loading...
دانلود فیلتر شکن قوی و رایگان با لینک مستقیم
ساسان بازدید : 153 2012/09/03 نظرات (0)

ریکاردو کاکا امروز صبح در یک مراسم تبلیغاتی در مادرید گفت :" کریستیانو می داند که حمایت تیم را دارد . او بازیکنی کلیدی است . مهم این است که او هم خوشحال و راضی باشد چرا که بازیکنی کلیدی در تیم است و حمایت کامل را دارد . " 
وی در مورد شرایط خودش هم گفت که می خواهد در رئال مادرید موفق شود :" همه کاری می کنم تا موفق شوم و مربی را راضی کنم . من می دانم که می توانم فرصتم را پیدا کنم . فرصت به من خواهد رسید و دوره جدیدی را در رئال مادرید آغاز خواهم کرد . به تلاش ادامه می دهم تا اعتماد مربی را کسب کنم . باید بدون وقفه تلاش کنم . امروز روز استراحتم بود اما دو بار در روز تمرین می کنم . تمرین صبحم را انجام دادم و بعد از ظهر هم تمرین خواهم کرد و می دانم که نوبت من هم خواهد شد . "
وی در این باره که که کارانکا گفته بود فرصت به او هم خواهد رسید گفت :" این برایم انگیزه است چرا که می فهمم که مربی و کادر فنی قبولم دارند . حالا باید در میادین فوتبال سخت تلاش کنم . باید از نظر روانی آرامش داشته باشم و منتظر فرصتم بمانم . "
وی در مورد افزایش رقابت در خط هافبک با آمدن مودریچ و اسین گفت :" آنها بازیکنان بسیار خوبی هستند و به همین خاطر به رئال آمده اند . رقابت در این تیم خیلی زیاد است اما این خوب و مثبت است . رئال مادرید برای جامهای زیادی می جنگد . ما سوپرکاپ را بردیم که این به ما اعتماد به نفس و انگیزه می دهد . "
کاکا در مورد چمپیونزلیگ گفت :" ما در یک گروه مشکل هستیم ، گروهی از قهرمان ها ها اما فکر می کنم که این خوب است چرا که باید کار را خوب و جدی شروع کنیم . هواداران دهمین چمپیونزلیگ را می خواهند و این گروه برایش تلاش می کند . "
وی در مورد شریطش در تیم ملی برزیل گفت :" می خواهم در جام جهانی حاضر باشم . برای آن باید در رئال به طور مداوم بازی کنم ."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت دیگر منقضی شده . با وجود سایت های زیاد در زمینه ی اطلاع رسانی و اخبار پیرامون رئال مادرید این سایت توان رقابت با سایر سایت ها را نداشت . اما الان این سایت به یک وبلاگ تبدیل شده که مطالب آن کاملا با سایر سایت های خبری متفاوت است . ضمن اینکه اطلاع رسانی منظمی در وبلاگ فارسی رئال مادرید انجام میشود . از شما دعوت می شود تنها برای یکبار به وبلاگ فارسی رئال مادرید سر بزنید . آدرس وبلاگ فارسی رئال مادرید http://1reali.blogfa.com/
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1060
  • کل نظرات : 377
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 744
  • آی پی امروز : 147
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 468
  • باردید دیروز : 389
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 2,584
  • بازدید ماه : 6,879
  • بازدید سال : 45,738
  • بازدید کلی : 343,188