loading...
دانلود فیلتر شکن قوی و رایگان با لینک مستقیم
ساسان بازدید : 289 2012/09/11 نظرات (0)

سلام دوستان عزيز ، اميدوارم كه از كارهاى من تو اين چند ماهى كه با هم بوديم راضى باشيد . ولى متاسفانه من يه چند ماهى نميتونم سايتو بروز كنم و از داداش مرتضى عزيز ميخام كه يك يا چند نويسنده جديد به سايت اضافه كنه ، در ضمن از شما هم ميخام حتما درمورد اين پست و من نظر بديد و در جواب اونايى كه ميخان يكم بيشتر با من آشنا بشن بگم كه : اسم : ساسان كريمى . سن : 16. اهل : بندرعباس  . خب بگذريم  بريم سراغ پست خودمون :

# عكس زير به مناسبت چهادهمين سالگرد حضور سان ايكر در رئال :

http://up.vatandownload.com/images/sain6cqfg2tw800lzsae.jpg

#امروز وقتى تيم ملى‌ آرژانتين وارد كشور پرو شد ، هواداران شعار (( كريستيانو ، كريستيانوِ )) سر دادند و احتمالا در ورزشگاه عكساى زيادى مثه عكس زير در دست هواداران ديده ميشه . هههه

http://up.vatandownload.com/images/gpaykca9nrp9hweafod.jpg

# يه مجری احمق به نام روبرتو گومز به  انتقاد از رفتار آربلوا در مورد ناراحتی رونالدو پرداخت و در موردش گفت :" معلوم نیست آربلوا کدام الاغی است که در مورد رونالدو صحبت کند . "   آربلوا  هم در صفحه توئيترش بهش يه جواب منطقى داد :" افراد زیادی هستند که به اسم خبرنگاری ، خواسته هایشان رو به بقیه القا می کنند و ماجراهایی می سازند که اصلا وجود نداشته و احترام برایشان معنایی ندارد . یک مجری گفته بود که من کی هستم که در مورد کریستیانو صحبت کنم . باید بگویم که کریستیانو هم تیمی من است و سه سال است او را می شناسم . اگر من نتوانم در موردش صحبت کنم ، چه کسی کند ؟" ----- عكس زيرم به افتخار اين رئالى با تعصب (عكسى با كريس )

http://www.myup.ir/images/64929338065440822535.jpg

# امشبم هم مادريديسموها بازى ملى دارند كه ميتونيد حريفان و زمان برگزارى بازى هارو پايين ببينيد :

اتریش - آلمان (راهیابی جام جهانی ، وین ، 23:00) شبكه ورزش اين بازى رو پخش ميكنه
بلژیک - كرواسی (راهیابی جام جهانی ، بروکسل ، 23:15)

فرانسه - بلاروس (راهیابی جام جهانی ، فرانسه ، 23:30)

پرتغال - آذربایجان (راهیابی جام جهانی ، براگا ، 23:45)

پرو - آرژانتین (راهیابی جام جهانی ، لیما ، 6:45)

گرجستان - اسپانیا (راهیابی جام جهانی ، 22:00)


 

اميدوارم عكس هاى‌ زير براتون تازگى داشته باشه :

عكسى جديد از سلطان و بانو ايرنا
http://up.vatandownload.com/images/kjlhxhvzcht833bb1h.jpg

عكس دوم مربوطه به خانه كريس تو كشورش

http://axgig.com/images/16758229744688446594.jpg


كليپ  جدیدی از رونالدو

دانلود            حجم : 37 مگابايت

خداحافظ دوستان تا چند ماه ديگه ولى خواهشا نظر بديد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت دیگر منقضی شده . با وجود سایت های زیاد در زمینه ی اطلاع رسانی و اخبار پیرامون رئال مادرید این سایت توان رقابت با سایر سایت ها را نداشت . اما الان این سایت به یک وبلاگ تبدیل شده که مطالب آن کاملا با سایر سایت های خبری متفاوت است . ضمن اینکه اطلاع رسانی منظمی در وبلاگ فارسی رئال مادرید انجام میشود . از شما دعوت می شود تنها برای یکبار به وبلاگ فارسی رئال مادرید سر بزنید . آدرس وبلاگ فارسی رئال مادرید http://1reali.blogfa.com/
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1060
  • کل نظرات : 377
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 744
  • آی پی امروز : 146
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 400
  • باردید دیروز : 389
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 2,516
  • بازدید ماه : 6,811
  • بازدید سال : 45,670
  • بازدید کلی : 343,120