید سر بزنید . آدرس وبلاگ فارسی رئال مادرید http://1reali.blogfa.com/
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1060
  • کل نظرات : 377
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 744
  • آی پی امروز : 147
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 458
  • باردید دیروز : 389
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 2,574
  • بازدید ماه : 6,869
  • بازدید سال : 45,728
  • بازدید کلی : 343,178