loading...
دانلود فیلتر شکن قوی و رایگان با لینک مستقیم
مرتضی بازدید : 73 2012/08/26 نظرات (0)


قبل از برگزاری دیدار دو تیم ختافه و رئال مادرید، ژوزه مورینیو مربی پرتغالی رئال مادرید در کنفرانسی خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.


متن این گفتگو را در ادامه مطالعه کنید:

 

اوضاع کاکا، مودریچ و کاروالیو به چه ترتیب است؟

نمی توانم خیلی دراین باره حرف بزنم. من هنوز فکر می کنم که بازار نقل و انتقالات بیش از حد دیر تمام می شود. بهتر این است که همه تیمها قبل از آغاز رقابتها بدانند که تیمشان به چه ترتیب است؛ چه بازیکنانی ماندنی هستند و چه کسانی رفتنی. ما الان در حال انجام بازیهایمان هستیم و در این میان  تغییرات خیلی زیادی ممکن است اتفاق بیفتد

چرا سطح فوتبال کوئنترائو در تیم ملی پرتغال و رئال تا این حد متفاوت است؟

این نظر شماست و نظر شما با نظر من متفاوت است.به نظر من او در آخرین بازی اش فوق العاده بود. ما نظرهای متفاوتی داریم و نظر من است که به حساب می آید. چون تو خبرنگار روزنامه هستی و من مربی رئال

شرایط تیم از نظر فیزیکی چطور است؟

ما در حال حاضر شرایط خوبی (با درنظر داشتن برهه زمانی مان) داریم. در پیش فصل با وقفه ای که برای حضور بازیکنان در تیم های ملی شان به وجود آمد ، و آنها دوروز قبل از آغاز لیگ به جمع ما بازگشتند، کار کمی سخت بود ولی حالا بهتر است

آینده کاکا را چطور می بینید؟

درمورد آینده کاکا فکر می کنم که خود او بهتر می تواند جواب شما را بدهد. اگر او به سالن کنفرانس خبری نیامد، چون نمی خواهد که جواب این سوالها را بدهد. او بهتر از من می داند که در سرش چه می گذرد و خواسته هایش چیست. من به عنوان مربی رئال مادرید تلاش می کنم که بهترین بازی را از او بگیرم. اگر او در روز یک سپتامبر بازیکن رئال بود، قطعا برای فصل 3-2012 با ما خواهد ماند و من به او مثل تمام بازیکنان تیم احترام خواهم گذاشت و سعی می کنم که مثل فصل قبل بهترین بازی را از او بگیرم. باید با آرامش تمام کار را دنبال کنیم و ببینیم که چه خواهد شد.

مثل فصل قبل درنظر دارید که به صورت چرخشی از ایگواین و بنزما استفاده کنید؟

این طور نیست که یک بازی این را به میدان بفرستم و یک بازی بعدی،دیگری را. والبته معمولا یکی از آن دو را استفاده خواهم کرد؛ هرچند که گاهی وقتها، مثل آنچه در فصل قبل دیدید، ممکن است در برخی بازیها، هر دو را در کنار هم استفاده کنم. این کار را برای برنامه های خاص خودم انجام می دهم و نه برای اینکه این و آن ناراحت نشوند. گاهی وقتها این برنامه هایم موفق هستند و گاهی وقتها هم نه

ختافه را چطور می بینید؟

بازی آنها مقابل سویا را دیدم و لذت برم. من از مربی شان و شیوه ای که تیم هایش را ارنج می کند و از ایده هایش خوشم می آید. من از زمانی که به لیگ اسپانیا آمدم، عملکرد او را تحسین می کنم. همیشه بازی کردن مقابل ختافه سخت بوده و امروز هم همین طور خواهد بود.

دوست ندارید که بتوانید مثل بارسلونا، بازیکنان زیادی را از تیم پایه ای به تیم اصلی بیاورید؟

هرچه بازیکن جوان بیشتر در تیم باشد، بهتر است. هرچه بازیکن محصول رئال بیشتری در تیم باشد، اوضاع بهتر است ولی از شیوه سوال پرسیدنتان خوشم نیامد. یک روز آقای کرویف گفت که سیستم فوتبال به پرورش بازیکن است و نه به خرید بازیکن. این آقا تنها یک بار قهرمان اروپا شد و تنها 4 بازیکن پایه ای خیلی خوب داشت: کومن، روماریو، استویچکوف و لادروپ

به نظرتان مودریچ در رئال چطور بازی خواهد کرد؟

من درمورد بازیکنان سایر تیمها صحبت نمی کنم

رسانه های کاتالان می گویند که....

من نظری ندارم.چیزی درمورد آنچه دیگران می گویند، نمی گویم

بازی سوپرکاپ ممکن است حواس بازیکنانتان را پرت کند؟

ما هر ساله این شرایط را پشت سرمی گذاریم. باید بازی به بازی و تورنمنت به تورنمنت پیش برویم. بازی مهم پیش روی ما ، بازی با ختافه است. از روز دوشنبه به سوپرکاپ فکر می کنیم و این همان مسیری است که باید آن را دنبال کنیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت دیگر منقضی شده . با وجود سایت های زیاد در زمینه ی اطلاع رسانی و اخبار پیرامون رئال مادرید این سایت توان رقابت با سایر سایت ها را نداشت . اما الان این سایت به یک وبلاگ تبدیل شده که مطالب آن کاملا با سایر سایت های خبری متفاوت است . ضمن اینکه اطلاع رسانی منظمی در وبلاگ فارسی رئال مادرید انجام میشود . از شما دعوت می شود تنها برای یکبار به وبلاگ فارسی رئال مادرید سر بزنید . آدرس وبلاگ فارسی رئال مادرید http://1reali.blogfa.com/
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1060
  • کل نظرات : 377
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 744
  • آی پی امروز : 153
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 635
  • باردید دیروز : 389
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 2,751
  • بازدید ماه : 7,046
  • بازدید سال : 45,905
  • بازدید کلی : 343,355